Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ירושלמים?

 

בדקתי במפה וזה נמצא ליד כביש 60, שעובר ליד ישובים לא ידדידותיים. מה ההמלצה הכי בטוחה?

 

אני צריך להגיע לרחוב הסדנא.

פורסם

אייל נראה לי הוא הסתכל על המפה מכיוון מזרח שיש שם כפרים ערביים.

 

לפותח הת'רד אל תסבך את עצמך יותר מידי, תדפיס את ההוראות אם בא לך:

 

-תעלה על כביש מס' 1 עד ירושלים.

-בכניסה לירושלים ממש בסוף העליה, תפנה ימינה ברמזור לפני בנייני האומה, זה ממש בכניסה ליד התחנת הדלק (אתה תראה תחנת דלק משמאלך).

- אחרי זה שמאלה ברמזור הבא, ואז רד ימינה לבגין דרום (תראה שילוט בגין דרום).

- סע בבגין (לא לעבור את ה80 קמ"ש בגלל מצלמות) עד סופו.

- בסוף בגין יש רמזור, תמשיך ברמזור ישר.

- תמשיך רק ישר בשאר הרמזורים, בדרך תעבור את הקניון והאיצטדיון, אל תחשוש, תמשיך עם הכביש רק ישר, עד שתגיע לסופו שזו צומת T מרומזרת ואז תפנה בה שמאלה.

-מיד אחר כך תפנה ימינה ואתה על הדרך לתלפיות, סע עד הסוף ישר (תחלוף על פני 2 רמזורים), תגיע שוב לT מרומזרת תפנה ימינה, ואז מיד ברמזור הבא שמאלה (תהיה מן ירידה קצת תלולה).

-אתה נמצא ברחוב האומן בתלפיות, תמשיך בו ישר עד שתגיע לכיכר בסוף עליה, בכיכר פנה ימינה, תמשיך לכיכר הבאה ופנה בה שמאלה.

-זהו זה אתה נמצא ברחוב הסדנא, (תוכל לראות את דינמומטר מימינך)!

 

נסיעה בטוחה.

פורסם
- תמשיך רק ישר בשאר הרמזורים, בדרך תעבור את הקניון והאיצטדיון, אל תחשוש, תמשיך עם הכביש רק ישר, עד שתגיע לסופו שזו צומת T מרומזרת ואז תפנה בה שמאלה.

-מיד אחר כך תפנה ימינה ואתה על הדרך לתלפיות

 

אף פעם לא יצא לי להבין איזו דרך יותר קצרה, זאת שהזכרת או ברמזור בסוף בגין לפנות שמאלה, להמשיך ישר 2 רמזורים וברמזור השלישי לפנות ימינה (מול סופר ספיר), להמשיך ישר ברמזור אחד ואז לפנות שמאלה.

Toyota Yaris TS

 

פורסם
אף פעם לא יצא לי להבין איזו דרך יותר קצרה, זאת שהזכרת או ברמזור בסוף בגין לפנות שמאלה, להמשיך ישר 2 רמזורים וברמזור השלישי לפנות ימינה (מול סופר ספיר), להמשיך ישר ברמזור אחד ואז לפנות שמאלה.

 

אכן הדרך השניה יותר קצרה בדקה או שתיים, תלוי בשעת היום. כאחד שעושה את הדרך הזאת כל יום אני יודע באיזה שעות כדאי להכנס או לא. בערב/לילה, רק בדרך השניה (דרך צומת פת).

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

מבחינת מרחק - האפשרות השניה יותר קצרה. פחות קילומטר בערך

מבחינת מהירות - האפשרות הראשונה יותר מהירה.

פורסם
אכן הדרך השניה יותר קצרה בדקה או שתיים, תלוי בשעת היום. כאחד שעושה את הדרך הזאת כל יום אני יודע באיזה שעות כדאי להכנס או לא. בערב/לילה, רק בדרך השניה (דרך צומת פת).

 

אוקיי תודה

 

ד"א בפעמים שיצע לי לנהוג שם בשעות הערב, הדרך של צומת פת הייתה די עמוסה.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

תודה רבה!

 

לגבי הצומת של בנייני האומה - אתה מתכוון לפנות ימינה איפה שפונים שמאלה לתחנה מרכזית, או רמזור אח"כ??

 

אני קיבלתי הכוונה דרך אתר מפה - ושם הייתי צריך להמשיך ישר לשדרות בן גוריון ואז ישר בויצמן ובשז"ר.

 

זו דרך מסובכת? אולי אני אעדיף אותהף כי יש לי שמות של הרחובות...

פורסם

אני מתכוון ברמזור שבונים מעליו מין גשר, לפני בנייני האומה.

 

בקיצור הרמזור הראשון שתראה בעליה, הוא מפנה לגבעת שאול, אי אפשר לטעות זו מין עליה תלולה כזאת.

 

הרמזור אחריו זה שאני מתכוון אליו כבר נמצא במישור והוא די גדול בעל מס' נתיבים, ופניה בו ימינה תקח אותך לכיוון בגין.

 

בקשר לדרך יותר קצרה, אני הפניתי אותו משם רק כי יהיה לו יותר קל לנסוע רק ישר בכיף שלו, מאשר לספור פניות בצומת עמוסה כזאת.

×
×
  • תוכן חדש...