Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

STI VS EVOX, הילוך חמישי, ההכרעה הגורלית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.dpccars.com/car-videos-08/08-13-08page-Mitsubishi-Evo-X-FQ300-vs-Subaru-Impreza-WRX-STi.htm

כמה שהSTI מככבת.

נו איזה עקיפה מדהימה הוא עשה ! כבר חשבתי שהוא הולך להתנגש במיצובישי והוא פשוט ?! מדהים, פשוט ניצול היכולת של שתי המכוניות בצורה מדהימה.

תראו איך המיצובישי נתקעת בהלם אחרי ההחלקה עם הבלם יד, חה ? :wink: נראה כאילו הSTI הפכה להיות הילדה ההיפר אקטיבית במשחק, מיצובישי עם הגיר החדש הפכו מעודנים ( מדי ? )

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

בדגמים הקודמים היה קשה להחליט מה יותר טוב הSTI או הEVO הם היו ממש ראש בראש בכל דבר שבחנו אותם.

הסיבה להעדפה בין אחת לשניה היו בגלל אהדה למותג מסויים.

בדגמים החדשים אין ספק הEVO טובה בהרבה הSTI נראית פחות טוב גם בגלל האצ'באק שעשו ממנה והEVO פשוט נראית חיה וגם מתנהגת ככה.

S2000

פורסם
בדגמים הקודמים היה קשה להחליט מה יותר טוב הSTI או הEVO הם היו ממש ראש בראש בכל דבר שבחנו אותם.

הסיבה להעדפה בין אחת לשניה היו בגלל אהדה למותג מסויים.

בדגמים החדשים אין ספק הEVO טובה בהרבה הSTI נראית פחות טוב גם בגלל האצ'באק שעשו ממנה והEVO פשוט נראית חיה וגם מתנהגת ככה.

 

איך הגעת לזה שהEVO יותר טובה מהSTI? בגלל שהSTI נראת פחות טוב? אני לא מבין:?:

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם
בדגמים הקודמים היה קשה להחליט מה יותר טוב הSTI או הEVO הם היו ממש ראש בראש בכל דבר שבחנו אותם.

הסיבה להעדפה בין אחת לשניה היו בגלל אהדה למותג מסויים.

בדגמים החדשים אין ספק הEVO טובה בהרבה הSTI נראית פחות טוב גם בגלל האצ'באק שעשו ממנה והEVO פשוט נראית חיה וגם מתנהגת ככה. (נהגת בה שאתה יודע על ההתנהגות של הEVO ? וגם אם כן, עיצוב הוא עניין של טעם, אל תדבר בשם כולם, תגיד "לדעתי", יש המון כמוני שפשוט אהבו יותר את הSTI, וחוץ מהמראה במה הEVO מנצחת את הSTI "בהרבה" ?)

.....

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

מהסירטון ניראה שה-STI הרבה יותר תוססת חיים חוץ מזה שלדעתי היא יפה בעיקר בהאצב'ק לא יודע מה אתם מדברים היא מדהימה !!!.

תיראו איזה היגוי יתר היא נכנסת בזויות מטורפות :shock:

פורסם

מצטער להרוס את החגיגה, אבל עם המחירים של ה-EVO וה-STI בארץ (~350,000 ש"ח כמדומני), זה כמו להשוות בין פרארי F430 ללמבורגיני גיארדו. דיבורים באוויר חסרי טעם.

פורסם

אני אסביר הSTI נזרקת הרבה קשה לשליטה ומחליקה המון. הEVO לעומת זאת מאוד מדוייקת מחליקה פחות והרבה יותר קל לשלוט בה והתנהגות שלה הרבה הרבה יותר טובה מהSTI.

 

מאיפה אני יודע? אני לא הספקתי לנהוג לא על זאת ולא על זאת אבל כל מבחן מראה את אותם תוצאות לדוגמא בטופגיר בחנו את הרכבים.

במגזין C&D בחנו אותם מול הVW R32 ובפשוט בכל מקום מהללים את הEVO.

 

אלון, אני בטוח שאתה אוהב את הSTI בגלל שאתה אוהב את הSTI הקודמת. אותו דבר אמרתי לגבי המותג אתה אוהב את המכונית עצמה ולא את הצורה שלה ואיכשהו גם התרגלת לעיצוב שלה. בגדול העיצוב של הSTI פשוט סתמי ולא נראה טוב לעומת הEVO שנראית הרבה יותר אגרסיבית ומתקדמת.

S2000

פורסם

אחד הדברים שבמגזינים ובעיני כתבים רבים מוריד מערכה של ה-STI הוא התת היגוי הקטסטרופלי שהם תמיד נחשפים אליו ,למעט האימפרזה GT בכל דגמי ה-STI תמיד התת היגוי שיש לה היה בולט מאוד, והורס את החוויה לאומת האיוו שפשוט יושבת טוב יותר.

