Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב אמור לשמש ידידה בעיקר נסיעות בתוך העיר , האם הרכב חסכוני ? אמין? בעיות מיוחדות שמומלץ לשים לב ?

מה לגבי בטיחות ביחס לשנתון/קבוצה/מחיר ?

 

האם החלופות היפניות הישנות יותר עדיפות ?

 

תודה מראש

פורסם

יצאה לי לנהוג בכמה ידניות, הרכב זריז וכיפי לנהיגה (למי שאוהב רכבים קטנים)

בעליהם הדגישו צריכת דלק מעולה, ואמינות סבירה פלוס.

שמעתי מהם על בעיות חשמל לא רציניות מדי.

לא ידוע לי לגבי הגיר אוטומתי, הייתי הולך על ידני.

אם אתה סגור על אוטומת, לא חסר אופציות יפניות בעלי מונתטין רב

בהצלחה!

פורסם

כמו שכתבתי הרכב לא בשבילי והבחורה שמתעניינת מחפשת גיר אוטומטי בלבד.

פרמטרים כמו כיף זריזות וכ"ו לא מעניינים, אני מודע למוניטין של המתחרות מיפן אבל בסכומים כאלה אתה קונה אקזמפלר ישן בהרבה מהסקסו.

 

אשמח לשמוע עוד מאנשים שמכירים או בעלי ניסיון .

פורסם

בובה של אוטו, מסכים עם כל מה שנאמר למעלה

רק אל תקנה מהשכרה (כי היו לא מעט כאלה שטחנו אותם עם ק"מ ממש גבוה..)

×
×
  • תוכן חדש...