Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני רוצה לרכוש עם החברה פיגו' 307 במימון 100%.מה זה בעצם אומר? ומה לגבי הרכב,הוא 1.6 אוטו' והצרכים הם נסיעה קצרצרה של 7 דקות לעבודה ואולי ללמוד באזור המרכז יותר מאוחר. חשוב לציין שמתחייב ל1500ש"ח לחודש למשך 3 שנים וסכום התחלתי של 15K האם הרכב שווה כי אני לא שוס של צרפתיות ובמיוחד לא כבדות ומסורבלות עם מנוע 1.6,אז האם יש המלצות והאם אתם מציעים רכב אחר?

mazda 3 sedan 2.0 150bhp

 

פורסם

מישהו יוכל לספק פרטים והמלצות או האם להתרחק מהרכב עקב בעיות וחוסר אמינות??(צרפתי זה לא הכי,אחי)במיוחד לא בארץ.

mazda 3 sedan 2.0 150bhp

 

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אם חשובה לך נוחות ו"שיק" צרפתי-זה האוטו בשבילך

אם אתה רוצה שקט נפשי ואמינות אבסולוטית-לך על יפנית

בתור אחד שקנה מאזדה 3 1.6 מליסינג ב2006 ועשה איתה כבר 98000 ק"מ וחוץ מתחזוקה וטיפולים שוטפים כל 15K

לא יודע מה זה מוסך-ממליץ בחום.

חבר,אתה חופר

פורסם

ממליץ לך ללכת על רכב קטן וחסכוני .

בשביל מה לך 307/מאזדה 3 בשביל 7 דקות נסיעה .

מלבד זאת עסקת הליסינג שהצגת כאן לא משתלמת בכלל .

תחשוב על זה אתה קונה רכב ביותר מהמחירון שלו (כמה אלפים)

והרכב רשום ליסינג בכלל ! כשתמכור תוריד הרבה במחיר .

אם כבר אתה לוקח הלוואה תתקשר למימון ישיר/לך לבנק כך הלוואה ותקנה את הרכב ישר מהיבואן .

כך הוא יהי רשום על שימך .

לגבי איזזה רכב אז אני ממליץ על :

טויוטה יאריס , סוזוקי סוויפט , סקודה פבייה (אני חושב שחוץ מהיאריס שתי האחרות גם יותר זולות מה-307)

יצאתי עמבה

×
×
  • תוכן חדש...