Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק לעזרה - חבילה לא מגיעה מ EBAY


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדואר של גרמניה ממש לא דפוק! דואר ישראל דפוק, אם כבר.

פעם בחודש חודשיים גם לי יוצא להזמין איזה חלק מ EBAY, לפני שנה וחצי הזמנתי חלק חשוב לאוטו מארה"ב, בסביבות ה 150 ש"ח, הוא לא הגיע.

אחרי חודש וחצי פניתי למוכר והוא לא הגיב (היה לו פידבק חיובי של כמעט 100%), פתחתי dispute ואז הוא הגיב וכתב את תאריך המשלוח ושהוא שלח את זה דרך הים ואין לזה מספר מעקב כי זה נשלח בצרורות.

בינתיים זה הזמן לספר שכבר הזמנתי בעבר פריט כזה מאיזור יותר רחוק בארה"ב והוא הגיע אחרי חודש, שבור, מברוטליות של הדואר בוודאות.

חיכיתי עוד קצת, בינתיים ה dispute הסתיים בלי אפשרות לעשות משהו (לפי החוקים של איביי עבר הזמן להתלונן או משהו כזה).

בכל אופן המוכר טען שהפריט עזב את שטח ארה"ב.

התקשרתי לדואר ישראל, הם אמרו שבלי מספר מעקב הם לא יכולים לעזור לי.

 

"במקרה", כמה זמן אחרי זה, התחלתי לעבוד במיון בדואר, שם למדתי מהר מאוד שאם יש לי משהו יקר לשלוח לא ממש כדאי לעשות את זה דרך הדואר הרגיל, אלה לשלוח אותו לחבר או קרוב שנמצא בחו"ל ומשם שיביא את זה לארץ בעצמו.

ממצאים:

1. יש מחסור חמור בכח אדם.

2. הבוסים צחקו עלי כשסיפרתי להם שהחבילה לא הגיעה אחרי חצי שנה, מה שמביא אותי לנקודה 3.

3. שמעתי שם מלא סיפורים על אנשים שעבדו בדואר בכל הארץ וגנבו חבילות, עד שעלו עליהם הם בינתיים חגגו על מלא חבילות, אחרי זה צריך לתפוס אותם על חם ולתכנן איך, אז עד שתפסו אותם עוד חבילות נגנבו.

4. המכס האלה אנשים ממש קשים, לבוס שלי הם עשו פרצופים ובעיות כשבאתי איתו לשחרר חבילה לאחר שעות הפעילות (עד אז הם ישבו עם קפה וסיגריה).

5. דברים נשברים בדואר, גם לא בכוונה (למה אנשים שלוחים DVD, פלזמות, מחשבים, רהיטים! בקבוקי יין בדואר רגיל, מה זה פה חברת הובלות?).

6. אנשים לא יודעים לשלוח דברי דואר כמו שצריך.

7. הדואר של גרמניה ממש לא דפוק, הדואר שלנו לעומת זאת כן: לא מזמן נקנתה מהגרמנים מכונת ביול משוכללת במיליונים שאמורה לקצר את העבודה משמעותית במקום המכונה הישנה, הגרמנים קבעו תאריך שהם מגיעים להרכיב אותה.

הגרמנים הגיעו בתאריך, המכונה לא היתה מוכנה להרכבה (ממש הפתעה).

בסוף נעשו שיפוצים והכנות והמכונה עכשיו על תקן עציץ.

 

מסקנה בשבילכם: אם חבילה שאמורה להגיע אליכם מתעקבת בצורה חריגה, סביר להניח שהבעיה תמונה בדואר (מכס) שלנו.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברה, תודה רבה על התגובות והעזרה, השכלתי !

 

אני מניח שאכן נשאר רק להמתין...

 

ניר, אתה מתכוון לעשות משהו בעניין שלך מעבר להמתנה ? להגיש בקשה להחזר ב PAYPAL אפשר רק אחרי 40 יום.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אני לא רוצה שייקחו ממנו כסף בברוטאליות מחשבון הפאי-פאל, ולבסוף החלק כן יגיע...

כבר קרה לי שהחבילה הגיעה לארץ, ורק אחרי חודש (ויותר) הגיע המכתב מהמכס.

