Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הנושא קריטי לך אז יש חומר ששמו אנטי סטטי של יצרנית בשם דוביס.

 

משתמשים בזה בתעופה לניקוי שמשות.

לא משאיר שום סימן ושום ליכלוך.

תעשה חיפוש על החומר הנ"ל.

אין כמו שריקת הJT3D-7 על הבוקר...8)

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ולכן אני מפחד לקחת סיכון עם הרכב שלי שכרגע בן3 חודשים

 

אני הייתי מציע לך לדאוג לצבע הרכב שלך ואח"כ לשמשות, המבין יבין.

 

אני מנקה עם ספריי חלונות ומגבת מטבח ישנה ואח"כ שם אותה בכביסה.

פורסם

אל תדאג ידיד הצבע יהיה בסדר, אם היית יודע איך אני שומר על מכוניות והיית רואה את הרכב הישן שהיה לנו לפני זה אחרי 7-8 שנים האוטו היה נראה כמו חדש וזה היה צבע בורדו שזה צבע כהה.

פורסם

ישנו ספריי המיועד לניקוי מסכי LCD משקפי שמש וכו'.

הערכה מגיע עם מטלית מיוחדת.

עלות הערכה בין 20-30 ש"ח .

עד עכשיו לא מצאתי פתרון יותר טוב.

יום טוב.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
ישנו ספריי המיועד לניקוי מסכי LCD משקפי שמש וכו'.

הערכה מגיע עם מטלית מיוחדת.

 

זה קצת בעייתי כי המטלית קטנטנה והבקבוק גם כן, נוח לניגוב של מסך אבל מתסכל בניגוב שמשה.

פורסם

גם לי זה הציק בעבר.

 

עד כה הפתרון הכי יעיל זה ניקוי עם חומר (שפריצר נוזלי) לניקוי חלונות. את החומר הזה אני מפזר על השמשה עם סמרטוט רגיל ומיד אח"כ, לפני שזה מתיבש לגמרי, עובר עם מטלית מייקרופייבר.

 

גם אני בעבר השתמשתי בנייר, אבל המייקרופייבר נותן פתרון מעולה. בנוסף זה עולה כולה 14 שקל למטלית גדולה והיא ניתנת לכביסה.

 

הרבה פעמים הלכלוך הוא מבפנים, שם הגישה לא נוחה, אבל אופן פעולה דומה עושה את העבודה.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם
העיתון לדעתי הורס את הזכוכית, ניסיתי פעם ברכב ישן והשמשה היתה נראית עם סימני שריטות מול השמש.

אלה לא שריטות. הסיבה שממליצים על עיתון היא משום שהגראפיט שבדיו נותן לחלון ברק. כשמתסכלים דרך הזכוכית לעבר מקור אור, רואים את מריחות הגראפיט.

פורסם

נראה לי שהסימנים שאתה רואה אחרי הניקוי, זה ליכלוך מצידו הפנימי של השמשה (מתוך הרכב עצמו).

 

סמרטוט מים לקרצף את השמשה מבפנים ומבחוץ טוב טוב, לנגב עם מיקרופייבר וזה מבריק, אחרת משהו לא תקין בהליך הניקוי שאתה מבצע

 

אם אתה רוצה להגדיל ראש, תמרח וואקס על השמשה אחרי שהיא נקיה, זה מקל על הניקיון להבא ודוחה את המים (מה שטוב בחורף)

some people need a high five

in the face

with a chair

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מנסיון אישי- ג'ילדה אמיתית (עור צבי) לא משאירה שום סימן.

אני משער שהכותב (שאלה אליך- הכותב) מדבר על ג'ילדה סינטטית?

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

כן זאת ג'ילדה סינטטית, אני לא חושב שמוכרים היום ג'ילדה מעור צבי, לפחות אני בנתיים לא ניתקלתי מאחת כזאת.

 

ToMeR אני מנקה את השמשות מבפנים וומבחוץ, על ווקס לא חשבתי, זה יכול להיות רעיון לא רע.

פורסם
כן זאת ג'ילדה סינטטית, אני לא חושב שמוכרים היום ג'ילדה מעור צבי, לפחות אני בנתיים לא ניתקלתי מאחת כזאת.

 

הותקלת.

 

 

יש גם יותר קטנה, למרות שהצורה שלה מוזרה, מעין טרפז עם תסמונת דאון.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.


×
×
  • תוכן חדש...