Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שכבר שאלו את השאלה הזו לפני שנה, השאלה היא אם השתנה משהו?

אני מחפש רכב מרווח מאחורה (2 כסאות תינוק) עם תא מטען גדול (לשים 2 תלת אופן + נלווים).

ראיתי את המאזדה פרמסי (2001) והתלהבתי מאוד וכבר סגרתי עם מישהו שאני מגיע לקנות את האוטו אבל הוא מכר אותו יום לפני (למרות שסיכמנו הכל והוא נתן את מילתו :bad-word:- אבל זה נושא לשרשור אחר).

 

מצאתי כעת סיטרואן פיקאסו שנת 2004 אוטומטית וגם היא נראית לי מכונית נהדרת.

השאלה היא איזו מהשתיים עדיפה יותר?

אני יודע שלסניק (שיש לה את אותו מנוע של הפיקאסו) יש תקלות קשות בגיר האוטומט. האם גם הפיקאסו סובלת מאותן בעיות?

נא המלצתכם לגבי הרכבים ואם אתם יודעים לאילו תקלות ניתן לצפות מהרכבים הללו?

 

תודה מראש.

פורסם

לסניק יש את אותו מנוע ?? , מאיפה בדיוק הוצאת את המידע הנ"ל ??

 

בבעלותי פיקאסו ממודל 2004, הרכב עבר לאחרונה החלפת שסתומים חשמלים בגיר בעלות של 2000 ש"ח, מעבר לזה הרכב מעולה.

במחירו הוא התמורה הטובה ביותר בסגמנט הנ"ל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לסניק יש את אותו מנוע ?? , מאיפה בדיוק הוצאת את המידע הנ"ל ??

 

בבעלותי פיקאסו ממודל 2004, הרכב עבר לאחרונה החלפת שסתומים חשמלים בגיר בעלות של 2000 ש"ח, מעבר לזה הרכב מעולה.

במחירו הוא התמורה הטובה ביותר בסגמנט הנ"ל.

 

תודה על התשובה.

אני הבנתי ששניהם חולקים את מנוע ה-AL4 (ביחד עם כמה דגמים של פיג'ו), אני טועה??

בכל אופן, למעט החלפת השסתומים, הכל תקין? איך צריכת הדלק?

פורסם

AL4 זה לא מנוע - זהו גיר אוטומטי המשותף לרכבים צרפתיים החל משנת 2000

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כיוון שאשתי אשר נוהגת ברכב עושה את מרבית הזמן בעיר עם מזגן עובד , צריכת הדלק היא כ 1:8 , מחוץ לעיר בנסיעה מתונה אני מניח שניתן יהיה להגיע ל 1:13.

 

החלפת השסתומים בוצעה בכ 115K ק"מ, מעבר לזה הרכב נטול בעיות טפו, טפו טפו מלח מים..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תודה רבה גם ל-vladclar על ההבהרה בנוגע לגיר וגם ל-CX25GTI על המידע.

אני אשמח לשמוע עוד כמה חוות דעת לכאן ולכאן.

פורסם

כאשר תענה על השאלה "מה חשוב לי יותר ברכב?" יהיה לך יותר פשוט להחליט.

אם מה שחשוב לך זה מרחב פנים של מיניוואן אמיתי, נוחות, בטיחות, פינוקים - תבחר בסיטרואן פיקאסו או רנו סניק (לדעתי, אין עדיפות לסיטרואן).

אם חשובים לך אמינות ושמירת ערך יותר טובה ואתה מוכן לרדת בשנתון - תבחר במאזדה פרמסי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

חשובים לי האמינות והחיסכון.

כנראה שאני אעשה קרוב ל-40,000 ק"מ בשנה, אז מן הסתם גם הנוחות חשובה (למרות שאני לא צריך איזו מרצדס...).

המרחב האחורי צריך להספיק ל-2 כסאות תינוק (בינתיים :wink:)ולנלווים כמו שרשמתי בהודעה המקורית (אופניים, עגלת תאומים וכו'...)

