היי
ההורים שלי רוצים לקנות אוטו חדש יש להם עכשיו קאיה שומה למי שמכיר
הם לא רוצים לקנות מחנות
אז המכונית צריכה להיות בין שנים 2003-2008
תקציב 150000 ש''ח
רק אוטומטי
אמא שלי רצתה בהתחלה מאזדה 3 אבל אמרו שלא כדאי כי יש איזושהי בעיה באוטו עם חשמל משהו כזה
תודה למי שיעזור