Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הTSוקונית באשתאול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יוווווווווווווווווווווווווו

 

איזה תמונה!!!!!!!!!!!!!!!

 

יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

נהדר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ניסאן אלמרה אדומה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

:shock:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
יוווווווווווווווווווווווווו

איזה תמונה!!!!!!!!!!!!!!!

יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נהדר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ניסאן אלמרה אדומה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:shock:

 

כפי שניתן לראות בתמונה הבלעדית, מדובר במהדורת ייצור מיוחדת, שתוכננה במיוחד עבור אשתאול עם מתלים מיוחדים,

צמיגים מיוחדים ופגושי פלסטיק שחורים מיוחדים.

 

גרסה זו - שצפויה להימכר החל משנת הדגם 2005 - נקראת "Nissan Almera "Eshtaol approved,

וממידע שנמצא בידיי היא תמכר בצבע אותו ראינו בתמונה בלבד - אדום בוז'ולה.

 

בקרוב בסוכנויות ניסאן הקרובות למקום מגוריכם, ובמחיר מבצע של 101,999 ש"ח בלבד*.

 

 

 

 

 

 

 

*המחיר אינו כולל מקפיא ומגירה לעגבניות ומלפפונים, שיימכרו בנפרד.

פורסם
אתה מוכר ג'ינג'י ? :wink:

 

אחרי כ6500 ק"מ עם הTS שלנו, הרשה לי להרגיעך רועי: הצמיגים יחלו להשמיע קולם אחרי כ5000 ק"מ (תלוי כמובן בסגנון הנהיגה - אצלך אני מניח שלא תהיה בעיה בנושא זה :twisted: ). צמיגים "אילמים" בהחלט לא משרים ביטחון רב בנהיגה ספורטיבית. מה שכן, זה להיט להחליק עם חלון סגור, לפתוח אותו אחרי ההחלקה ולהנות מהריחות (אלמנט ההפתעה: "אני עשיתי את זה?!" :D ).

 

בנוגע לאחיזה אבסולוטית, אם נוהגים בקו הנכון בסיבוב ותוך הפעלה נכונה של בלמים ומצערת (כלומר ללא פרובוקציה מכוונת) האחיזה בהחלט מספקת ואיננה נמוכה כלל ועיקר (כמו שטען פה פעם חאפר מסויים בשם sronis :mm_tongu: ), אם מתעקשים לנהוג תוך כדי פרובוקציות אז האחיזה נמוכה. בכל מקרה, אם אני לא טועה אחיזה אבסולוטית נמדדת במעגל אחיזה\החלקה ושם אני מאמין שהTS תתגלה כבעלת רמת אחיזה טובה.

אולי התחושה שאין לTS אחיזה גבוהה מקורה בעובדה שהרכב הזה מאוד מאוד רגיש להעברות משקל, בעיקר כתוצאה מבסיס גלגלים "פיצי" (2.37 מטרים, יותר קצר מאשר ב106 אפילו! ). אגב, לדעתי הבעיה הגדולה ביותר שיוצר בסיס גלגלים כה קצרצר היא בעיקר בהעברת משקל חריפה בבלימה חזקה לפני כניסה לפנייה - מספיק שההגה יהיה מוטה טיפונת והזנב פשוט משתולל - דורש מיומנות בלימה גבוהה.

 

בנוגע לשאר הנקודות בהתרשמות של רועי, אין מה להוסיף, נכון מאוד לדעתי.

 

אה, וכמובן - התמונות יצאו פיצוץ! (לעניות דעתי הלא מקצועית :wink: )

 

 

דבר ראשון, אחרי 12,000 ק"מ הצמיגים שלי עדיין שקטים להפליא, ואני מדבר על רכב שעובר כל יום מסלול בדרך לעבודה (סופרלנד), נהג מקצועי אמר לי לשאלתי שלפי דעתו הצמיגים הקדמיים שלי עברו בין 30 ל 40 אלף ק"מ אבל כאמור הם עדיין שקטים רוב הזמן.

