Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עומד בפני רכישת רכב ( Hyundai Getz vs. Fiat Punto )


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על מה אתם הייתם הולכים?

 

פיאט פונטו

שנת 2004

יד ראשונה

40,000 ש"ח

 

יונדאי גטס

שנת 2004

ליסינג

28,000 ש"ח

 

השיקול שלי הוא די כספי, לחסוף 12,000 ש"ח יעזור לי מאוד! אין לי למי לפנות אין לי עם מי להתייעץ ואני מפחד שאני אעשה רכישה לא טובה.

בבקשה נסו לעזור קצת

פורסם

מבין 2 הדגמים שנתת הפונטו תהיה נוחה, חסכונית ובטוחה יותר.

הגטס תהייה זריזה יותר.

 

נסה לחפש פונטו SX משנת 2003, תהייה זולה יותר. חשוב לוודא כי הפונטו טופלה כיאות מכיוון שהיא רגישה לנוזל קירור לא איכותי.

 

מדובר על 2 דגמים, אינני יודע מה מצב הרכבים הספציפיים.

אני אישית הייתי מתעקש על הפונטו (יש לי אחת) ולו בזכות הבטיחות.

חיפוש יעזור לך.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

אם זו גרסת ה-ELX אז הפונטו לא פחות זריזה.

מדובר כאן גם רכב פרטי מול רכב ליסינג ופה תוספת המחיר הגדולה יותר.

אני הייתי הולך על הפונטו, בדוק רק שהיא טופלה במוסך מורשה ולפי הספר.

פורסם

שני הרכבים יכלו להיות מטופלים באותה הרמה. רכב מליסינג לפעמים דווקא שווה את ההפרש במחירים. לא ציינת האם היונדאי ידנית או אוטומטית כי האוטומט זולל פי 2 דלק מהידני כך שהחיסכון יכול בסוף לחזור במחיר של הדלק.

פורסם

28K ש"ח לגטס 2004 הוא אכן מחיר נמוך ומפתה, אבל גם חשוד. רוב חוזי הליסינג הם לשלוש שנים, ואם הרכב ממודל 2004 כנראה שחוזה הליסינג שלו נגמר בשנת 2007. היכן היה הרכב מ2007 ועד היום? מה רמת התחזוקה שקיבל?

 

האם מדובר בדגם הידני ודל האבזור של הגטס, נטול ABS?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תתפלא, אבל הגטס הידנית זריזה מהפונטו ובעלת ביצועים נחמדים למדי.

28K לגטס 04' נחשב למחיר נמוך מאד, גם אם המכונית היתה בליסינג בצעירותה - נשמע חשוד משהו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
תתפלא, אבל הגטס הידנית זריזה מהפונטו ובעלת ביצועים נחמדים למדי.

28K לגטס 04' נחשב למחיר נמוך מאד, גם אם המכונית היתה בליסינג בצעירותה - נשמע חשוד משהו.

אז אתה טוען בעצם שבשני הדגמים, ה1.3 וה1.4, המנוע לא בהכרח היה אשם בביצועים של פנסיונר ? אלא הגיר ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

כן,רוב האשמה גם על צריכת הדלק נופלת על הגיר .

 

הגטס גם במידה ומאובזרת ב2 כריות אוויר לא פחות בטיחותית מהפונטו.

 

אגב,רוב דגמי הליסינג מגיעים עם כרית אוויר 1 ובלי ABS .

 

הפונטו בדגמי הליסינג שלה גם כן זוועתית,רק דגם ה ELX עוד איך שהוא נחמד לנהיגה.

×
×
  • תוכן חדש...