Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

ההורים שלי רוצים לקנות אוטו חדש יש להם עכשיו קאיה שומה למי שמכיר

הם לא רוצים לקנות מחנות

אז המכונית צריכה להיות בין שנים 2003-2008

תקציב 150000 ש''ח

רק אוטומטי

אמא שלי רצתה בהתחלה מאזדה 3 אבל אמרו שלא כדאי כי יש איזושהי בעיה באוטו עם חשמל משהו כזה

תודה למי שיעזור

פורסם

אין שום בעיה בחשמל במזדה ,הייתה קריאה לתיקון שקשורה בבידוד של צמת חוטים-ממש לא סיבה לא לקנות את הרכב שהוא בסה"כ מוצלח אם כי המוני מידי לטעמי. אבל אם התקציב הוא כמו שציינת הייתי הולך על מכוניות קצת יותר מפנקות כמו הג'יטה של פולקסווגן או או סיויק-גם סיויק היברידית אופציה מענינת שנכנסת בתקציב.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

קצת לא מובן לי מה רע ב''חנות''?

עם תקציב מכובד שכזה, לא עדיף לקנות אחת חדשה מהניילון?

 

לעניינינו:

התקציב שלכם מאפשר לכם להתשדרג לרכב איכותי יותר, מאובזר יותר ואמין יותר.

לדעתי, אתם לא חייבים לבזבז את כל כספכם, תוכלו להשאיר בכיסכם לפחות 20-30 אלף שקלים ולהנות מרכב איכותי ונוח מאוד.

מכיון שלא הבינותי אתכם מה הבעיה מלקנות מכונית מהניילון אז אפנה אתכם אל עולם היד השנייה.

פולקסוואגן גולף\ ג'טה תעשה עבודה מצוינת.

מכונית איכותית, נוחה מאוד מפוארת ולפי דעתי שווה כל שקל למרות היוקר המועט.

 

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=709927

שלומי.

פורסם

עם תקציב כזה כנסו לסוכנות טויוטה הקרובה ותזמינו טויוטה פריוס חדשה .

אין על האוטו הזה חסכוני מאוד בדלק.

מפנק מאוד מבפנים מרווח מאוד.

יצאתי עמבה

פורסם

אף אחד לא חשב לשאול מה הדרישות מהרכב?

חוצמזה שהוא לא יהיה חדש. ושיעלה סביבות ה-150 אלף שקל (מזדה 3 חדשה עולה 120), מה עוד אתם רוצים מהרכב?

 

ויפה מאוד שאתם מתייעצים לפני שאתם קונים.

רואים שפעם שעברה לא עשיתם את זה (קיה שומה... מישהו באמת קנה את הדברים האלה? :oops: )

 

ד"א - למזדה 3 יש רק בעיה אחת.

וזה למצוא אותה בחניון של הקניון כי לכל עם ישראל יש כזאתי.

חוצמזה הרכב הזה חף מבעיות ואפילו דיי מוצלח.

 

האא וגם אין הרבה מקום מאחורה, אבל זה בקטנה (תרתי משמע)... :lol:

פורסם

למאזדה שלוש יש בעיה אחרת שלא קשורה להמוניות - המושבים שלה זוועתיים.

 

אחרי חצי שעה של נהיגה בה נהיו לי כאבי גב איומים...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אף אחד לא חשב לשאול מה הדרישות מהרכב?

חוצמזה שהוא לא יהיה חדש. ושיעלה סביבות ה-150 אלף שקל (מזדה 3 חדשה עולה 120), מה עוד אתם רוצים מהרכב?

 

ויפה מאוד שאתם מתייעצים לפני שאתם קונים.

רואים שפעם שעברה לא עשיתם את זה (קיה שומה... מישהו באמת קנה את הדברים האלה? :oops: )

 

ד"א - למזדה 3 יש רק בעיה אחת.

וזה למצוא אותה בחניון של הקניון כי לכל עם ישראל יש כזאתי.

חוצמזה הרכב הזה חף מבעיות ואפילו דיי מוצלח.

 

האא וגם אין הרבה מקום מאחורה, אבל זה בקטנה (תרתי משמע)... :lol:

 

מה רע בקיה שומה? אתה מדבר מניסיון?

כי אם לא אז עדיף לשתוק....

פורסם

מאזדה 3 היא מכונית מעולה לטעמי.

אך מי שיסע בה ירגיש פשטות של ליסינג במקום איכות של רכב פולקסוואגן חדש.

כלכלית לא שווה להחזיק מאזדה 3 עקב ירידת הערך שתיפול עליה בקרוב עקב ''פיצוץ האוכלוסין'' שלה, וביטוח יקר מאוד!!!

שלומי.