 

וכן גם בדגם הנוכחי ישנה אותה בעייה. מה שכן פה בכתבה כמעט ואין תת היגוי.. מה שכן הדריפטים נראים מהנים במיוחד.

 

כן כפי שניתן לראות בסרט האימפרזה זהו ה- רכב לשעשועים במסלול כגון הדריפטים .. וחבל שהתיבה של האיבו מרסנת אותה ..

 

לא אני לא נהגתי כמו רבים פה בפורום, באף אחד מהרכבים הללו, אבל כמו מרבית מהפורום הידע שאתה צובר זה מהמגזינים השונים בארץ או בעולם, ומרביתם מראים את אותם הדברים.

 

למרות שהמלחמה בינהם תמיד הייתה קשה לבחירה וכמו שנאמר מעליי לרוב זה מאהדה למותג ..

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

התיבה של האיבו מסרסת אותה?

בתור אחד שנהג על האיבו 10, זו שטות גמורה!

אז במבחן של הילוך חמישי התיבה עשתה פדיחה קלה בפרסה עם בלם יד, אז מה? זאת צורת הנהיגה הנכונה למכוניות כאלו? בשביל זה הן קיימות? מי שחושב שכן מוזמן לחסוך לעצמו הרבה כסף ולקנות משהו פשוט יותר.

 

אגב, לי לא ברור למה הילוך חמישי בחרו להשוות STI לאיבו SST ולא לאיבו ידנית. תיבת SST פונה לקהל שונה מאשר התיבה הידנית, יש לה את היתרונות שלה (גם בנהיגה דורשנית מאוד) ויש לה גם חסרונות (לא הכי מתאימה לפעלולי ג'ימקנות).

 

אגב, למרות כל זאת גם בטופ גיר וגם בבהילוך חמישי האיבו היתה המועדפת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לגביי היתר היגוי של האימפרזה ,לסובארו יש מערכת הנקראת dccd המחלקת את חלוקת הכח ברכב מקדימה ומאחורה לפי הדרוש כאשר הרכב יהיה ב60 -40 לאחורה הרכב יחליק כמו בוידאו מאן דריפט ,בסובארו החדשה הוציאו את הקשיחות והקושי מהשנתון הקודם(לא ה07) והפכו אותו לקליל יותר ומהנה אף יותר גם אודות לזנב אחורי קצר(אצב'ק).

!Blue Subaru Impreza

פורסם

נו באמת...

 

1. הרי ברור לכם שמבחן הסללום היה אך ורק FUN והוא לא מלמד כמעט שום דבר על המכוניות.

2. על המסלול בהחלט יכול להיות שאופי הנהיגה של שניהם שונה. אני משוכנע שאפשר להגיע לאותן זוויות גם עם האיוו, במיוחד על כביש רטוב.

3. הכמעט תאונה הזאת הייתה בדיוק זה - כמעט תאונה. היא נבעה מחוסר תשומת לב ונשארה בגדר "כמעט" רק בגלל יכולת נהיגה מצוינת. זו לא הייתה "עקיפה מדהימה" ובטח שלא "ניצול היכולת של שתי המכוניות בצורה מדהימה". כמה סנטימטרים הצידה או כמה מאיות שנייה מאוחר יותר ורוב הסיכויים שהם היו מתביישים להראות את זה בסרטון...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נו באמת...

 

1. הרי ברור לכם שמבחן הסללום היה אך ורק FUN והוא לא מלמד כמעט שום דבר על המכוניות.

2. על המסלול בהחלט יכול להיות שאופי הנהיגה של שניהם שונה. אני משוכנע שאפשר להגיע לאותן זוויות גם עם האיוו, במיוחד על כביש רטוב.

3. הכמעט תאונה הזאת הייתה בדיוק זה - כמעט תאונה. היא נבעה מחוסר תשומת לב ונשארה בגדר "כמעט" רק בגלל יכולת נהיגה מצוינת. זו לא הייתה "עקיפה מדהימה" ובטח שלא "ניצול היכולת של שתי המכוניות בצורה מדהימה". כמה סנטימטרים הצידה או כמה מאיות שנייה מאוחר יותר ורוב הסיכויים שהם היו מתביישים להראות את זה בסרטון...

 

רוני

רוני, לא התכוונתי שה"כמעט תאונה" הזאת היא ניצול היכולת של המכוניות.

זה נכון שזה לא אומר כלום על הרכב, התכוונתי שבכללי המבחן הזה מסכם את היכולות של המכוניות דיי טוב.

בהחלט לא שהעקיפה מראה משהוא על הרכב.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

×
×
  • תוכן חדש...