Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, קודם כל לגבי המלון אני ממליץ בחום על מלון מלוני. המלון עצמו קטן ופשוט עם ארוחות בוקר וערב(מומלץ לקחת בוקר ובערב לאכול במסעדות) 10 דקות הליכה מהים. וגם עוד פלוס אדיר אם אתה שותה יש שם סופר בזיל הזול שפתוח 24 שעות במחירי ריצפה.

לגבי האטרקציות, אני עשיתי שם טיול של שעתיים על טרקטורונים עלה לי 270 שקל כולל בן אדם מאחורה.

בננות מחירים נעים בן 30 ל50 שקל לבן אדם.

לגבי המסעדות, בתור בן אדם שומר כשרות ממש היה סיפור למצוא שם מסעדה כשרה אבל בכל מקרה המחירים בערך 50 לערב.

אוטובוסים הזמנתי מהאינטרנט עלה לי הלוך חזור 115 שקל. מניסיון, אם יש לך את האפשרות תיקח טיסה.

ולגבי הכספים לביזבוזים אני באתי לשם עם 1000 שקל שכללו ארוחות ערב, מוניות,שתיה ויציאות בערב וחזרתי הביתה עם 100 שקל.

אם יש לך עוד שאלות את מוזמן לשאול..

תמיר.

פורסם

נקודה לציון:

רצוי שיהיה איתכם מישהו שעבר גיל 21, בחלק מהמלונות עושים בעיה עם אין מישהו מעל גיל 21 בחדר.

מבחינת מלונות: יש נובה, סייסטה(ע"ב הכל כלול), סנטרל פארק ועוד כמה מלונות שהם ברמת 3-4 כוכבים, המחירים סביב 150-200 ש"ח לאדם בחדר ללילה. היות ואתם מגיעים בלי רכב, עדיף לחפש מלון קרוב יותר למול ולים, כמו שנאמר כאן, כשתגיעו לת"מ אילת, עומדים בחוץ אנשים שיש ברשותם דירות להשכרה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

הנייטמר זה אחד המקומות המצחיקים, מפחיד זה לא,

לפותח השרשור: אם אתה בא עם מישהי או מכיר שם (תיירות עדיף 8)), תביא אותה לשם אז תפתח את הדימיון ותחשוב מה אפשר לעשות ( לא !, לא מה שאתם חושבים :wink: )

Suzuki Jimny

פורסם

הנייטמר הזה נשמע כמו המבוך האימה במוזיאן מדאם טוסו בלונדון...

 

אני זוכר שאני ואמא שלי נכנסו לשם, איזה מצחיק זה היה לראות את אמא שלי צורחת שם , אבל היא לקחה את זה בהומור.

 

אבל אני עדיין שאני חושב על הרמה של ישראל לעומת חו"ל, כמו שאמר קודמי, ה50 שקל הכי מבוזבזים בחיים שלו :)

Golf 1.6 DSG 2009

פורסם

המלצה חמה נוספת, מנסיון אישי:

 

אם אתה מוכן לוותר על גלגלים וכביש, אני ממליץ בחום על שיט בסירת הסילון של "קיסוסקי". בפעם האחרונה שהייתי באילת, לפני כשלוש וחצי שנים (טיול ענפי של הצבא), עליתי על הדבר הזה כ-6-7 פעמים ברציפות ונהנתי מכל רגע.

 

אגב, אילת של השנים האחרונות= ערסיידה אחת גדולה (בקצב הולך ומתגבר, לצערי).

אחד הפספוסים הגדולים של משרד התיירות שלנו, שיכל למנף את הפיתוח של העיר הזאת למשהו שישתווה לחברותיה מעבר לים.

במקום זה, העיר הזאת נראית מוזנחת מביקור לביקור- תקועה אי-שם באווירת ה'הנה-עכשיו-יש-שלום-עם-ירדן-ובגלל-זה-הכל-יהיה-טוב' של אמצע שנות ה-90' (הטובות כשלעצמן).

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

יש קארטינג באילת ליד ה-Yellow בכניסה לאילת (לפני ה-BIG), מאוד מומלץ אבל המחיר קצת גבוה (60 ש"ח)

המסלול קצר (בסביבות 12-13 שניות להקפה) ובסביבות 30 הקפות

 

הדירות שמשכירים בתחנה מרכזית הן על הפנים

 

ד"א מומלץ דווקא ללכת ל-Santa Fe או פאפאגאיו ולא ל-Casa Do Brasil

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

טיפ קטן - אם הגעת עם תיק גדול ואין לך כוח לסחוב אותו בכל הטיולים שלך עד שתמצא לך חדר \ מלון - גש למלון "מול הים" (מלון מאוד ידוע, רק תשאל -כל אחד ידע, בנוסף הוא ליד ה IMAX ושדה התעופה) - יש שם ליד הכניסה בצד ימין מקום ששומרים על תיקים תמורת סכום יחסית נמוך - מקום מסודר לשים בו את התיק עד שתמצא מקום .

×
×
  • תוכן חדש...