Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנה טובה! קניתי לפני 5 חודשים בערך גלאנט 1997 2.0 אוטומטית. בד"כ אני מחליף מייד עם הקנייה את כל השמנים ואת רצועת התזמון אם אין רישום על מועד ההחלפה הקודם , כי אני יודע שעקרונית צריך להחליף כזו רצועה כל 60000 ק"מ. כששאלתי במוסך (אני גר בליטא) אמרו לי שהם מצאו איזה רישום שצריך להחליף את הרצועה רק עוד 30000 (מאז עשיתי 15000) וחוץ מזה שבמנוע כזה, אם נקרעת הרצועה זה לא נזק טוטלי למנוע ולראש המנוע והרכב פשוט יעמוד. האם זה נכון? איך אני יכול לדעת בודאות האם צריך להחליף או לא? בבדיקת ראייה פשוטה נאמר לי (עד כמה שיכלו לראות) שהרצועה במצב תקין. לסמוך או להחליף ללא סיכונים? תודה. מני

פורסם

שקט נפשי - שווה זהב , גם אם המנוע לא ינזק , אתה תתקע באמצע הדרך :evil:

( אם אין רישום מדוייק ואמין ע"י מוסך מורשה )

החלף רצועה וסע בשלום - גש רק למוסך המתמחה ברכבי " מיצובישי " צריך כלי מדידה והחלפה מיוחדים .

על הדרך בודקים ומחליפים מותחני רצועה , בודקים מחזירי שמן , ומשאבת מים .

( העלות קצת יקרה - אבל שווה )

 

אני מצרף הודעות קודמות בנושא טיפולים ב גאלנט .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=175626&highlight=%D7%A8%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%AA+%D7%AA%D7%99%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%9F

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=207766&highlight=%D7%A8%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%AA+%D7%AA%D7%99%D7%96%D7%9E%D7%95%D7%9F

 

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...