Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על מצברים ועומסים


תומR
שימו לב! השרשור הזה בן 7449 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום.

 

 

לפני מספר ימים התקנתי ברכב שלי מערכת שמבוססת על 2 מגברים .

 

הכל טוב ויפה-העיניין הוא שכאשר המערכת פועלת,לפעמים שעון הדלק של הרכב ושעון החום משתגעים.במיוחד כשהסאב פועל חזק. לא מדובר בקפיצה מכאנית- כלומר הרעידות לא מהסאב- אלא בקפיצה אלקטרונית.

 

המצבר של הרכב (60 אמפר) נתרם מאלפא 156 מתאונה ואני משער שהוא קרוב לסיום ימיו.

 

השאלה היא- מה עושים במקרה כזה?

 

למה התקלה לא קורית כל הזמן אלא רק לפעמים?

 

ברכב יש מד טעינה מקורי ולהפתעתי כשהמערכת פועלת הטעינה כמעט ולא יורדת.

 

המתקין שלי ביקש ממני להחליף מצבר לשבעים אמפר,או לשים קבל.

 

 

לפני שאני רץ לשפוך כסף טוב על מצבר חדש או קבל-

 

מה דעתכם?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקרוב ילך לך מצבר.....בקרוב תצטרך לקנות אלטרנטור חדש...תכין איתך לכול נסיעה שקית עזרה ראשונה (מפוצצת בפיוזים)...

 

והכול יהיה בסדר....

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקרוב ילך לך מצבר.....בקרוב תצטרך לקנות אלטרנטור חדש...תכין איתך לכול נסיעה שקית עזרה ראשונה (מפוצצת בפיוזים)...

 

והכול יהיה בסדר....

 

תמיר

 

זו לא בעיה.אני מקבל את המצבר במחיר מצחיק.כנ"ל לגבי אלטרנטור.

 

את העובדה שהמצבר חלש,אני יודע וגם ציינתי קודם.הטעינה בסדר מכיוון שהאלטרנטור חדש ומד הטעינה לא מראה ירידה (כנ"ל-ציינתי את זה קודם).

 

- פרט לידיעה שאני צריך ליסוע עם שקית פיוזים,לא קיבלתי תשובה ברורה לשאלה הפשוטה והברורה ששאלתי- האם להחליף את המצבר ביחידה בעלת אמפראז' גבוה יותר או לקחת קבל 1 פאראד.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהסאב פועל יותר חזק או כשיש פיקים בבאס - הסאב דורש הרבה אנרגיה רגעית מהאלטרנטור שקשה לו לספק.

 

מה הרכב המערכת שלך? (בשבילך לראות את גודל הבעיה)

 

בכל מקרה - במקרה כזה- קבל או מצבר חדש וגדול יותר אכן יעזרו.

 

בדרך כלל התופעה מופיעה עם הבהוב של האורות והפנסים באוטו (וכל מערכת החשמל איתם).

 

אם המצבר הולך למות - אז תחליף אותו ל-70 אמפר בכל מקרה וזה אמור לפתור את הבעיה... אלא אם כן יש לך מגברים קצת יותר חזקים ו/או סאב בעל פוטנאציאל גבוה ואז עדיין תצטרך קבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי מצטער אל התשובה......הייתי ברגע של משבר... חח :wink:

 

שומע...כמה אמפר של פיוזים רשום על כול מגבר?

 

אני הייתי ממליץ לך ללכת על מצבר של 70A כמו שהבחור הקודם האמר...

זה אם הייתה שואל אותי או קבל או מצבר........אבל אם יש לך אפשרות להביא גם קבל

אז סבבה תוסיף.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תומר,

אם אתה יכול להשיג מצבר ואלטרנטור חזקים יותר במחיר מצחיק אז לך על זה (על שניהם). קבל זו אופציה למי שלא יכול מסיבה כלשהי לשדרג אלטרנטור ומצבר והוא גם לא פותר את הבעיה (רק יכול לסייע מעט בהבהובי אורות למשל).

 

כמו כן הייתי בודק את מה שאוהבים לקרוא באנגלית "3magic wires" מהמינוס של האלטרנטור לשלדה, מהפלוס של האלטרנטור לפלוס של המצבר ומהמינוס של המצבר אל השלדה. רבים מדווחים שלאחר שדרוג הכבלים האלה (בדרך כלל במכוניות בנות בערך 6 שנים ומעלה) המצב השתפר.

 

החלפת מצבר בלבד לא תסייע (אלא אם כן הוא גמור).

אם אתה רוצה להיות בטוח שהחלפת אלטרנטור תסייע לך אתה יכול לחבר כבלים למצבר שלך מרכב אחר (כמו שעושים כשנגמר לך המצבר) ולראות אם יש שיפור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצבר עם אמפראז' גבוה יותר לא תמיד עדיף... בסך הכל כשהאוטו מותנע האלטרנטור מספק את הזרם לכל המכשירים החשמליים כולל המצבר, זה אומר שהמצבר הוא עומס על האלטרנטור כשהאוטו מותנע.

(במקרה וצריכת החשמל עולה על כמות הזרם שהאלטרנטור מספק ימשך זרם מהמצבר).

 

מצבר עם אמפראז' גבוה אפשר להמליץ לאדם שנוהג לשמוע את המערכת שלו כשהאוטו לא מותנע... עם מצבר חזק יותר הוא יוכל לשמוע למשך יותר זמן, וגם ישאר מספיק זרם להתנעת הרכב לאחר מכן.

יש אנשים שמוסיפים מצבר נוסף...

 

אבל שילוב של מצבר חזק ואלטרנטור חזק יעבוד עשר!

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7449 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...