Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

בקרוב ארכוש רכב אם תא כפול לרדיו {דאבל דין}.

אני רואה שהיקרים עולים 3800 -5000 והפחות טובות שמות לא ידעות עולים 1500 -2000

הרבה יש בשוק חברה בשם OWA ?? מי שמע מי ראה...

קראתי את הפוסט של הבחור שקנה דאבל דין מחברה לא ידועה והמסך מגע התקלקל אחרי יום.

אבל אם אני מקבל אחריות על מכשיר OWA ?

אני לא מחפש BLUETOOTH או מסך מגע אני מחפש מסך גדול שמיעה טובה .

המלצות ...

תודה

פורסם

בערך 2500 -3000 גג.

מה שעוד מטריד אותי זה נגיד קניתי מכשיר כזה הרי בשמש ביום בטח לא רואים כלום במסך.

והפנאל לא נשלף = גניבות יהיה ביטוח אבל לא נעים:?

 

אולי לוותר על כזה דבר וללכת על הפיונייר שיוצא ממנו המסך וזה TOUCH SCREEN ואז יש לא פאנל נשלף {החלק התחתון}

ככה זה גם פיונייר שאני מאוד אוהב וגם לא דאבל דין.

המלצות?

פורסם

התקציב קצת בעייתי, משום שהוא גבוה יותר מדברים כמו OWA, אבל נמוך יותר מדברים איכותיים יותר - של חברות מוכרות ואיכותיות יותר.

 

אם אתה לא מחפש איכות סאונד מיוחדת, אלא מכשיר פשוט ובעיקר מסך גדול ושיכנס במיפתח ה2DIN שלך, לא היתי חושש מOWA. סה"כ זה מוצר שנמכר די הרבה, ואם יש לך אחריות לגביו, לא צריכה להיות לך בעיה. בפרט שב1600 שח לא תמצא משהו טוב יותר.. ועוד טאצ' סקרין..

 

http://www.pompa.co.il/pl_product~DV2066~109~517.htm

פורסם

תודה על התגובה שורלק אני חושב שצריך לקחת בחשבון שאם קונים מכשיר ב 4000 ש"ח.

זה לא אמר שברכב הבא יהיה דאבל בין... נראה לי שה OWA אם יהיה אחריות תהיה בסדר.

למישהו יש נסיון אם המכשיר?

כמו כן האם אני צריך להחליף חלקי פלסטיק בטיוטה? אם כן היכן קונים

תודה

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...