Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נמ...אזז ככה נתחיל בעלות של שיעורי נהיגה...

המורה הציע שעל 31 שיעורים+אם אני לא עוברת טסט ראשון אז עוד שיעורים עד לטסט השני והכל ב3000 ש''ח לא כוול את התשלום של הטסטים זה בסדר? או יקר=\

 

והוא גם אמר שהטסט עולה 559 ש''ח...ואמרו לי שטסט אמור לעלות 116 ש''ח אגרה+300 ש''ח למורה..

אז ככה שאני לא מבינה מה קורה פה??

 

אפשר לקבל קצת הסברים וזה על המחירים של שיעורי נהיגה אם זה סביר מה שהוא הציע לי ועל העלות של הטסט:?

פורסם

יוצא לך מעל 95 שקל לשיעור לעומת מורים אחרים שלוקחים 85. מה עוד שטסט עולה 300 - 350 והוא רוצה 560 שקל יענו לעשות קופה. לא שווה.

פורסם

יואוא באמת? אני בשוק ועוד הוא מהמשפחה של חבר שלי ועוד הוא אמר שהוא עושה לי הנחות וכאלה=\

בקיצר חח יש לך איזה מורה זול בחולון?

פורסם

ההסבר הוא כזה:

יש מורים שמלמדים בקבלנות ויש מורים שמלמדים פר שיעור.

קבלנות זה רע (למרות שעכשיו את בטח חושבת: "מה רע? זה יוצא יותר זול כי ככה אני ממשיכה ללמוד בחינם אם אני לא עוברת").

למה זה רע? כי המורה ינסה לדחוף אותך לטסטים כמה שיותר מהר, גם אם את לא מוכנה.

וכשטסט עולה כמו 4 שיעורים - עדיף לחכות עם זה עד שמרגישים 100%.

 

מצד שני, אם את אחת כזאת שלא מסתדרת עם הגה ואת מרגישה שאת תעשי מליון שיעורים - אז אולי קבלנות זה טוב. אבל את תצטרכי לעמוד על זה שאת לא עושה טסטים על ההתחלה סתם, כי את תאכלי אותו על 500 שקל כל פעם.

 

ואגב, מחיר טסט=330 ש"ח. בטסט השני צריך לשלם מחדש גם את האגרה.

כל מורה שלוקח יותר (ואני לא מדבר על 5 שקל יותר כן?) הוא סתם מניאק.

 

דברי עם חברים שלך - מי ממליץ לך על מורה טוב וזול.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

דווקא זה סבבה

בעיר שלי לוקחים 100 לשיעור, טסט 350+אגרה 116

בקרוב מעלים את המחירים ל-120 לשיעור.

פורסם

איזה משתלם ואיזה בטיח. זה רק אמור להשמע משתלם בשבילך.

 

מכירה את המילה קבלנות? תגידי לו שאתה רוצה אך ורק קבלנות, בלי שום קומבינה של 31 שיעורים.

 

תראי איך היה אצלי.

 

אני שילמתי למורה שלי 3500 שקל לטסט ראשון+ שיעורים חופשי כמה שאני אצטרך. ואני מדגיש כמה שאני אצטרך בלי תוספת תשלום של שקל אחד.

 

טסט ראשון נכשלתי. טסט שני כבר שילמתי ועברתי. עשיתי סה"כ 50 שיעורים, שכל שיעור בנפרד עולה אצל המורה 95 ש"ח.

 

חישוב פשוט מראה 95 כפול 50 יוצא 4750+ 300 שקל טסט = 5050.

 

חסכתי 1500 שקל. זאת אומרת שאם הייתי לוקח שיעורים בנפרד היה יוצא לי הרבה יותר.

 

בקיצור הדיל שהוא הציע לך מפתה, אבל הוא סוג של קומבינה.

 

תתעקשי על קבלנות, למרות שלא כל המורים עושים קבלנות.

 

shellcase אתה טועה בגדול קבלנות זה דבר טוב דווקא. אני סיכמתי עם המורה שלי קבלנות והוא היה מורה מצויין שבכלל לא דחף לי טסט, אלא אני ביקשתי ממנו כל הזמן מתי שאני הרגשתי מוכן שיתן לי תאריך לטסט.

 

נכון, יש מורים כאלה אבל צריך להתעקש איתם ולא כל דבר שהם אומרים זה קדוש.

פורסם

אבלל רגע איך אני אומרת לו על הטסט שכל מי שאני מכירה עשה ב420 ש''ח והוא לוקח 520 ש''ח?

כי לא ממש נעים לי הוא מהמשפחה של חבר שלי...

אז באיזה צורה הכי טוב להגיד לו?

פורסם

ניב, עכשיו דמיין את עצמך עובר טסט ראשון אחרי 30 שיעורים - עדיין משתלם?

אני אגב דיברתי מנסיון של חבר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
ניב, עכשיו דמיין את עצמך עובר טסט ראשון אחרי 30 שיעורים - עדיין משתלם?

אני אגב דיברתי מנסיון של חבר.

כה נראלי אני באמת יעשה 30 שיעורים בלי הקבלנות כי אני אחת שמסדרת טוב עם האוטו ישר היום בשיעור הראשון נהגתי טוב חחח ולפי דעתי עד אז אני כבר ינהג הרבה הרבה יותר טוב=]

ושאלה טסט פנימי אני גם צריכה לשלם בנוסף לטסט החיצוני???

 

חחח וסליחה על הבורות פשוט אין לי שמץ בזה וגם לאמא שלי אין אוטו XD

פורסם

זה תלוי אם בעיר שלך מחייבים לגשת לטסט פנימי

 

אם כן הוא עולה כמו אגרה לפחות לי הוא עלה כמו המחיר של האגרה לא יודע מה המחירים היום.

 

ואת משלמת את הכסף ישירות למורה.

×
×
  • תוכן חדש...