Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום, אשמח לקבל חוות דעת על המכוניות הנ"ל, בעיקר הפורד, האם כדאי לקנות את הרכב המרווח יותר, או שזה בא על חשבון איכות? תודה!

 

 

שככחת כמה פרמטרים - מה הדרישות מבחינת מספר נוסעים מקסימלי? כמה פעמים תיסע בממוצע בחודש בתפוסה מלאה (אולי אתה זקוק ל-7 מקומות מלאים ואולי רק ל"מזדמנים" מדי פעם)? אתה מתכווןן לרדת לשטח או רק לשם ה"פוזה"? והכי חשוב - מה התקציב?

 

ואגב - ראיתי היום מודעה לפיה הניסאן פאת'פיינדר נמכר ב-191000 ש"ח - נראה מחיר מאוד אטרקטיבי. מתאים לך?

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
מה לגבי רגישות הצמיגים והגאנטים במידה כזו ?(18)

לא רק ההפרש בעלויות ההחלפה צריך להילקח בחשבון...

 

א. שוב, זה 17 אינץ'.

ב. החתך הוא 50 מ-225, כך שבפועל זה גודל סביר.

 

 

ובקשר לפאת'פיינדר - אולי זה 191 מראש והיתרה בכך וכך תשלומים... זה אוטו של 270+ אלף...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם אזכה בהגרלה של תוכנית המנויים בפיס אז אוכל לתת חוו"ד על הפורסטר החדש...:-D

 

בינתיים אני יכול לומר ששלושה חברים לעבודה מחזיקים S-MAX בליסינג - ומבסוטים עד הגג. (וב-S-MAX הוא גבוה...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה עם פורד גלקסי? מבחינת מקום (ובעצם גם מהרבה בחינות אחרות, כולל מראה) הוא דומה מאוד ל S MAX (ואם הייתי חייב להחליט- הייתי אומר שהגלאקסי מעט מרווח יותר), ובגלל שיש לו יומרות פחות ספורטיביות, יש להניח שהוא יהיה נוח יותר (חישוקים פחות גדולים, אולי גם מתלים רכים יותר).

"ai motoare capul doare"

פורסם

שוב תודה לעונים. אין לי צורך ב 7 מקומות מלאים על בסיס יומיומי אבל בהחלט באופן תדיר, שלא לדבר על שימוש ב חמישה מקומות מלאים+תא מטען מלא. כפי שציינתי, אלמנט השטח לא חשוב לי במיוחד, פשוט אהבתי מאוד את הדגם היוצא של הפורסטר. ולסבך קצת יותר את הענין, ניתן עדיין לרכוש את הדגם היוצא, כך שאם אבחר בסובארו, תהיה התלבטות בין הישן לחדש שכן העיצוב החדש פחות מוצלח בעיני. בכל אופן, החלטה בשבוע הבא, אחרי החג.

פורסם
מה עם פורד גלקסי? מבחינת מקום (ובעצם גם מהרבה בחינות אחרות, כולל מראה) הוא דומה מאוד ל S MAX (ואם הייתי חייב להחליט- הייתי אומר שהגלאקסי מעט מרווח יותר), ובגלל שיש לו יומרות פחות ספורטיביות, יש להניח שהוא יהיה נוח יותר (חישוקים פחות גדולים, אולי גם מתלים רכים יותר).

 

הגלקסי יקר יותר וגם גדול מעבר לצרכי (7 מקומות מלאים).

פורסם
א. שוב, זה 17 אינץ'.

ב. החתך הוא 50 מ-225, כך שבפועל זה גודל סביר.

 

 

ובקשר לפאת'פיינדר - אולי זה 191 מראש והיתרה בכך וכך תשלומים... זה אוטו של 270+ אלף...

 

רוני

 

 

רוני - צודק. הפרסומת התייחסה ל-X-TRAIL שהוא נחמד אבל לא יותר מכך (ובטח לא שווה 191 אלף ש"ח...).

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

×
×
  • תוכן חדש...