Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי את השירשורים שהיו כאן על רנו מגאן ומיצובישי לנסר ורציתי את עצתכם בשאלה דומה:

 

אתמול הייתי עם בן דוד שלי שיש לו רשיון במקום גדול ליד לוד וראינו שם כלי רכב ענקיים עם כנפיים ומנועים ענקיים שעשו רעש ממש מגניב. איש אחד שעובד שם אמר לנו שלמנוע הזה קוראים מנוע סילון ואז בא לנו רעיון;

לאבא שלי יש דייהו אספרו, שמי שלא יודע זה אוטו מנהלים מפואר ומלא ים כוח. חשבנו להשיג כזה מנוע אולי ביד 2 או משהו, אחד משומש במצב ממש טוב, ולהרכיב אותו באוטו של אבא שלי ככה שיהיה לנו את הרעש המגניב הזה.

רציתי לשאול אם מישהו פה יודע איזה חיווט אני צריך לקנות למנוע, כי כרגע נראה לי הכי טוב לשים אותו במאפרה ככה שלא יפריע לשדה הראייה..

HFturbo

פורסם

יש פתרון זול יותר. אפשר לשים מאיצים רקטיים של הרקולס.

הנה ככה זה עובד על מטוס:

asjato.jpg

VW_Rear_Open1_PScopy.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתמול הייתי עם בן דוד שלי שיש לו רשיון במקום גדול ליד לוד וראינו שם כלי רכב ענקיים עם כנפיים ומנועים ענקיים שעשו רעש ממש מגניב. איש אחד שעובד שם אמר לנו שלמנוע הזה קוראים מנוע סילון ואז בא לנו רעיון;

 

יש אנשים שכבר עשו את זה, אבל לא ליד לוד אלא בלוד עצמה.

פורסם

הכל אפשרי !

השאלה מה התקציב שלך?

קודם תגיד כמה אתה מוכן להשקיע ואז נוכל לעזור לך יותר.

 

דרך אגב לפני שאתה מתחיל אני ממליץ לך לעבור לדגם יותר ספורטיבי.

הרכב הנ"ל יסבול מבעיית תת היגוי חריפה!

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

:? לא מצאתי פרצוף מתאים אבל זה הכי קרוב.

 

אתה רציני תגיד? מנוע סילון? אתה בטוח שזה מה שאמרו לך!? או שאתה מתבלבל או שמי שאמר לך הסתלבט עליך(או ביותר גרוע הוא בעצמו מטו**ם).

Got To love It

פורסם

נסיון הצחקה חביב

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בעצם גרוע

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בימי צעירותי הפורומית נעלו לי שרשור שכזה וזיכו אותי בסמיילי אדום.

 

*למרות שיכול להיות פרויקט נחמד

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...