אני יודע שההמלצה הגורפת (בדר"כ) למספר ק"מ כזה היא לרכב דיזל, אבל אני עדיין מעוניין בבנזין.

התקציב הוא כ-55K +-.

 

כל עזרה נוספת תתקבל בברכה.

פורסם

ועוד משהו חשוב; בקסארה פיקאסו ממודל (לפחות) 2003 ומעלה, בגרסאות ה SX PACK יש גם ESP.

מודל 2003 עם ESP (גרסת מנוע בנזין 2 ליטר וגיר אוטומטי) עולה בסביבות 48K ש"ח לפי מחירון לוי יצחק.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אמא שלי, הידועה בחיבתה להרוס רכבים (נניח, לנסוע בלי אוויר, או לא לבדוק שמן מים בין טיפולים, או כשכל מני מנורות נדלקות וחום המנוע עלה עד לקו האדום העליון ולהגיע הביתה כדי לשאול מה זה)

הצליחה בעברה להרוס (לפי הסדר)

דהייטסו שרייד 89' (זה היה בשנת 98)

יונדאי לנטרה חדשה מהסוכנות 99' (זה היה בשנת 2003)

פיג'ו 307 סטיישן "יצאתי דפוקה לגמרי מהמפעל, ולא, חלילה, עקב הזנחה או התקנת אביזרים חשמליים רשלנית בארץ" 2006 (ראש מנוע ב2007).

 

הרכב היחידי ששרד את ההזנחה באופן מעורר התפעלות היה מזדה פרמסי (2003) שלמעט נורה שרופה לא נכנס למוסך.

אמינות יוצאת דופן.

 

(ועכשיו יצאנו במבצע, רוצה לדעת האם רכבך "יפני" מסורתי? בחינת "אמא" לרכבך!)

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

ב 40K לשנה, תסלח לי אתה פשוט חמור אם אתה הולך על בנזין.

בן משפחה שלי נוהג על פיקאסו סולר ידנית, תצרוכת דלק מדודה היא 1:17 כאשר רוב הנסיעות בין עירוניות.

 

קלאץ הוחלף רק לאחר 170K ק"מ, והרכב פשוט נוח, אמין וחסכוני.

 

מנסיון עם מאזדות שונות עם מנוע 2 ליטר, אל תצפה לצריכה הטובה מ 1:11 אולי 12 מחוץ לעיר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אני לא אוהב לצרף חיות.

אבל:

ב40 אלף ק"מ בשנה

מהחישובים הכלכליים יוצא שעל החיסכון בצריכת סולר מול בנזין תוכל כל שנה להחליף מנוע ברכב דיזל ועדיין לא תפסיד.

ומנועי דיזל בדרך כלל מחזיקים מעמד יותר טוב בנסיעות מרובות.

בנוסף, הביטוחים למאזדה יחסית יקרים

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ביקשתי סליחה לפני, אבל עדין זה מעשה חמורות לקנות בנזין בכזה ק"מ, אלא אם כן יש כוונה להתקין גז.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

סלחתי לכם...:-)

אבל עכשיו עולה שאלה חדשה:

האם קיה קארנס (דיזל) באה בחשבון??

או שהיא זללנית סולר כמו אחותה הגדולה הקרניבל?

איך היא מבחינת בטיחות?

למצוא פיקאסו דיזל שלא הייתה מונית או לחילופין עם קילומטרז' נורמלי זו משימה בלתי אפשרית, אז אני מכין את עצמי לחלופות.

אם יש לכם המלצות אחרות, אני אשמח לשמוע.

ד"א,

צריך לקחת בחשבון נתון נוסף, את רוב הנסיעות הארוכות תעשה דווקא האישה, לכן אם אפשר לקבל המלצה לרכב שהוא לא משהו מסחרי כגון קנגו ודומיו אני אשמח (אין בכוונתי לפגוע במין היפה, פשוט, אני יודע מה יש לי בבית...).

×
×
  • תוכן חדש...