 

אני שומר לעצמי את הזכות להשאיר לו פידבק שלילי/נייטרלי או לבקש החזר/בוררות של איביי.

 

בהצלחה לכולנו.

משכנתא זה קל

פורסם

מחזק את דברי "אריוס".

אם שולחים - זה מגיע!!!

 

קניתי מעל 100 פריטים...והכל הגיע!!!

 

כשלא הגיע פריט - הסתבר לבסוף שהוא לא נשלח.

ועל הדולר כתוב "באלוהים נבטח" אז גם תפילות לעיתים עוזרות

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

כל הבעיות זה דואר ישראל והמכס

נשלחה אלי חבילה מגרמניה בחודש יולי

בתחילת חודש ספטמבר נשלח אלי מכתב מהדואר ומבקשים קבלות קניה

ב 17 לחודש צלצלתי לברר מה קורה עם החבילה נאמר שהיא נשלחה אלי ב 15 לחודש

עד היום לא הגיעה כלום אולי ועכשיו הם יוצאים לחופשה בטח זה יגיע אחרי סוכות

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
כשלא הגיע פריט - הסתבר לבסוף שהוא לא נשלח.

ועל הדולר כתוב "באלוהים נבטח" אז גם תפילות לעיתים עוזרות

 

לא רק על הדולר, גם על הבול.

stamp1.jpg

dollar.jpg

פורסם

טוב אני רואה שכולנו פה באותה סירה.

אז ככה אלון כמו שרובם ככולם אמרו הכי טוב זה לשבת לחכות לזה.

גם לי היה מקרה שהזמנתי פנסים מקורים גרמנים ונשלח דרך DHL גרמניה

ולא היה מספר מעקב ולא כלום ובנוסף שחשבתי גם אני שזה כמו DHL שליחים , שזה יגיע הביתה עם שליח

חיכיתי מעל לחודש ולצערי כשזה הגיע , מכתב מהמכס ביקש לשחרר אותו ותאמין לי שילמתי המון.

 

אז ככה תתפלל שזה הגיע וחג שמח ושנה טובה.

פורסם
לא רק על הדולר, גם על הבול.

 

לא רק על הדולר ולא רק על הבול.

זאת סיסמא דיי ידועה של העם האמרקאני.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
חברה, תודה רבה על התגובות והעזרה, השכלתי !

 

אני מניח שאכן נשאר רק להמתין...

 

ניר, אתה מתכוון לעשות משהו בעניין שלך מעבר להמתנה ? להגיש בקשה להחזר ב PAYPAL אפשר רק אחרי 40 יום.

 

היום הגיעה הפתקית מהדואר אודות החבילה.

לא מוטבע התאריך של הגעתה לארץ, אך לסניף הדואר שלי הגיעה אתמול.

על הקופסא מודבק DHL EXPRESS :lol:.

משכנתא זה קל

פורסם

זה סימן טוב, הספינות שלהם בסוף מגיעות.. EXPRESS הא :-)

 

אתה הזמנת בערך חודש לפני ההזמנה שלי, לפי החישוב הזה אני צריך לקבל אותה עוד חודש +-.

אני מקווה שההודעה הבאה שלי תהיה העתק לשלך..

 

בכל מקרה, ברכות לרגל קבלת החבילה ! :-D

 

ד"א - הזמנתי מ EBAY מעבד פנטיום 3 1000MHZ למחשב שלי, המשלוח עלה 7 דולר דרך ה POSTAL SERVICE הרגיל של ארה"ב. הגיעה תוך שמונה ימים ישירות לביתי (AIR MAIL).

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

גם אצלי אותה בעיה, רכשתי ספר מנוע מארה"ב לפני כ-5 חודשיים ועד היום כלום, המוכר רשם לי ששלח את החבילה...

 

בנוסף קניתי חיישן למבה מ-eBay ארה"ב בסוף יולי ב-25$ ועד היום כלום :-(

פורסם
גם החבילה שלי הגיעה סוף סוף שלשום. לקח רק חודש וחצי אבל העיקר שזה כאן. כנראה שבסוף הטובים מנצחים.........

 

אתה קנית יום לפני נכון ? החבילה הגיע לסניף הדואר או לבית ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com


×
×
  • תוכן חדש...