Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשארו שלושה מירוצים בלבד לסיום .

 

לאחר השרשור הזה , הדבר הטיבעי הבא זה השרשור הזה .

 

הרבה אופציות אין , נשארו 30 נקודות במלאי והרבה אופציות אין . כמה יש ? ארבע אופציות בלבד .

 

המילטון - 84 נקודות .

 

מאסה - 77 נקודות .

 

קוביקה - 64 נקודות .

 

שמר - 124 נקודות . בישראכרט .

 

 

המטרה היא לא רק לרשום מי לדעתכם ייקח את האליפות , אלא גם למה . ובכמה הפרש .

 

המנחש נכונה יוכל לבחור בין סופ"ש עם שמר בשיפוצים בבית . יש אפשרות להמרה בשיפוצים על ה ZX .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני אתחיל ,

 

לדעתי - המילטון .

 

למה ? כי הוא לא יעשה את הטעות שעשה לפני שנה . ויצליח להשאיר פער של לפחות 5 נקודות .

 

אי לכך - פער של 5 נקודות .

 

 

לא אשקר ואומר שמאסה הוא החביב עליי ביותר כאשר בהפרש קטן נמצא הפולני .

 

בכל מקרה , שמר , תכין את הג'חנון - נתראה עוד כשלוש וחצי שבועות !

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

שלוש וחצי שבועות? הגם אתה, אנטי-טטנוס?

 

רואים שאתה לא מבין פורמולה 1 בכלל , נקודות זה בויזה, בישראכרט יש כוכבים (אה, ולקוביצה אין שום סיכוי).

פורסם

לדעתי - מאסה

 

למה?כי ככה אני רוצה וכי אני אוהב אותו. וברצינות, כי נראה לי שאנשי פרארי יבינו שמספיק עם הטעויות והפאשלות ויקחו את עצמם בידיים. ולמאסה ישאר רק לנהוג ואת זה הוא יודע לעשות, פלוס לדעתי המילטון יפשל בMONEY TIME כמו שנה שעברה.

 

לטעמי הפער יעמוד על 2 נקודות לטובת מאסה. כשקוביצה יהיה קרוב מאוד להמילטון שיסיים שני.

 

 

"המנחש נכונה יוכל לבחור בין סופ"ש עם שמר בשיפוצים בבית . יש אפשרות להמרה בשיפוצים על ה ZX", רגע לא הבנתי לבחור בין מה למה? בין סופ"ש עם שמר? ו... סופ"ש עם שמר? :roll:

ROOONEEYY

פורסם
(אה, ולקוביצה אין שום סיכוי).

 

 

אני יודע , אבל הייתי בשוונג .

 

חוץ מזה שמר , זה מה שמפריע לך ? נכון לעכשיו אף אחד לא מאמין ביכולתך לקחת אליפות...

 

 

המילטון - 2

 

מאסה - 1

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני אומר -- המילטון .

 

למה? כי הוא פשוט הנהג החזק ביותר והוא למד מהטעויות של שנה שעברה.

 

כמה הפרש ? אני אהיה אמיץ ואומר 13 (תחושה פנימית וגם יש קצת הגיון אין מה לומר).

פורסם
אני יודע , אבל הייתי בשוונג .

 

חוץ מזה שמר , זה מה שמפריע לך ? נכון לעכשיו אף אחד לא מאמין ביכולתך לקחת אליפות...

 

 

המילטון - 2

 

מאסה - 1

 

איך שאני אקח אליפות תגיד לי? ה-FIA לא מאמינה בכוכבים, ואני יש לי מסטרקארד... :roll:

פורסם

המילטון, ביותר מ 10. למה ?

 

כי אני רוצה שמסה יקח

כי הוא לא יקח בגלל שאחרי המירוץ הקודם המילטון נמצא מנטלית במקום הרבה יותר טוב

כי אבא של המילטון מלקה אותו בשוט.. סקלש !

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

המלטון - 4

 

מאסה -2 ( דני G ביקש בשרשור סינגפור שנרשום שהוא אמר שמאסה יקח )

 

 

 

מעניין לדעת למי יש אוהדים כאן אצלנו...

 

:wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אני אישית בעד פרארי ולכן בעד מאסה, אבל לדעתי מי שייקח זה המילטון. בעיקר בגלל שפרארי השנה לא מספיק אמינים. בנוסף, עם כל החיבה למאסה, אני חושב שהוא לא נהג מספיק טוב לרמה של קבוצה כזו ולכן המילטון יינצח בזכות יתרון הכוח של מקלארן ו-7 הנקודות שיש לו ביד. הפער - לפחות 10.

פורסם
המילטון, כי יש לו מכונית יותר טובה.

 

אלונסו אתה סתום ואני הולך להרביץ לך.

סתום או לא, 2 אליפויות עולם יש כבר בכיס ובל נשכח שגם שומאכר התחרה בשנים הללו.

 

תן להמילטון מכונית נחותה, ותוך עונה אף אחד לא יזכור איך קוראים לו.

 

מאסה למרות כל החביבות הוא לא נהג שמגיע לו אליפות עולם. הוא לא יודע לעמוד בלחץ ויודע לנצח רק מהפול וגם זה לא תמיד.

 

לצערי הרב, כנראה שהמילטון יקח בפרש של 5 נק'.

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...