Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב דיזל ואשמח לשמוע את דעתכם. הרכב אמור לנסוע כ-30 אלף ק"מ ומעלה בשנה, רובם בנסיעות ארוכות. כמו-כן אשמח עם הרכב לא יהיה "עגלה", למרות שברור לי שדיזל לא יהיה מהיר כמו בנזין (למעט TDI, שאינני אם קיים במחיר כזה). בקטגוריית המחיר הזו מה אני יכול למצוא, שיתן אמינות גבוהה (כמה שפחות תקלות), ביצועים סבירים ובעל שם טוב בשוק המשומשות?

 

אם אתם יודעים כמה צריכים לעלות ביטוח ואגרת רישוי לשנה על אותו רכב, בבקשה פרטו.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם
אני מחפש רכב דיזל ואשמח לשמוע את דעתכם. הרכב אמור לנסוע כ-30 אלף ק"מ ומעלה בשנה, רובם בנסיעות ארוכות. כמו-כן אשמח עם הרכב לא יהיה "עגלה", למרות שברור לי שדיזל לא יהיה מהיר כמו בנזין (למעט TDI, שאינני אם קיים במחיר כזה). בקטגוריית המחיר הזו מה אני יכול למצוא, שיתן אמינות גבוהה (כמה שפחות תקלות), ביצועים סבירים ובעל שם טוב בשוק המשומשות?

 

אם אתם יודעים כמה צריכים לעלות ביטוח ואגרת רישוי לשנה על אותו רכב, בבקשה פרטו.

 

שלום.

האמת שאני מתלבט כרגע בדיוק כמוך, עם קילומטראז' זהה, האם לקנות דיזל או בנזין חסכוני.

ראיתי סיטרואן C3 שנתון 03/04 וסיטרואן קסארה מאותם שנתונים שעומדים בתקציב.

ביררתי לגבי שניהם עם לגבי אגרות טסט וביטוח, טסט אמרו לי מדובר בכ-1300 ש"ח אגרה (בניגוד לבערך 1000 בבנזין) ולגבי הביטוח, כ-4000 ש"ח מקיף (אני בן 23 עוד מעט ככה שאני מדבר על ביטוח מתחת ל-24 - אם אתה מעל מדובר על פחות, כ-2800 ש"ח).

הקסארה היא מנוע 1900 110 כ"ס וה-C3 היא 140 HDI, לא מצאתי נתונים לגבי ההספק.

לדעתי שתיהן נותנות תמורה טובה למחיר, פרסמתי פה הודעה לקבל הצעות/עצות בנושא אבל לא ענו לי...

בכל אופן, אני מקווה שעזרתי לך, אני אמתין כמוך לתגובות נוספות.

פורסם

אין C3 HDI עם 140 כ"ס. יש C3 HDI עם מנוע 1.4 שנמכרו מעט יחסית והן מצויינות (מנוע טורבו דיזל HDI של פורד בנפח 1400 סמק).

 

דן, ב 50K אפשר לקנות דיזל מודרני משומש ובכלל לא עגלה, מרביתם גם יותר חזקים מבחינת מומנט (לא שההספק רע בכלל) מרוב המשפחתיות הפופולארית ואף יותר מזה.

 

האם אתה מחפש תצורה של משפחתית או שאתה פתוח גם לטנדרון ? (שלא נופל בעוצמתו או איכות הנסיעה שלו מרוב המשפחתיות).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אין C3 HDI עם 140 כ"ס. יש C3 HDI עם מנוע 1.4 שנמכרו מעט יחסית והן מצויינות (מנוע טורבו דיזל HDI של פורד בנפח 1400 סמק).

 

דן, ב 50K אפשר לקנות דיזל מודרני משומש ובכלל לא עגלה, מרביתם גם יותר חזקים מבחינת מומנט (לא שההספק רע בכלל) מרוב המשפחתיות הפופולארית ואף יותר מזה.

 

האם אתה מחפש תצורה של משפחתית או שאתה פתוח גם לטנדרון ? (שלא נופל בעוצמתו או איכות הנסיעה שלו מרוב המשפחתיות).

 

איציק

 

התכוונתי ל-1400 סמ"ק, ברח לי 0.

אני אשמח לקבל יעוץ ממך גם בנושא, אני מחפש באותו תקציב גם רכב קטן, אני מתחיל ללמוד במכללה ויהיו לי נסיעות לא קצרות (רעננה-ראשון) כל יום.

לגבי ה-C3, מצאתי שתיים כאלה, שנתת 2004 עם כ-100,000 ק"מ. הייתי רוצה לקבל יותר נתונים, מה לבדוק, איך הן מבחינה אחזקתית.

תודה.

פורסם

ה-C3 HDI היא עם מונע 1400 ו-67 כ"ס - לא נמכרו הרבה כאלה ספק אם תמצא.

 

סיטרואן קסרה (גם עם מנוע HDI ) תכנס בתקציב.

 

כמו גם גולף ופאסאט משנתונים מוקדמים יותר.

 

אופציה נפוצה נוספת היא סקודה פאביה או אוקטביה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ה-C3 HDI היא עם מונע 1400 ו-67 כ"ס - לא נמכרו הרבה כאלה ספק אם תמצא.

 

סיטרואן קסרה (גם עם מנוע HDI ) תכנס בתקציב.

 

כמו גם גולף ופאסאט משנתונים מוקדמים יותר.

 

אופציה נפוצה נוספת היא סקודה פאביה או אוקטביה.

 

תודה. פסאט ואוקטביה גדולות מדי אני צריך רכב קטן.

איך הרכבים שציינת מבחינת אחזקה/חלפים? מצאתי כמה C3 וקסארה מתאימות, פאביה וגולף לא מצאתי כאלה עם קילומטראז סביר.

×
×
  • תוכן חדש...