Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי סיטרואן ג'מפי שמוציא עשן שחור מהאגזוז. אמרו לי שזה אולי משאבת דיזל -

תוכלו לייעץ לי להיכן לפנות? כמה תיקון כזה אמור לעלות?

 

תודה,

פורסם

פילטר סולר סתום לא יכול לגרום לעשן שחור. עשן שחור = עודף דלק, שלא נשרף. פילטר דלק סתום לא יכול לגרום לעודף דלק בשום אופן.

 

אם כבר, אז אולי פילטר אוויר סתום.

 

או מזרקים.

או טיימינג משאבת הזרקה לא מכוון.

או דליפה מהטורבו.

 

בכמה עשן מדובר ?

ממש רואים את העשן במראה ?

מעשן גם בעמידה במקום ?

מעשן כל הזמן או רק בעומס גדול בהאצה ב"פול גז" ?

 

זה מנוע 1900 או 2000 ?

 

כמה קילומטרים עבר הרכב ?

 

מעט עשן שחור בהאצה חזקה זה תקין, במיוחד אם המנוע והמערכות הנלוות כבר עברו הרבה.

 

 

פורסם

הרבה עשן, בעיקר בהתנעה ובפול גז בעמידה - ממש פיח שחור - רואים אותו במראה

האוטו עבר טיפול 10000 ממש עכשיו

מנוע 2000 - הטורבו עובד על פי ההאצה התקינה

עבר 230000 ק"מ

 

תודה!

 

יש למישהו מושג כמה עולה שיפוץ משאבה כזו?

פורסם

צודק Buki, העשן השחור זה שאריות של סולר שלא נשרף (פיח וכד'). לא בטוח לגבי המשאבה עצמה, זה יכול להיות גם קולר שנפרץ. תפתח בבקשה את פקק הרדיאטור ו/או פקק מיכל עיבוי ותדווח אם אתה מבחין בשמן שחור במים.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

עצור רגע, כנס למוסך ובדוק עם סורק את קודי התקלות (אם יש), זה הדבר הראשון שתעשה, חזור אלינו בתום הבדיקה. סיבות יכולות להיות ממזרקים , מטורבו ועוד...

בהצלחה.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

עדכון - הייתי בדיזל דרומית.

הם עשו בדיקה ממוחשבת, המשאבת דיזל תקינה...

החיישן טמפרטורה (של הדלק) מזייף - הוא מצביע על 91 מעלות קבוע, ולכן המחשב של הרכב חושב שקר בחוץ ומשחרר הרבה דיזל. המליצו להחליף אותו במוסך.

כמו כן המליצו לנקות שסתום שאחראי על גזי פליטה (משהו כזה - יש לי את השם המדויק בטופס שיחרור :-)).

 

עכשיו נשאר לבצע את זה ולראות אם הם צודקים.

 

גבו 100 ש"ח על הבדיקה (+חצי יום עבודה שהלך :-))

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון - נגנסתי למוסך שרודר בבאר שבע,

מוזר - הדיאגנוזה שלהם היתה שונה לגמרימדיזל דרומית והם טוענים שהחיישן טמפרטורה בסדר.

הם חיברו איזה 2 צינוריות שניתקו לי זמנית בדיזל דרומית וזהו.

אמרו שאם אני רוצה לפתור את הבעיה לגמרי זה סיפור של אינג'גטורים וזה יקר מאוד...

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

 

עידכון, הייתי שוב בשרודר, לאחר שאמרו לי לעקוב אם משתפר (רק נהיה יותר גרוע, והרכב לפעמים נכבה בצמתים - בעיקר אחרי תדלוק מלא - אל תשאלו אותי מה הקשר)

הם אמרו שצריך להחליף ווסת לחץ סולר, ועדיפות גבוהה לשפץ את משאבת הסולר בגלל הק"מ הגבוה (מעל 230K)

העלות של הטיפול המלא כולל הכל יגיע לכ7000 ש"ח - סכום שלא הייתי רוצה להשקיע...

 

- איך זה שהדיאגנוזה של שרודר ודיזל דרומית כ"כ שונה?

- האם אפשר להמשיך לנסוע כך? מה הנזק?

- האם יש אופציות אחרות?

- יעבור טסט ככה? (הבעלים הקודם איכשהו העביר אותו טסט לא מזמן :-))

 

תודה,

×
×
  • תוכן חדש...