Jump to content

רמי דוידר

  • הודעות

    74
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רמי דוידר

  1. חברים,הנה פנדה מקורית משנת 1981 שעומדת אצלי בחצר,,ממתינה לתורה ,,
  2. תודה עדי. בשביל זה רשמתי תמונות בהמשך,,,עוד שבועיים שלושה,,
  3. אצלי בחצר ישנה פנדה שהייתה בעבר של בתי הקטנה, הפנדה משנת 1981- 2X4 יד שלישית או רביעית לידיעתי, עומדת כבר 10 שנים במצב לא רע בכלל תמונות בהמשך,,,,
  4. תמונות נהדרות,,,
  5. מעוניין מאוד בקורס כזה אין חשיבות לתעודה עבורי חשוב לי החלק המעשי רצוי ובימי שישי אפשרות גם שבת. המיקום רצוי מחיפה וצפונה, מנדב כבר עכשיו מכונית לקורס,
  6. חברנו, איציק לוי מקרית שמונה נפטר היום (24.05.2009)מהתקף לב ת.נ.צ.ב.ה.
  7. ויקי דרור והבנות !!! שיחקתם אותה כל הכבוד , האוטו מהמם ישר כוח. עטרה ורמי דוידר
  8. בהצלחה,, מהנסיון שלי במפגשי הגלילי בצומת עמיעד צריך לשבת לחברה על הורידים על מנת שיתמידו להגיע,המרחקים פה הם הגורם לחוסר הרצון להגיע, כך את הרשימות של החברים וגם כאלה שכבר לא חברים ותתחיל להתקשר ולעניין אותם,,
  9. למה,?
  10. חג שמח , המפגש בחיפה היה נהדר, היה שווה לרדת מקצרין ולפגוש את כולם תודה לכולכם....
  11. תודה לכולם, רמי
  12. עדי, מזל טוב,גם אני הייתי מגיע מהצפון הרחוק רק עם הייתי יודע,ולא בגלל העוגה, בגללך ובשבילך עדי,,
  13. תודה לכולם, מצפים לראותכם בגליל, היום יום שישי 20/02/09 יורד גשם וקר, על אף זה המפגש יתקיים [אפשר להגיע ברכב רגיל]
  14. חברים , שיחקתם אותה!! אני עדיין עייף מאתמול,, רמי
  15. תודה רבה לכל הנוכחים במפגש גליל, במיוחד לחברים מחיפה אין מילים להודות לכם על הנכחות המלאה ,,,תודה,,, רמי
  16. צביקה,כל הכבוד על הנוכחות שלך ושל מתניה במפגש הראשון בגליל,
  17. נסיעה טובה לכולם,,ממתין לכם בעמיעד,,
  18. לירוי, צודק בקשר לשבת,אבל עכשיו זה מפגשי הכרות והחברים מהגליל יגבשו לעצמם את המועד הנוח להם,
  19. לידיעתי יש מספיק למפגש רק שיגיעו, יש במשרד המועדון כ,חמישים שמות של כאלה שהיו חברים וכאלה שעדיין חברים מדובר על כרמיאל,טבריה רמת הגולן,צפת ראש פנה וקרית שמונה,ומה שבנהם, אני מקווה שהמפגש יצדיק את קיומו,ושהחברים יגיעו, ממתין לשישי ולחברה מחיפה שמגיעים תודה
  20. מפגש נהדר רואים בתמונות, לחברים מחיפה לא לדוממם מנועים שבוע הבא צומת עמיעד
  21. מפגש שישי של רכבי אספנות בצומת עמיעד, החל מ-13/02/09בכל יום שישי, בין השעות 16:00-19:00 בתחנת פז אצל אבו – סלאח מוזמנים למפגש חברי מועדון החמש ובעלי רכב אספנות. בקשה לחברים- נא להפיץ את דבר המפגש בין בעלי רכב אספנות מהאזור. לפרטים ניתן לפנות אל:רמי דוידר, בנייד 5381235- 050 או במייל- [email protected]
  22. לאט לאט ,זה בתוכנית, לא בדמשק,בקצרין, רמי
  23. נו באמת . רק שבועיים עברו רמי
  24. חברים, הקשר עכשיו זה בתמונות,אז בבקשה הרבה ולא לחסוך שבת שלום מהצפון הרחוק. רמי
  25. זה לא רכב ,זה טרקטור, היכולת שלו בשטח טובה בהרבה מהנסיעה שלו בכביש, הרכב הזה בעבר הרחוק היה שלי ואני מכיר אותו טוב, יאיר תהפוך בגריל מקדימה את הקושרת העליונה של השלבים שעומדים,היא הפוכה. רמי
×
×
  • תוכן חדש...