Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

עוד שבועיים ההורים טסים לבולגריה,

יש משהו מעניין לאודיו רכב שניתן להביא משם?

אשמח למחירים וחנויות.

באיזור בורגוס והסביבה.

 

תודה.

פורסם

יש אדם נחמד וחביב יוצא בולגריה שבנו הישראלי הקים שם מוסך וגר שם. אני חושב שמחר או מחרתיים אראה אותו. אשאל אותו על כך ואנסה לקחת ממנו את הטלפון של הבן שלו שם.

 

אגב, חבל שהם לא נוסעים לניקרגואה או לאנטארטיקה, יש שם אחלה דילים..:wink:

פורסם

סטאס תיסגר על מה שאתה רוצה לקנות.

כנס לאתרים של היצרנים, ובדר"כ יש להם רשימת דילרים בארצות שונות, אם לא מצאתה תפנה אליהם במייל.

פורסם

איך ראשים של אנשים מסתובבים משמות:)

זה מצחיק

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

בולגריה דווקא מקום טוב!!

 

חולות הזהב בכלל מצויין, בורגס זה מקום יחסית מתפתח לשאר המקומות בבולגריה.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

המחירים של רכיבי אודיו לרכב בבולגריה הם ביורו, והם כמעט זהים למחירים באירופה = יקר, לא שווה לדעתי.

ובכלל, אם להביא/לייבא משהו מחול, אז זה רק :

אם בארץ אין יבואן, ובא לך להשוויץ קצת שיש לך משהו ייחודי שאין לאף אחד כמעט (מישהו אמר SINFONI:twisted:)

מארצות כמו ארה"ב, מזרח הרחוק, שם עוד המחירים סבירים.

פורסם

המחירים אכן זהים כמו באירופה,בגלל שזה אירופה עצמה.

אני יבקש מאבא שלי לבדוק משהו יחודי,דווקא סאבים,מידים ומגברים זולים יותר מן הארץ במשהו כמו 40% שזה דיי הרבה.

האם עד סכום מסויים אין מכס?.

 

לדוגמא סאבים של HERTZ , אנרג'י והיי אנרג'י נאים בין 129-220LB, אם מכפילים ב2.7, המחירים נעים בשקלים בין 350-600 שקל.

 

מגבר של HERTZ EP4 , יוצא כמעט 900 שקל פה הוא עולה 2000.

 

בכל מקרה יש משהו שווה.

יש עוד דברים מעניינים חוץ מהרץ ומאודיסון? כי זה לא מה שאני מחפש. מחפש משהו יחודי.

פורסם
המחירים אכן זהים כמו באירופה,בגלל שזה אירופה עצמה.

אני יבקש מאבא שלי לבדוק משהו יחודי,דווקא סאבים,מידים ומגברים זולים יותר מן הארץ במשהו כמו 40% שזה דיי הרבה.

האם עד סכום מסויים אין מכס?.

 

לדוגמא סאבים של HERTZ , אנרג'י והיי אנרג'י נאים בין 129-220LB, אם מכפילים ב2.7, המחירים נעים בשקלים בין 350-600 שקל.

 

מגבר של HERTZ EP4 , יוצא כמעט 900 שקל פה הוא עולה 2000.

 

בכל מקרה יש משהו שווה.

יש עוד דברים מעניינים חוץ מהרץ ומאודיסון? כי זה לא מה שאני מחפש. מחפש משהו יחודי.

 

בתור אחד שהיה לא מזמן בבולגריה אני יכול להגיד לך ש100 יורו שווים שם 180 לבה ו100 דולר שווים 130 לבה, עשית חישוב לא נכון אתה לא יכול להחליף שקלים למטבע המקומי שלהם רק לביורו ודולר לכן זה לא משתלם!

IBIZA 20vt

פורסם

ציטוט של יוסי הבולגרי החביב:

 

"אתה משיגענר? זה לקנות ביורו כמו ביורופה, הבין שלי קונה פה בישררראל דברים ומביא שם.

 

בקיצור נראה לי שתרד מזה.

×
×
  • תוכן חדש...