Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק לעזרה - חבילה לא מגיעה מ EBAY


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החבילה הגיעה אל סניף הדואר בישוב בו אני גר. היות והגיעה בערב ראש השנה, נאלצתי לחכות עד לאחר החג. אני מניח שגם החבילה שלך צריכה להגיע אוטוטו.....

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כנראה שקיימת בעייה עם הדואר הגרמני, היום וחוברות שרכשתי באי-ביי ב- 06.09.08 הגיעו בש"ט ביום 20.10.2008 (חודש וחצי משלוח אווירי לשתי חוברות...כנראה שזה היה מטוס ימי עם מפרש ופדלים).

פורסם

ביום רביעי הגעתי לדואר ביד אליהו לשחרר 2 פנסים, עמדתי שעתיים בדיוק בתור ובסוף שלחו אותי להביא אישור ממשרד התחבורה.

השד יודע איך יתנו לי אישור אם מדובר בחלק משומש מאדם פרטי, ללא שום אסמכתא על תוכן החבילה או על סוג הפנסים.

פנסים בדיוק כאלה שלחו לי לפני חודשיים ישירות לסניף הדואר אבל זה לא הזיז להם.

פורסם
החבילה הגיע !! איזה כיף :smilecolr

 

תודה לכל המרגיעים !

אכן הדברים מגיעים בסוף, גם אם הם צפים על המים הם מגיעים :-P.

 

 

אלון,

 

וואלה זה היה לידה....

 

שים תמונה שנראה אם היה שווה לחכות :wink:

עדי גולדנברג 13399

פורסם

בסה"כ המצב בסדר

יש חלודה אבל מדדתי ויש שינוי בהתנגדות כשמזיזים את המצוף ככה שהוא אמור לעבוד. אפשר אולי לעבוד אליו כדי לשפר את מצבו. לא הופתעתי, צוין שהמוצר לא במצב חדש אבל עובד.

 

מה שמצחיק הוא שבמשך הזמן שעבר המד דלק ברקורד חזר לעבוד פחות או יותר :-P

 

ד"א, קניתי לפני כמה ימים את הפלסטיק מסביב לציר של ההגה בתא הנוסעים, הפעם אני שולח לחברה של חברה של ענבל שיש לה משפחה בגרמניה, לא עוד PACKCHEN ! :lol:

IMG_0659.jpg

IMG_0660.jpg

IMG_0661.jpg

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
בסה"כ המצב בסדר

יש חלודה אבל מדדתי ויש שינוי בהתנגדות כשמזיזים את המצוף ככה שהוא אמור לעבוד. אפשר אולי לעבוד אליו כדי לשפר את מצבו. לא הופתעתי, צוין שהמוצר לא במצב חדש אבל עובד.

 

מה שמצחיק הוא שבמשך הזמן שעבר המד דלק ברקורד חזר לעבוד פחות או יותר :-P

 

ד"א, קניתי לפני כמה ימים את הפלסטיק מסביב לציר של ההגה בתא הנוסעים, הפעם אני שולח לחברה של חברה של ענבל שיש לה משפחה בגרמניה, לא עוד PACKCHEN ! :lol:

 

 

היה שווה לחכות,

 

אני רואה שקיבלתה גם עיתון באותו המחיר :lol:, עכשיו אפשר לעטוף את הדגים לשבת :wink:

 

ביי עדי

עדי גולדנברג 13399

פורסם
למה הפעם אתה צריך לשחרר את הפנסים ופעם קודמת לא ?

 

השד יודע.

מזל שרוב הפעמים חלקים שקניתי הגיעו ישר לדואר ולא למכס, אחרת לא הייתי קונה יותר חלקים מחו"ל.


×
×
  • תוכן חדש...