פורסם
מה רע בקיה שומה? אתה מדבר מניסיון?

כי אם לא אז עדיף לשתוק....

 

:shock:

 

בוא תספר לי מה טוב בקיה שומה (חוצזמה, שכנראה אתה אחד המיוחדים שרכשו אותה...)

 

וד"א - יוליה BLUE JAY - דווקא המושבים של המזדה דיי בסדר. בייחוד ביחס למתחרות (לנסר וכו') ואי אפשר בכלל להשוות ללנטיס.

פורסם
:shock:

 

בוא תספר לי מה טוב בקיה שומה (חוצזמה, שכנראה אתה אחד המיוחדים שרכשו אותה...)

 

ללנטיס.

 

תשמע אני לא יגיד לך שזה הרכב האידאלי אבל יש לנו את הרכב מעל 5 שנים (בתכנון להחליף אותו עכשיו , אבל לא למכור פשוט לא משתלם) הרכב הזה באמת לא סחיר והמחירון שלו בריצפה זה נכון , קרטון יותר חזק מהפח של הרכב גם נכון

אני מדבר על שומה 1.8 2001 , איכות נהיגה : סבירה+ + , תכנסו לפורפציות אתם בישראל אין פה כבישים כמו אירופה

רוב היום מבלים את הנסיעה בפקק והמרחק הכי גדול בארץ זה לאילת , בסה"כ הרכב הזה יעשה את העבודה הרבה יותר

טוב מכל רכב יפני או אירופי משנתון בעשור מתחתיו באותו מחיר (על זה אפשר להתווכח , אבל מי שאין לו ניסיון עם הרכב

ומדבר רק מסטיגמות ושמועות לא ניראה לי רציני)

 

והכי הכי חשוב הרכב הזה לא רואה מוסך ומתנהג בדיוק כמו לפני 5 שנים...

 

אז כן יש חסרונות אני לא יגיד אבל עדיין להגיד שזה גרוטאה שלא שווה פרוטה לא הייתי אומר...להיפך!

פורסם

שלום

 

בדיוק מבין המחירים שנקבת יש מגוון רחב של מכוניות היום בשוק אבל ללא הכוונה מצידך לא ניתן יהיה לכוון אותך לשום מקום ותקבלי אופציות כגון "קיה שומה" למיניהן מחד גיסא ומאידך גיסא תקבלי הצעות ללאון TSI שלא בטוח שתהיה רלוונטית אלייך

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
תשמע אני לא יגיד לך שזה הרכב האידאלי אבל יש לנו את הרכב מעל 5 שנים (בתכנון להחליף אותו עכשיו , אבל לא למכור פשוט לא משתלם) הרכב הזה באמת לא סחיר והמחירון שלו בריצפה זה נכון , קרטון יותר חזק מהפח של הרכב גם נכון

אני מדבר על שומה 1.8 2001 , איכות נהיגה : סבירה+ + , תכנסו לפורפציות אתם בישראל אין פה כבישים כמו אירופה

רוב היום מבלים את הנסיעה בפקק והמרחק הכי גדול בארץ זה לאילת , בסה"כ הרכב הזה יעשה את העבודה הרבה יותר

טוב מכל רכב יפני או אירופי משנתון בעשור מתחתיו באותו מחיר (על זה אפשר להתווכח , אבל מי שאין לו ניסיון עם הרכב

ומדבר רק מסטיגמות ושמועות לא ניראה לי רציני)

 

והכי הכי חשוב הרכב הזה לא רואה מוסך ומתנהג בדיוק כמו לפני 5 שנים...

 

אז כן יש חסרונות אני לא יגיד אבל עדיין להגיד שזה גרוטאה שלא שווה פרוטה לא הייתי אומר...להיפך!

 

עזוב נו, אין פה כבישים כמו באירופה?

צודק.

כל היום בפקקים?

צודק.

 

אז מה?

 

עדיין זה לא אוטו טוב.

בשום פנים ואופן.

איכות נהיגה? הצחקת אותי.

לא סבירה ++, ואפילו לא סבירה --.

 

האמת?

אפשר ליסוע בסובארו 88DL וזה יעשה את העבודה מצויין.

אוטומט? - יש!

מזגן? - יש! (בד"כ).

אמינות? - יש!

מגיע מ-א' ל-ב' בלי בעיה - יש! (כלומר כן! אבל הייתי בשוונג של יש!).

 

מה צריך יותר מזה? הרי אין פה כבישים כמו באירופה...

 

בקיצור, קיה שומה זה רכב גרוע, לא סביר ולא סביר ++.

וכן, אני מדבר מניסיון, אחרת אני נוהג לשתוק גם בלי שיגידו לי, תודה.

×
×
  • תוכן חדש...