Jump to content

ילדונת

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ילדונת

  1. היי ההורים שלי רוצים לקנות אוטו חדש יש להם עכשיו קאיה שומה למי שמכיר הם לא רוצים לקנות מחנות אז המכונית צריכה להיות בין שנים 2003-2008 תקציב 150000 ש''ח רק אוטומטי אמא שלי רצתה בהתחלה מאזדה 3 אבל אמרו שלא כדאי כי יש איזושהי בעיה באוטו עם חשמל משהו כזה תודה למי שיעזור
×
×
  • תוכן חדש...