Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי היה מאמין בתחילת העונה שמכבי תגיע לפיינל פור? כל הכבוד לצביקה שרף וגיא גודס שעו את המהפך בקבוצה והביאו אותה עד ל-4 הגדולות באירופה.

 

כל הכבוד לביינום בלוטנטאל והלפרין על משחק מצויין! על ההתעלות ברגע האמת, הלפרין שסוף סוף קיבל ביצים וידע להגיע למשחק מכריע פעם שניה, כמו במדריד.

ביינום שהמעיט בשטויות שלו בדרך כלל ותפס יד לשלוש (3 מ-4) וכניסות נהדרות, ודאנק מדהים!!!!

דיוויד שלא פגע כל העונה וידע להביא את עצמו ברגעים המכריעים.

 

כל הכבוד!

 

מישהו יודע מה אומרים לגבי באטיסטה שארפ וקאמינגס בפיינל פור? מורחקים או לא?

אני חייב לציין שהיה שיפוט גרוע מאין כמוהו!

ואם כבר קאמינגס, שאפו על השמירה על באזילה וההגעה ברגע האמת!

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא הייתי מאמין אם היית שואל אותי בתחילת העונה . ולמען האמת , זאת השנה עם הכי פחות אחוזי צפייה שהיו לי מאז שאני זוכר את עצמי .

 

כל הכבוד לצביקה שרף , גיא גודס ושאר החברה' .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

כל הכבוד חברים !

 

אחד הערבים היותר שמחים בתקופה האחרונה.

 

לא משנה כמה השופטים ניסו להרוס - הם לא הצליחו !

 

כל היום הייתי על קוצים, לא הצלחתי להתרכז בעבודה שניה אחת.... עכשיו נותר רק לשמוח ולעבוד קשה לקראת הטורניר ב2.5 - חצי הגמר מול סיינה, וב4.5 הגמר.

 

בדיוק חזרתי מסיבוב באיזור מסעדת 206 בצהלה שם נמצאת כרגע הקבוצה -כמות רכבי הספורט / פאר שיש שם פשוט חסרת תקדים!

(כולל מוסטנג חדשה מהניילונים מדהימה)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

היה מדהים.

אני לא זוכר אווירה כזאת בהיכל באף משחק בשנים האחרונות.

 

בשלב מסויים אחרי שהעיפו למכבי 3 שחקנים ללא סיבה וכל שריקה הייתה נגד מכבי - הגענו למסקנה שמישהו מהיורוליג התקשר לשופטים,

ואמר להם שהפיינל-פור במדריד. וחייבת להיות שם קבוצה ספרדית.

 

בסוף, למרות השופטים, ולמרות המכות, ולמרות העפות השחקנים ולמרות הכל - מכבי בFINAL FOUR.

איזה ערב מדהים :)

 

אני עדיין בשוק מההטבעה של ביינום. מהשלשות המטורפות של בלות'נטל. מהעובדה שמכבי בפיינלפור! :)

 

אז... את מי רואים במדריד?;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ואמר להם שהפיינל-פור במדריד. וחייבת להיות שם קבוצה ספרדית.

 

רק אל תקרא לקאטלונים "ספרדים" בנוכחותם...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מי שנוסע למדריד אני ממליץ לקחת טיסה לגרנדה ולפנות יומיים של נהיגה על רכב מעניין בכבישים של הרי הסיירה נבאדה.

חזרתי משם היום בבוקר והכבישים באזור הזה לא פחות ממדהימים!

 

זה צולם שם לפני יומיים :twisted:

IMG_0977.JPG

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
היה מדהים.

אני לא זוכר אווירה כזאת בהיכל באף משחק בשנים האחרונות.

 

בשלב מסויים אחרי שהעיפו למכבי 3 שחקנים ללא סיבה וכל שריקה הייתה נגד מכבי - הגענו למסקנה שמישהו מהיורוליג התקשר לשופטים,

ואמר להם שהפיינל-פור במדריד. וחייבת להיות שם קבוצה ספרדית.

