Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד לפני קניית רכב ראשון. בהתחלה הכיוון היה גולף 2000-2001, אבל התברר שמחירי התיקונים והטיפולי גבוהים במיוחד בגולף.

 

עכשיו אני חושב לכיוון הפולו מודל 2001, או סיאט איביזה מאותה שנה, וצריך עזרה. 2 הרכבים האלה כמו גם הגולף יטופלו במוסך מורשה צ'מפיון, אז סביר להניח שמחירי הטיפולים (גם באיביזה) יהיו דומים לאלה של הגולף? מצד אחד זה אותו מוסך, מצד שני יצרן אחר!

 

תודה לכל העונים, וגם אשמח לקבל חוות דעת על הפולו

תודה:wink:

פורסם
אני עומד לפני קניית רכב ראשון. בהתחלה הכיוון היה גולף 2000-2001, אבל התברר שמחירי התיקונים והטיפולי גבוהים במיוחד בגולף.

 

עכשיו אני חושב לכיוון הפולו מודל 2001, או סיאט איביזה מאותה שנה, וצריך עזרה. 2 הרכבים האלה כמו גם הגולף יטופלו במוסך מורשה צ'מפיון, אז סביר להניח שמחירי הטיפולים (גם באיביזה) יהיו דומים לאלה של הגולף? מצד אחד זה אותו מוסך, מצד שני יצרן אחר!

 

תודה לכל העונים, וגם אשמח לקבל חוות דעת על הפולו

תודה:wink:

 

אני לא סגור לגבי המחירים, אבל סיאט ו-VW מאד דומים, בגדול המנוע לרוב הוא אותו המנוע...כך שאני מניח שהטיפולים יהיו דומים

ליעד.

×
×
  • תוכן חדש...