מעוניין מאוד בקורס כזה
אין חשיבות לתעודה עבורי
חשוב לי החלק המעשי רצוי ובימי שישי אפשרות גם שבת.
המיקום רצוי מחיפה וצפונה,
מנדב כבר עכשיו מכונית לקורס,
בהצלחה,,
מהנסיון שלי במפגשי הגלילי בצומת עמיעד צריך לשבת לחברה על הורידים
על מנת שיתמידו להגיע,המרחקים פה הם הגורם לחוסר הרצון להגיע,
כך את הרשימות של החברים וגם כאלה שכבר לא חברים ותתחיל להתקשר ולעניין אותם,,
לידיעתי יש מספיק למפגש רק שיגיעו,
יש במשרד המועדון כ,חמישים שמות של כאלה שהיו חברים וכאלה שעדיין חברים
מדובר על כרמיאל,טבריה רמת הגולן,צפת ראש פנה וקרית שמונה,ומה שבנהם,
אני מקווה שהמפגש יצדיק את קיומו,ושהחברים יגיעו,
ממתין לשישי ולחברה מחיפה שמגיעים
תודה
מפגש שישי של רכבי אספנות בצומת עמיעד,
החל מ-13/02/09בכל יום שישי, בין השעות 16:00-19:00
בתחנת פז אצל אבו – סלאח
מוזמנים למפגש חברי מועדון החמש ובעלי רכב אספנות.
בקשה לחברים- נא להפיץ את דבר המפגש בין בעלי רכב אספנות מהאזור.
לפרטים ניתן לפנות אל:רמי דוידר, בנייד 5381235- 050
או במייל- [email protected]
זה לא רכב ,זה טרקטור,
היכולת שלו בשטח טובה בהרבה מהנסיעה שלו בכביש,
הרכב הזה בעבר הרחוק היה שלי ואני מכיר אותו טוב,
יאיר
תהפוך בגריל מקדימה את הקושרת העליונה של השלבים שעומדים,היא הפוכה.
רמי