Jump to content

ילדונת

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ילדונת

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי ההורים שלי רוצים לקנות אוטו חדש יש להם עכשיו קאיה שומה למי שמכיר הם לא רוצים לקנות מחנות אז המכונית צריכה להיות בין שנים 2003-2008 תקציב 150000 ש''ח רק אוטומטי אמא שלי רצתה בהתחלה מאזדה 3 אבל אמרו שלא כדאי כי יש איזושהי בעיה באוטו עם חשמל משהו כזה תודה למי שיעזור
×
×
  • תוכן חדש...