Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת מה ההשלכות של נהיגה במהירות נמוכה יחסית, בעיר, תוך כדי העברת הילוכים תכופה להילוכים גבוהים, כדי לנסוע בסל"ד נמוך (גיר רגיל).

אני לא עובר את ה3500 סל"ד, ורוב הזמן מקסימום 3000 סל"ד, נסיעה ממוצעת אני מגיע ל-2500-3000 סל"ד.

האם יש בלאי מוגבר\חוסר בלאי למכלולים שונים?

נראה לי שיש בלאי יותר גדול לקלאץ', צריכת דלק יותר נמוכה, בלאי נמוך בלמים, בולמים ולמנוע.

 

ובכלליות מה ההשלכות על הרכב.

 

ועוד שאלה : כיצד יודעים לאיזה גובה לכוון את המושב? מה צריך לראות?

כרגע אני רואה את רוב המכסה מנוע, ויש לי שדה ראיה טוב.

פורסם

2500-3500 זהו תחום סל"ד הגיוני ותקין למנועי בנזין ורוב הגירים הידניים מגיעים עם הילוכים שמסודרים פחות או יותר בצורה כזאת שתאפשר לך לנסוע בתחום הסל"ד הזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
רציתי לדעת מה ההשלכות של נהיגה במהירות נמוכה יחסית, בעיר, תוך כדי העברת הילוכים תכופה להילוכים גבוהים, כדי לנסוע בסל"ד נמוך (גיר רגיל).

אני לא עובר את ה3500 סל"ד, ורוב הזמן מקסימום 3000 סל"ד, נסיעה ממוצעת אני מגיע ל-2500-3000 סל"ד.

האם יש בלאי מוגבר\חוסר בלאי למכלולים שונים?

נראה לי שיש בלאי יותר גדול לקלאץ', צריכת דלק יותר נמוכה, בלאי נמוך בלמים, בולמים ולמנוע.

 

ובכלליות מה ההשלכות על הרכב.

 

ועוד שאלה : כיצד יודעים לאיזה גובה לכוון את המושב? מה צריך לראות?

כרגע אני רואה את רוב המכסה מנוע, ויש לי שדה ראיה טוב.

דווקא בהילוך נמוך וסל"ד גבוה תהיה יותר בלימת מנוע ועקב כל בלאי נמוך לבלמים.

ומה קשור בולמים ?

פורסם
דווקא בהילוך נמוך וסל"ד גבוה תהיה יותר בלימת מנוע ועקב כל בלאי נמוך לבלמים.

ומה קשור בולמים ?

 

בגלל מהירות הנסיעה האיטית יש פחות שימוש בבלמים.

ובולמים - כידוע בארצנו יש כבישים ברמה גבוהה מאוד, במיוחד בערים או שכונות כמו בקסטל ובמפרים ששומרים על הבולמים.

בגלל הנסיעה האיטית יש פחות זעזועים. ככה נראה לי.

פורסם

עלות הטיפול בבלמים ברכב סטנדרטי קטנה יחסית וזניחה. כמה כבר עולות זוג רפידות בלם? זה לא מה שצריך להטריד אותך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הבלאי לקלאץ' בנהיגה מהסוג שאתה נוהג הוא נמוך ,כמו כן גם הבלאי של הבלמים והבולמים הם נמוכים.. מי שיסבול פה, זה המנוע מכיוון שבארץ בדלק יש הרבה תוספים כמו מים וכו (יותר מדלק) המנוע שלך יצבור כמויות של ג'יפה לכן מומלץ לפעמים לתת גז בהילוך נמוך(הילוך שלישי לדוגמה) ולהגיע לסל"ד גבוהה ולנסוע כך למשך כמה דקות וזה יגרום לכך שכל הלכלוך משתחרר ופשוט נשרף..

לגבי צריכת דלק, במישור הצריכה תהיה די נמוכה אך בעליות בהילוך גבוהה וסל"ד נמוך צריכת דלק תהיה בשמיים מכיוון שהמנוע ינסה לשמור על המהירות ע"י הזרקת דלק בכמות גדולה שתגרום לדטונציה חזקה יותר, כמו כן זה גם גורם ללחץ מאוד גבוהה בתוך המנוע . אני ממליץ לנסוע בעליות בהילוך שלישי או מקסימום רביעי בסל"ד גבוהה...

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

×
×
  • תוכן חדש...