Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בקרוב טסט פנימי ואני צריך לדעת

כמה עולה היום טסט פנימי ? והאם חובה לשלם שיעור נהיגה בנוסף לכך?

ומזה האגרה של ה"דמי טיפול" ומה המחיר של זה?

פורסם

אתה יכול בבקשה להסביר מה הכוונה ל"טסט פנימי"?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כיום טסט פנימי עולה 200 ש"ח.

 

לא, אתה לא צריך לשלם על שיעור בנוסף לזה.

 

טסט פנימי עושה מורה נהיגה אחר (חבר של המורה נהיגה שלך).

 

אין אגרה לטסט פנימי אתה משלם ל"בוחן שלך" או למורה שלך שיעביר את הכסף ל"בוחן"

 

מטרתו של טסט פנימי היא חוות דעת נוספת על הנהיגה שלך מלבד המורה שלך, כלומר

ה"בוחן" יגיד למורה שלך מה הוא חושב על הנהיגה שלך ומה צריך לשפר.

 

אי אפשר להיכשל בטסט פנימי למרות שכמה הצליחו.

בטסט פנימי לא נכשלים אלא מקבלים ביקורת בונה מגורם חיצוני.

 

מקווה שעזרתי.

אלכס ריבקין.

Hyundai accent 98 GLS

משתעלת? כן.

משעשעת? תלוי איך מסתכלים עלייה.

אבל היא שלי! :)

פורסם
אתה יכול בבקשה להסביר מה הכוונה ל"טסט פנימי"?

מבחן טרום טסט חיצוני (על מנת לקבל רישיון נהיגה) אשר מתבצע על ידי אדם מוסמך מטעם

בית הספר לנהיגה בו לומד התלמיד.

-----

 

פותח השירשור, אינני מאמין כי תימצא כאן תשובה לגבי מחיר ממוצע מה גם שלמיטב זכרוני הוא שונה בין בתי ספר

ואזורי לימוד.

למיטב זכרוני, יש מורה לנהיגה הגולש בפורום - אם יצא לו ליראות את השירשור שלך אני מאמין שתקבל תשובה.

 

בכל מקרה, אני ממליץ לך לחפש במקביל במקומות בהם כותבים הרבה תלמידי נהיגה.

פורסם

אני עשיתי טסט פנימי לפני חצי שנה בערך הוא עלה 350 ש"ח

 

אי אפשר להיכש כמו שאמרו פה זה רק יעזורר לך לדעת ע"י החוות דעת במה להישתפר.....

 

 

בהצלחה!!!!!

ואהבת לרעך כמוך

פורסם

לפי דעתי זאת סתם קומבינה של המורים!

עוד דרך לחלוב קצת את הנהגים.

אם אני זוכר נכון, את הטסט הפנימי עשה לי המורה שלי (פשוט העמדנו פנים שמדובר בטסט אמיתי) והעלות היתה שיעור רגיל.

פורסם
לפי דעתי זאת סתם קומבינה של המורים!

עוד דרך לחלוב קצת את הנהגים.

 

+1

 

הטסט הפנימי הוא קשקוש אחד גדול.

 

הטסט הפנימי שלי ערך 3 דקות בדיוק, נסעתי עם מורה אחר מאותו בי"ס, נסיעה ב4 רחובות.

בזה הסתכם לו הטסט הפנימי, בתוספת מחיר של 116 שקלים בנוסף לשיעור (85).

המחיר כמובן משתנה מבי"ס לבי"ס.

פורסם

המורה שלי אמר שזה 200 ש"ח כולל שיעור כי הטסט פנימי מתבצע כ15 דקות.

 

לא מבין למה צריך את הטסט הפנימי הזה כשאני עשיתי כבר דימוי של טסט עם חבר של המורה שלי.

בכל מקרה תודה רבה : )

עוד מעט טסט :-)

פורסם

הטסט הפנימי נעשה אך ורק ע"י מנהל המיקצועי של הביה"ס!

יכול להיותכי המורה שלך הוא גם המנהל המיקצועי, לכן אין כל בעיה שהוא גם יבחן אותך בטסט הפנימי.

לגבי המחיר ,זה נתון לשיקול הביה"ס.

ישנם מספר פרמטרים שבהם מנהל הביה"ס מחליט כמה יעלה טסט פנימי.

 

ירון מאיר

פורסם

אני יסביר לך למה צריך את הטסט בפנימי

פעם לפני שהיה את הטסט הפנימי, אנשים היו ניגשים לטסטים

בלי ידע מינימלי והיו נכשלים על ימין ועל שמאל

אז היום עושים את הטסט הפנימי בשביל לראות שיש לך את הידע המינימלי

לעבור את הטסט.

בהצלחה:-)

תמיר.

×
×
  • תוכן חדש...