זה בגלל שלא היית בפיינל-פור שהיה בארץ ב-2004 :twisted:. אבל כן, זה היה הכי קרוב לזה. אווירה מעולה (ואין מה לעשות, מה שהכי מכניס את הקהל לטירוף זה שיפוט הזוי ואתמול היה הרבה מזה (אגב, אני מקווה שאתה מודע לזה שבכל מקרה יש קבוצה ספרדית בפיינל-פור)).

 

זה צולם שם לפני יומיים :twisted:

:shock:

ויש לך קשר לרכב ?

אם כן אז אתה לא יוצא מזה עם רמיזה ותמונה אחת. פתח שרשור :evil:.

 

ניר

פורסם
זה בגלל שלא היית בפיינל-פור שהיה בארץ ב-2004 :twisted:. אבל כן, זה היה הכי קרוב לזה. אווירה מעולה (ואין מה לעשות, מה שהכי מכניס את הקהל לטירוף זה שיפוט הזוי ואתמול היה הרבה מזה (אגב, אני מקווה שאתה מודע לזה שבכל מקרה יש קבוצה ספרדית בפיינל-פור)).

 

ניר

 

דווקא כן הייתי בפיינל פור בתלאביב. אבל רק בגמר כשמכבי מחצה ב40 הפרש את בולוניה.

ההיכל המשופץ מספק אווירה טובה יותר :)

 

וברור שהשופטים הכניסו את הקהל - זה היה כל העניין :)

 

אהבתי את הקטע ש11 אלף איש עומדים על הרגליים 3 דקות לתחילת המשחק ובאופן ספונטני מתחילים בשירת התקווה.

השחקנים של ברצלונה היו בשוק! הם הסתכלו על הקהל ולא הבינו מה קורה.

 

לגבי טאו ויטוריה, הם קבוצה "קטנה". לא כמו ברצלונה או ריאל. גם התקציב שלהם בהתאם (וגם כמות האוהדים שיגיעו לפיינל פור).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

השופטים לאחרונה הולכים ומתדרדרים ובהתאם גם מכניסים את הקהל יותר ויותר (איפה בכלל השיפוט הבייתי ?). הרמה שלהם הולכת ויורדת ויחד איתה רמות התסכול שהם מכניסים באוהדים מרקיעות שחקים.

 

לגבי ההמנון, זה לא דבר חדש. לאחרונה זה נכנס כאמצעי עידוד במשחקים חשובים (וגם בקצת פחות חשובים, מה שאומר שהשנה זה כבר היה לא מעט פעמים).

אני לא יודע כמה זה תורם, חצי קבוצה בכלל לא ישראלית והתוצאה העיקרית זה שבמכבי צריכים להפסיק את ההכנות וההוראות של המאמן (זה תמיד נעשה בהתכנסות האחרונה לפני העליה למגרש) ובקבוצה היריבה מתעלמים מזה לגמרי וממשיכים (אני גם לא חושב שהם מבינים שזה ההמנון הלאומי, מבחינתם זה ההמנון/שיר של הקבוצה או משהו כזה).

אבל אם זה מכניס את הקהל לעניין אז סבבה.

 

ובקשר לכמויות בפיינל-פור, אם כבר להעדיף את אחת הקבוצות אז היית מצפה שיעדיפו את מכבי עם הקהל הכי גדול באירופה, במיוחד אחרי שהקבוצה המקומית (ריאל) ועוד כמה גדולות לא מגיעות בכלל.

למרות שהפעם יש לי הרגשה שהכמות תהיה הרבה יותר נמוכה מהציפיות.

המחירים שוברים שיאים והטירוף או ה-hype סביב הקבוצה הרבה יותר נמוך מהקבוצות של ה-4-5 פיינל-פורים הקודמים (שתי קבוצות קסומות שהאמנת שיכולות לעשות את זה וללכת עד הסוף לעומת הקבוצה הנוכחית (המאוד לא יציבה) שעם הרבה מזל ושוב מיצוי של 150% יכולה לעשות עוד משהו אבל אף-אחד גם לא יתפלא אם היא תעוף בקלילות בחצי).

