Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיד של FOCKAL KF מול מיד HERTZ HI-ENERGY


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אתם בטח זוכרים את התרד הקודם שפתחתי בנושא מידים.

אז עכשיו השוואה אחרת שלא ממש מצאתי תושבה עליה הפורום.

איזה מיד מהשניים יותר טוב, האם ההרץ מספק פחות באס מהKF? האם הוא פאנצ'י?

אני שמעתי אנרג'י בדלתות אטומות (אצל מיכו, לתת לו קרדיט) והמיד היה טוב מאוד, בעט והיא פאנצ'י ומדובר באנרג'י.

היה חסר בו קצת מיד גבוה. איך ההי אנרג'י בהשוואה אליו?

 

שפכו את כל מה שיש לכם להגיד על שני המידים.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אני חוזר עכשיו משמיעה של היי הנרגי, ואני חייב להגיד שאני מופתע לטובה. באמת....:-D

הסט ניגן טוב מאוד ברור שאין מה להשוות את המילה לאנרגי, אבל שומעים שהם מאותה משפחה.:wink:

מידבאס טוב.

פורסם

מידבאסים של מילה עולים כ3000 ש"ח, והיי אנרגי כ1000, אין פה מה להשוות בכלל.

היי אנרג'י בפני עצמו מידבאס מעולה, ונשמע הכי טוב בבי אמפ, שמעתי אותו על נקמיצ'י והוא היה פשוט לא פחות ממעולה מכל הבחינות.

פורסם

אני לא מעוניין בחוות דעת על המילה, ולא בחוות דעת על המחיר, אז בבקשה תשארו בנושא של שני המידבאסים האלה.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אז עכשיו בעיצומו של המשחק עם 12 הפרש(קיבנימט), למישהו יש עוד תגובות על שני המידים האלה ולא על ה"מילה"?

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

באחד מהמפגשים בצפון אתה מוזמן לשמוע אותם אצלי (היי אנרג'י) .



 

המידים מורכבים בתוך דלתות אטומות , לדעתי האישית הם נשמעים טוב מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...