Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

השאלה היא כמה נורות נימצאות בלוח שעונים ?

האם מסובך לפרק אותו ? ואם לא אז איך מפרקים אותו?

 

תודה לעוזרים

פורסם

שלום,

לא מסובך בכלל עבודה שלוקחת 5 דק'..

יש בסביבות ה10 נורות תלוי בדגם הרכב (למשל אם הוא דיזל יש גם נורת סליל ואם יש abs)

יש פלסטיק מעל ההגה שבחלק העליון שלו יש 2 ברגים פיליפס אתה מוציא אותם ושולף הת הפלסטיק כלפי מעלה...

אחר כך יש לך עוד 2 ברגי פיליפס בשתי הצדדים של הלוח שעונים אתה מפרק אותם מוציא את הקונקטור של הלוח שעונים ושולף את הלוח דרך ההגה, בזהירות כדי לא לפצוע את ההגה.

את הנורות השרופות אתה שולף בסיבוב נגד כיוון השעון ושולף כלפי מעלה.

אם אתה צריך נורות ואתה גר באיזור המרכז דבר איתי...

מקווה שעזרתי.

פורסם

אכן גר באזור המרכז

תודה על הפירות אבל לא התכוונתי לנורות שמראות שהרואות דלוקים או המצבר וכדומה

כי איתם גם יש בעיה נראה לי של מגעים, צריך לדפוק מעל הלוח שעונים שזה ידלק

 

אני היתכוונתי לנורות שמריאות על כל הלוח שעונים,אם אני לא טועה הן בצבע כתום אמורות להעיר כי אין בכלל תאורה בלוח שעונים

×
×
  • תוכן חדש...