 

אגב, קלטתם שבבלאגן עם באזילה אחד מ-"אריות ציון" (ה"מעודדות" של מכבי) תפס ומשך אותו בניסיון לנטרל אותו במכות האלה ? :lol:

בחור אמיץ.

פורסם

כן, ברצלונה הגישה תלונה ליורוליג על אותו אוהד/מעודד.

אני אישית חושב שבסה"כ הוא ניסה לתפוס את בזילה כדי שיהיה יותר קל לקמינגס לסגור איתו חשבון.... :)

 

קלטת את האוהד שירק מטווח 0 לבזילה על הראש כשהוא ירד לחדרי ההלבשה אחרי ההרחקה?

כנראה שהקהל ביציעים היוקרתיים לא כזה נובורישי כמו שמנסים לעשות אותו הא? :)

 

בזילה הזה פרחח ומשחק מלוכלך, ראיתי זאת גם במשחק הראשון והשני וההרחקה הגיעה לו על הבעיטה בביצים של קמינגס.

 

השוס הגדול שהוסיף לי צמרמורת שכבר 3 שנים לא היתה - הוא הכרוז האחד והיחיד שחזר בקמבק מופלא.

 

לא לתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

דיפנססססססססססססססססססססססססססס

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

LOL רפי גינת פשוט ענק- ס-ל-מ-ו-נ-ל-ה. :shock:

 

בתור אוהד הפועל י"ם, וקצת חולון, שמכבי יקחו את היורוליג וישאירו לנו את האליפות. :twisted:

 

אגב, ביינום מאז שהגיע למכבי החשבתי אותו לשחקן טוב, אתמול הוא הוכיח את זה, אם הוא רק היה עושה קצת פחות שטויות, הוא היה מקבל יותר קרדיט והיה מוערך יותר.

 

נ.ב לא ברצלונה, אלא ברסלונה, Barcelona.

 

ונסיים בברכת, מי שלא קופץ צהוב !!!! :evil::twisted:

ROOONEEYY

פורסם

לגבי ההמנון, זה לא דבר חדש. לאחרונה זה נכנס כאמצעי עידוד במשחקים חשובים (וגם בקצת פחות חשובים, מה שאומר שהשנה זה כבר היה לא מעט פעמים).

 

היייתי השנה בכל משחקי היורוליג חוץ מהראשון - ולא זכור לי עוד משחק ששרו בו את ההמנון.

 

 

לגבי שאר הודעה שלך - מסכים בהחלט.

מה שיוצא נחמד אבל זה שהחצי גמר ב2 למאי, הגמר ב4 למאי, וב7 למאי יש ריאל נגד ברצלונה.

אני מנסה לארגן "חבילה" לשלושת המשחקים הללו. צריך להיות חוויה מדהימה:twisted:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

תשמע, אין לי מושג. יכול להיות שכמה אירועים משנה שעברה מבלבלים אותי קצת אבל עדיין אני בטוח ב-99% שזה היה גם השנה כבר כמה פעמים. אולי עם זלגיריס ?

 

קלטת את האוהד שירק מטווח 0 לבזילה על הראש כשהוא ירד לחדרי ההלבשה אחרי ההרחקה?

כנראה שהקהל ביציעים היוקרתיים לא כזה נובורישי כמו שמנסים לעשות אותו הא? :)

סתם סטיגמות :-).

תכל'ס, באיזור הזה אמנם יושבים הרבה מעונבים (מי אתה רוצה שישלם 6000 שקל למנוי ? הילדים של שער 11 ?) אבל גם כמה מהשרוטים שבאוהדים (אח שלי יושב ממש מאחורי ספסל היריבה ליד כמה פרצופים מוכרים משני הסוגים, נראה לי שהוא התחיל בתור הסוג הראשון אבל אחרי שאני עוקב אחריו מהצד השני של האולם וזורק הערות הוא כבר יותר קרוב לסוג השני 8)).

 

ניר


×
×
  • תוכן חדש...