Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אחרי שש שנים נהדרות ושנה אחת קשה ביותר שבתוכה חברתי נפטרה. החלטתי לצאת לדרך חדשה ולא לעצור את חיי, הכרתי בחורה מאזור נתניה,וכאן כל הבעיה! ואני לא מכיר שום מקום טוב לדייט ראשון שם למישהו יש המלצה?עצה ? כל דבר יתקבל בברכה חשוב שלא יהיו הרבה ערסים שם !מקום רגוע ורומנטי !

 

תודה לכל העוזרים!

פורסם

אם היא אוהבת אוכל אסייתי , אני ממליץ על ה MOJO במתחם אליכין באיזור תעשייה חדש.

שקט , רגוע , מוזיקה נעימה , סבבה של מקום לדייט ראשון.

GOT סחוג?

פורסם

אם אתה יוצא איתה לאיזור שלה פשוט תעביר לה את הכדור

 

ערסים לא תראה פה שאתה יוצא

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אסייתי: YUGA

מרוקאי: מרקש או טורקיז (בבית יצחק, 5 דקות נסיעה מנתניה)

אוירה: טוליפ

צרפתי: אלפינה (זהירות, יקר!)

 

לחובבי סיכונים ואקשן: ראה תגובה קודמת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אסייתי: YUGA

מרוקאי: מרקש או טורקיז (בבית יצחק, 5 דקות נסיעה מנתניה)

אוירה: טוליפ

צרפתי: אלפינה (זהירות, יקר!)

 

לחובבי סיכונים ואקשן: ראה תגובה קודמת.

 

דווקא אני הייתי נמנע מאלפינה. פעמיים הייתי שם באירועים שונים, ופעמיים התאכזבתי.

יש מסעדה באיזור תעשיה החדש, ממש מאחורי איקאה, במתחם של טיב טעם, ממול בקצה השני של ה"מרובע" יש מסעדה שממש נהנתי בה, שכחתי את השם שלה, אני אחפש.

 

עריכה:

מצאתי - מסעדת Mantina, די יקרה, אבל האווירה והאוכל פשוט מצויין!

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אני והיא אוהבים אוכל טיפה מתובל איך שאומרים ספייסי כזה סגנון הודי וכ"ו, בקשר למחירים אין חשיבות כרגע העיקר שהמקום יהיה איכותי ככה שבת האיכר יורד מהפרק שמעתי פעם על הטוליפ אבל לא זוכר בדיוק מה מרו על המקום.. אני מחפש אווירה רומנטית כמה שיותר

ממש תודה לכל העוזרים וכיף לחזור לפורם אחרי הרבה זמן שנעדרתי!

פורסם

באמת שכחתי לגמרי ממנטינה. כנראה שבאמת עבר יותר מידי זמן מאז ביקרתי שם לאחרונה.

מנטינה זה אחלה מקום, ולדעתי המחירים שם סבירים מאוד.

יש להם את הפירה הכי טוב שאי פעם אכלתי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...