Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש שאומרים שהDLS יותר טוב , יש כאלה שאומרים שה LRX 1.1K יותר טוב . הסיבה למה קניתי AUDISON היא ש הוא מונו FULL RANGE . עם יום אחד אני יקנה עוד אחד אז אני אוכל לעשות הגברה דואל מונו אמיתי . :-)

פורסם

חברים יקרים בבקשה ממכם.

אל תציגו דברים כחד משמעיים, זה מבלבל אנשים.

אל תגידו שמועות אלא אם אתם מציינים איפה שמעתם בצירוף הסבר.

אתם תמיד יכולים לומר את דעתכם, זה מקובל.

 

אם יש בידכם הסבר מקצועי לטענתכם אז קדימה שתפו את כולם, זה מבורך.

ככה רמת הפורום תעלה ויהיה טוב יותר לכולנו.

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

לפני כשנתיים ביקרתי באיטליה (רוונה),

קניתי קומפוננט של הרץ אנרז'י ב- 139 אירו,

כששאלתי על מגבר 4 יציאות טוב, הוא הציע כל מיני מגברים , בינהם רוקפורד (סדרה גבוהה),גם dls

וגנסיס, וכמובן vrx של אודיסון .

שאלית אם יש לו אודיסון קצת יותר זול,

הוא הסביר לי באנגלית קלוקלת שלדעתו ,הסדרות הנמוכות של האודיסון ממש לא שוות.

A simple prop to occupy my time

פורסם
יש שאומרים שהDLS יותר טוב , יש כאלה שאומרים שה LRX 1.1K יותר טוב . הסיבה למה קניתי AUDISON היא ש הוא מונו FULL RANGE . עם יום אחד אני יקנה עוד אחד אז אני אוכל לעשות הגברה דואל מונו אמיתי . :-)
מה יתן לך מונו שהוא פול ריינג עם הסאב מנגן רק שליש אוקטבה?

המערכת למכירה בקישור למטה:

http://www.carsforum.co.il

/vb/showthread.php?p=1810490#post1810490

פורסם
לפני כשנתיים ביקרתי באיטליה (רוונה),

...הוא הסביר לי באנגלית קלוקלת שלדעתו ,הסדרות הנמוכות של האודיסון ממש לא שוות.

לפני שנתיים ביקרתי בניקרגואה והתעניינתי.. הוא הסביר לי בשפת הזולו הקלוקלת שלו, שטימפאני זה חברה על הפנים, עם מוצרים זבל..

 

 

בקיצור, את מי בדיוק זה מעניין שאיזה איטלקי ברברי אמר [בפרט לאור העובדה שהוא רצה למכור VRX כפי שאתה מציין] שהסדרות הנמוכות של אודיסון לא שוות? ושלא תבין לא נכון, גם אני לא חושב שהSRX הוא המגבר הטוב בעולם, בלשון המעטה, אבל לא שווה? ביחס למה הוא לא שווה?

פורסם

אני חושב שאנשים מאבדים את הפואנטה הבסיסית של מה שנקרא "המלצה".

 

המלצה היא בגדר דעה אישית, היא אינה טאבו, גם אם האדם הוא בעל נסיון של שנים ארוכות בתחום האודיו לרכב. כשהמליצו לי על מורל, והרבה המליצו, הלכתי אחרי ההמלצות, למה? כי הנחתי שאם הרבה אנשים ממליצים אז יש דברים בגו, אז שמעתי, בדקתי ולבדוף התרצתי וקניתי. הווכיוח האין סופי של מה עדיף והתגובה הקבועה של "על סמך מה אתה ממליץ?" אינה במקום, גם אם הוא ממליץ כי לדעתו המגבר נותן דגש על תדר של 15,000 KH, אז שיבושם לו, אין שום סיבה לרשום או להתבטא בצורותת לא נאותות, שהרי זו דעה בלבד, הבן אדם לא התחייב למה שאמר. אם הלה התחייב, אז שיגבה את המילים שלו. ברגע שנכנסת המילה "לדעתי", כל המשחק משתנה, אין לאף אחד זכות לבטל את דעתו של אחר, ניתן לפתוח דיון, אבל בזמן האחרון, זה הפך לספורט של ממש אצל חלק מהאנשים להשמיץ ו/או לבטל את רמתו (המוכחת) של מותג זה או אחר, ג'נסיס הם חברה נהדרת, נקודה. אודיסון? גם חברה נהדרת, וכך לגבי הרבה מגברים וסטים שהחלו מחלחלים לפורום בתקופה האחרונה. הדגש צריך על השוואות בין מגבר, בין אם נתונים יבשים ובין אם מדובר על מבחנים עוורים או גדמים (8)). ועוד דבר, עניין המחיר לא נכנס בכלל למשוואה כאשר מדברים על איכות, כי מחיר לא מקרין על איכות של מוצר, לא מעט רכיבים איכותיים מאוד ניתן למצוא במחיר מצויין, ואפילו זול מרכיבים פחות איכותיים.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

סדרת הSRX החדשה של אודיסון הם סרנדה אחרת לגמרי לעומת הסדרה הקודמת.

 

בניגוד לסדרת הכניסה של חברות אחרות כמו זאפקו,הליקס וכו' אודיסון מציבים רף לא רע בכלל.

וזה במגברים זולים(יחסית),אמינים מאוד ולא זבל שמיוצר בסין אלא מיוצרים באיטליה.

 

לא הייתי ממהר לזלזל,במיוחד לאנשים שלא היה להם נסיון ממשי עם המגברים הללו.

המגברים החדשים מצויינים, הSRX2S זה מגבר מעולה

מי שלא מכיר יכול לראות כאן קצת מידע:

http://www.audison.eu/xml/products/pdf/audison_support_technical_sheets/audison_SRx2s_tech_EN.pdf

 

, הSRX1D שזה המונו החדש שהוא 1150וואט RMS ב1 אוהם במחיר שכמעט ואין לו מתחרים.

הנה דף המידע עליו למי שרוצה מידע נוסף:

http://www.audison.eu/xml/products/pdf/audison_support_technical_sheets/audison_SRx1D_tech_EN.pdf

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...