Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כך למידע כללי. סקודה סופרב למרות המחירון העממי יחסית - זה הרכב של השרים, נדמה לי גם של המפכ"ל וכו' וכו'. כך שלדעתי לא מדובר ברכב שיבייש את המנכ"ל כלל וכלל. הרבה תלוי בדפוסים התרבותיים. כך למשל בגרמניה לא נהוג להבליט את הסטטוס באמצעות הרכב. יצא לי פעם לעבוד באוניברסיטת קולן, שהיא בין הגדולות, הותיקות והמכובדות בגרמניה ובאירופה כולה. אז שם נשיא האוניברסיטה היה מגיעה בפולקסווגען פולו. לאומת זאת באחת האוניברסיטאות כאן בה עשיתי את התוארים הנשיא היה מגיעה ברכב כזה שמקדימה לא היו רואים את האחורה.

 

אזי קודם כל יש בכול זאת לברר מה הרקע התרבותי של הקונה. ברגע שהגדרתה דרישה בקבוצה 5 - תצתרך להיתפשר לכאן או לכאן. מחפש תענוג מנהיגה, איכות הרכבה וכדומה - תצתרך להתפשר על גודל הרכב. מחפש גודל - תצתרך להתפשר על הסעיף הקודם. מנסה ללכת בין טיפות - גם זה וגם זה - תתפשר על הסמל שעל הגריל. כי הרי בעולם הזה אין מתנות חינם.

פורסם

שקודה סופרב משמשת את הרמטכ"ל, שאר הבכירים בצבא ואת השרים.

 

מסכים עם הד"ר - בגרמניה (ובאירופה כולה) אין חשיבות (מיוחדת) לסמל ולסטטוס.

הם קונים מה שמתאים להם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אזי קודם כל יש בכול זאת לברר מה הרקע התרבותי של הקונה. ברגע שהגדרתה דרישה בקבוצה 5 - תצתרך להיתפשר לכאן או לכאן. מחפש תענוג מנהיגה' date=' איכות הרכבה וכדומה - תצתרך להתפשר על גודל הרכב. מחפש גודל - תצתרך להתפשר על הסעיף הקודם. מנסה ללכת בין טיפות - גם זה וגם זה - תתפשר על הסמל שעל הגריל. כי הרי בעולם הזה אין מתנות חינם.[/quote']

 

חינם לא, אבל האלפא 159 בקבוצה 5 נותנת גם תענוג מנהיגה, גם איכות הרכבה, גם גודל וגם סמל על הגריל.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

לידיעה כללית..

 

הסקודה סופרב חולק פלטפרמה עם הA6, מזווד ברוב רובו בטכנולוגיה גרמנית, מצויד במוניטין אמינות הרבה יותר טוב מכל דגם של חברת האם, אישים מחו"ל יידעו להעריך את הרכב הרבה יותר מהסמנכ"ל בר המזל.

 

אם הרכב נרכש דרך חברת ליסינג, הS60 תענה על מרבית הדרישות וזו תהיה הבחירה שלי בהתחשב בצרכים ובדרישות.

איבוד הערך של הדגמים בסיגמנט זה די דומים, אם כי בוולוו הרבה יותר. ערך הגרט הרבה יותר נמוך.

 

תרבות הג'יפים שצמחה פה בארץ, די ניפצה את הסחירות של מכוניות סאלון יד שניה. בתקציב של 120 אלף ש"ח, אנשים יעדיפו לרכוש קאיה סורנטו/טוסון ולא וולוו בת שנתיים.

 

בכל מקרה, מקווה שעזרתי. בברכת ערב טוב, אסף

פורסם
לידיעה כללית..

 

הסקודה סופרב חולק פלטפרמה עם הA6, מזווד ברוב רובו בטכנולוגיה גרמנית, מצויד במוניטין אמינות הרבה יותר טוב מכל דגם של חברת האם, אישים מחו"ל יידעו להעריך את הרכב הרבה יותר מהסמנכ"ל בר המזל.

 

אם הרכב נרכש דרך חברת ליסינג, הS60 תענה על מרבית הדרישות וזו תהיה הבחירה שלי בהתחשב בצרכים ובדרישות.

איבוד הערך של הדגמים בסיגמנט זה די דומים, אם כי בוולוו הרבה יותר. ערך הגרט הרבה יותר נמוך.

 

תרבות הג'יפים שצמחה פה בארץ, די ניפצה את הסחירות של מכוניות סאלון יד שניה. בתקציב של 120 אלף ש"ח, אנשים יעדיפו לרכוש קאיה סורנטו/טוסון ולא וולוו בת שנתיים.

 

בכל מקרה, מקווה שעזרתי. בברכת ערב טוב, אסף

 

ה- S60 מעט עגלה על פי מה שנאמר לי, וכפי שפורסם השבוע מוחלפת ממש בקרוב

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3613693,00.html

 

הרכב בליסינג תפעולי מלא, לכן ערך הגרט לא משמעותי בקריטריונים של קבלת ההחלטה.

×
×
  • תוכן חדש...