Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאמורה להתחיל להימכר בארץ בעוד כחודשיים, האם הדגם המפואר היה זהה לזה שבקישור בדיוק? הוא שהיה איזשהו שוני?

http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/lancer/09/index.do?loc=en-us

מה דעתכם על הרכב?

הדגם המפואר אמור לעלות 147K יש מצב שההורים שלי יוכלו לקנותו ב-140K ואפילו פחות (רציני לגמרי)

מה דעתכם? והאם במחיר כזה עדיף משהו אחר? (בלי אפשרות להוסיף במחיר).

תודה!

פורסם

פרוטקציות ? :-P

כרגע אנחנו לא יכולים לדעת כלום על הרכב, חוץ מהמגזינים החיצוניים...

האוטו בהחלט נחמד, ככה זה נראה, אבל בשביל להמליץ לך על הרכב, עדיף שנראה אותו בארץ ועד אז נדבר, חבל שתקנה משהו כשיש אלטרנטיבות טובות יותר, לא ככה ? :wink:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

לפי מה שראיתי בתערוכה שלנו, העיצוב יפה מבחוץ,

אבל מבפנים לא ממש אהבתי את האיכות חומרים ואת ההרכבה, חלק מהדברים רופפים קצת בדגם

הבסיסי, אבל בכללי אני גם לא יכול להמליףץ לך בנתיים אבל הוא נראה טוב.

פורסם

טוב בדקתי באמת וכמעט ואין ביקורת על הרכב,

העניין בנוגע למחיר רלוונטי רק אם נקנה את הרכב ביום ההשקה בחודש הבא,

כך שבכול מיקרא ניצטרך לקבל החלטה רק לפי נסיעת המיבחן.

דרך הגב הכתבה בוואלה, אני לא יודע אם ביאסה אותי או שימחה אותי, נקווה

באמת שמנוע בעל 143 כ"ס יכול להאיץ ל-100 קצת יותר מהר מ-13 שניות.

דרך הגב הוריי מתכוונים לקנות רק את הדגם המפואר!

תודה.

פורסם
הוא ימכר ב-2 רמות גימור בלבד

 

3 רמות גימור.

 

קבלו עוד מבחן ישראלי:

http://www.motocar.co.il/news/new.aspx?0r9VQ=MHGI&pn6Vq=E

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
3 רמות גימור.

 

איך אתה יודע? לפ מה שידוע לי זה שתי הגרסאות שהיו בתערוכה. הראשונה ען חישוקים "16 והדגם המפואר עם חישוקים "18. זהו.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אני קצת מאוכזב מהביקורות לבנתיים, ציפיתי לקצת יותר בעיקר בכול הקשור לכוח, בכול מקרה

ממה שהבנתי מהוריי (לא ממש סגור אל זה), הגירסה המפוארת מגיעה עם חישוקי 18" חתך נמוך, סאנרוף, חצאיות ,ספויילר, מחשב דרך, מושבים מעור וסאבוופר.

פורסם
איך אתה יודע? לפ מה שידוע לי זה שתי הגרסאות שהיו בתערוכה. הראשונה ען חישוקים "16 והדגם המפואר עם חישוקים "18. זהו.

 

סמוך עלי.

תהיה גירסה בסיסית יותר בלי חישוקי סגסוגת וידיות להעברת הילוכים מאחורי ההגה (אלא רק מידית תיבת ההילוכים עצמה).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

לפי מה שהבנתי הגרסה עם התיבה הרציפה עושה 11.2 שניות למאה.

 

בכל מקרה, לא הייתי ממליץ לקחת את האופציה של צמיגי 18 אינץ', ממגוון סיבות: חוסר נוחות, סכנה חמורה יותר לפנצ'רים, עלויות גבוהות של הצמיגים. במאמר מוסגר נראה לי שיצרני הרכב קצת מגזימים לאחרונה. הבנו כבר שזה מחויב המציאות לעלות ל-15 ופעמים רבות גם ל-16 אינץ' במשפחתיות רגילות מן השורה, אבל מי לעזאזל צריך 18 אינץ' בחתך 45 במשפחתית סטנדרטית?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בכל מקרה, לא הייתי ממליץ לקחת את האופציה של צמיגי 18 אינץ', ממגוון סיבות: חוסר נוחות, סכנה חמורה יותר לפנצ'רים, עלויות גבוהות של הצמיגים. במאמר מוסגר נראה לי שיצרני הרכב קצת מגזימים לאחרונה. הבנו כבר שזה מחויב המציאות לעלות ל-15 ופעמים רבות גם ל-16 אינץ' במשפחתיות רגילות מן השורה, אבל מי לעזאזל צריך 18 אינץ' בחתך 45 במשפחתית סטנדרטית?

 

בתכל'ס גם אני חושב שזה פשוט יותר מידי, 16" מספיק בהחלט לרכב משפחתי.

פורסם

למה צריך?

כי זה נראה טוב!

 

:-)

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...