 

בקשר לאחיזה, האמת היא שבהתחלה באמת היו לי טענות אדירות על האחיזה, עד שלקחתי קורס והבנתי שהאחיזה היא מאוד גבוהה אם מתנהגים עם הרכב נכון , כמו שטל אמר הרכב מאוד רגיש להעברות משקל אך מאוד מאוזן בנהיגה נכונה.

 

כנראה רוני שאתה צריך עוד זמן על היאריס או שעוד זמן בקורס נהיגה :lol:

 

אני חשבתי שמיציתי את הרכב חודש אחרי שהוא היה אצלי, ואחרי הקורס עברו 3 חודשים ואני מבין כמה עוד הרבה אני צריך ללמוד עליו ...

 

יאללה מועדון היאריס (-:

פורסם

 

בקשר לאחיזה, האמת היא שבהתחלה באמת היו לי טענות אדירות על האחיזה, עד שלקחתי קורס והבנתי שהאחיזה היא מאוד גבוהה אם מתנהגים עם הרכב נכון , כמו שטל אמר הרכב מאוד רגיש להעברות משקל אך מאוד מאוזן בנהיגה נכונה.

 

כנראה רוני שאתה צריך עוד זמן על היאריס או שעוד זמן בקורס נהיגה :lol:

 

 

ניב, זה לא בעיה לבדוק אחיזה אבסולוטית, נמצא זמן מתישהוא, נמצא איזה סיבוב לא מסוכן, ונעשה אותו הכי מהר שאפשר עם היאריס ונניח עם הסקסו. אני משוכנע שתופתע :wink:

 

אפשר גם כמובן פשוט יותר - מעגל החלקה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

 

 

 

ניב, זה לא בעיה לבדוק אחיזה אבסולוטית, נמצא זמן מתישהוא, נמצא איזה סיבוב לא מסוכן, ונעשה אותו הכי מהר שאפשר עם היאריס ונניח עם הסקסו. אני משוכנע שתופתע :wink:

 

אפשר גם כמובן פשוט יותר - מעגל החלקה...

 

רוני

 

מממ, אפשר.

 

מה שכן זה שליאריס אחיזה טובה לדעתי לא אומרת את רמת האחיזה שלה מול ה סקסו, כלומר אני פשוט חושב שהאחיזה שלה לא גרועה כמו שאתה טענת.

 

לפי דעתי המנחת היה מדגם טוב שם ראית ששתי היאריסיות עשו תוצאות טובות מרכבים אחרים מאוזנים וטובים, וולקנים , 106 205 ועוד.

 

אז אתה לא יכול להגיד שליאריס יש יותר כוח (כי אין לה) ולפי דעתי זה בגלל שבשימוש נכון ליאריס יש יופי של התנהגות.

 

אתה מוזמן להגיע למבדקים בסופרלנד, אפילו שהסקסו שלך מציבה סטנדרט גבוהה מאוד, עדיין יכול להיות מעניין, צלצל עלי אם זה יקרה

 

לילה אור

 

ניב

פורסם

איזה כיף מיום ליום יש יותר יאריסים בפורום מכל הצבעים ומכל המינים :p:p:p

אריאל גם אתה הולך להיות בעליה של יאריס TSבקרוב???

פורסם
ניב, זה לא בעיה לבדוק אחיזה אבסולוטית, נמצא זמן מתישהוא, נמצא איזה סיבוב לא מסוכן, ונעשה אותו הכי מהר שאפשר עם היאריס ונניח עם הסקסו. אני משוכנע שתופתע :wink:

 

אני ממליץ לבצע את זה עד 18:00, פשוט אחרי השעה הזאת יוסי יורד מכוננות, וחבל.

 

:twisted:

 

:wink:

פורסם
איזה כיף מיום ליום יש יותר יאריסים בפורום מכל הצבעים ומכל המינים :p:p:p

אריאל גם אתה הולך להיות בעליה של יאריס TSבקרוב???

אכן.

עגנה היום באילת :D

כחול מטאלי.

:-)

פורסם
איזה כיף מיום ליום יש יותר יאריסים בפורום מכל הצבעים ומכל המינים :p:p:p

אריאל גם אתה הולך להיות בעליה של יאריס TSבקרוב???

אכן.

עגנה היום באילת :D

כחול מטאלי.

 

עוד אחד מילדיי היאריס :lol::lol::lol:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...