Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

והפעם, אלו כל אותם נהגי הליסינג,

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3517230,00.html

 

 

ואני מצטט: "מחקרים רבים הוכיחו שנהג הנוסע ברכב שאינו שלו, נוטה לנהוג בצורה פחות זהירה ובטיחותית."

וגם: "אנו יודעים מניסיון רב, שבמקומות בהם היתה מודעות של נהגים לכך שמדווחים על נהיגה פרועה, יש בהחלט שינוי בתרבות הנהיגה."

 

אני אתן למקלדת לדבר במקומי, @!#$%^%&^*)&)%^$#

 

כמה טימטום יכול להגיע ממפגר אחד?

התשתית? לא אשמה.

חוסר ההכשרה של הנהג? לא עלינו.

נסיעה במצב שלא ראוי{ברקסים מתים/צמיגים/לחץ אוויר}? בעיה של בעל הרכב.

 

במקום להתמקד בנושא החשוב הוא הולך סחור-סחור.

ואני בטוח שעכשיו אני אנהג זהיר יותר,

כהליסינג שלפניי יעשה עבירת תנועה, אני אמור תוך כדי נהיגה, לזכור את מספר הרכב, להתקרב לרכב כדי לראות את ה-1234* ואחר כך להסביר לאיזה סטודנט תפרן, איפה אני נמצא, מי נוסע לפניי, מה הוא עשה ומתי, דרך הדיבורית, ועוד על חשבוני.

----

פורסם
והפעם, אלו כל אותם נהגי הליסינג,

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3517230,00.html

 

 

ואני מצטט: "מחקרים רבים הוכיחו שנהג הנוסע ברכב שאינו שלו, נוטה לנהוג בצורה פחות זהירה ובטיחותית."

וגם: "אנו יודעים מניסיון רב, שבמקומות בהם היתה מודעות של נהגים לכך שמדווחים על נהיגה פרועה, יש בהחלט שינוי בתרבות הנהיגה."

 

אני אתן למקלדת לדבר במקומי, @!#$%^%&^*)&)%^$#

 

כמה טימטום יכול להגיע ממפגר אחד?

התשתית? לא אשמה.

חוסר ההכשרה של הנהג? לא עלינו.

נסיעה במצב שלא ראוי{ברקסים מתים/צמיגים/לחץ אוויר}? בעיה של בעל הרכב.

 

במקום להתמקד בנושא החשוב הוא הולך סחור-סחור.

ואני בטוח שעכשיו אני אנהג זהיר יותר,

כהליסינג שלפניי יעשה עבירת תנועה, אני אמור תוך כדי נהיגה, לזכור את מספר הרכב, להתקרב לרכב כדי לראות את ה-1234* ואחר כך להסביר לאיזה סטודנט תפרן, איפה אני נמצא, מי נוסע לפניי, מה הוא עשה ומתי, דרך הדיבורית, ועוד על חשבוני.

 

זה מאוד נכון שמי שנוהג ברכב לא שלו מרשה לעצמו להתפרע יותר וללחוץ יותר עם האוטו.

לא צריך איזה מחקר בשביל זה, מספיק לשאול אנשים סביבך ולקבל את התשובה המתבקשת מאליה.

 

מה שלי מפריע זה שהחוק הזה קצת דפוק כי אם השכן עצבן אותי בגלל שהילד שלו עושה רעש, אני יכול להתקשר למוקד בבוקר כשהאיש יוצא לעבודה ולדווח עליו סתם. הרי זה מילה שלי נגד מילה שלו בסופו של דבר.

 

מה גם שאם המדינה לא תטיל עונש, בטוח שקצין הרכב של אותה החברה לא יעשה את זה כי אז לעובד תהיה פחות מוטיבציה, ואם יקחו לו את הרכב זה יפגע בהגעתו לעבודה ובסופו של דבר המהלך יפגע בחברה עצמה.

 

אז שוב, מה יתן החוק הזה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
והפעם, אלו כל אותם נהגי הליסינג,

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3517230,00.html

 

 

ואני מצטט: "מחקרים רבים הוכיחו שנהג הנוסע ברכב שאינו שלו, נוטה לנהוג בצורה פחות זהירה ובטיחותית."

 

 

לא יכול להיות יותר מדויק מזה .

עם ניסיון של קרוב ל 30 שנה בכבישים , התמורות שמתחוללות בקרב נהגי ישראל בולטות מאד לעין , ובעיקר בולטת ההתנהגות הפרועה של כמעט כל הליסינמולוגים שנוהגים ביפנאומטית קטנה חדשה עם מדבקה על הכנף וזורקים ז*ן על כל הסובב אותם !

 

בסופו של יום , גם אותו חכמולוג שחושב שזה בסדר לדפוק למכונית את הצורה - משלם מכיסו במקרה של נזק ליפנאומטית שלו או נזק למכונית אחרת בסביבה .

פורסם

פעם ראשונה שאני רואה היגיון בכנסת..

 

נהגי הליסינג =מכת מדינה.

צריך להלחם בהם.

 

למה ?

כי בגלל שזה לא הרכב שלהם אז הם עושים מה ב*ין שלהם.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

"תביעת ביטוח ראשונה חינם = פעם בשנה מותר להנגש, אז מה אכפת לי...

- לא אשמור מרחק

- לא אאותת

- אזגזג בנתיבים ואשרוף את הבלמים

- אדהר על פסי האטה

 

בשביל זה יש רכב ליסינג"

 

"אה, ואיפה פותחים פה את המנוע?"

 

תופעה החלט מציקה ובולטת

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם
והפעם, אלו כל אותם נהגי הליסינג,

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3517230,00.html

 

 

ואני מצטט: "מחקרים רבים הוכיחו שנהג הנוסע ברכב שאינו שלו, נוטה לנהוג בצורה פחות זהירה ובטיחותית."

וגם: "אנו יודעים מניסיון רב, שבמקומות בהם היתה מודעות של נהגים לכך שמדווחים על נהיגה פרועה, יש בהחלט שינוי בתרבות הנהיגה."

 

אני אתן למקלדת לדבר במקומי, @!#$%^%&^*)&)%^$#

 

כמה טימטום יכול להגיע ממפגר אחד?

התשתית? לא אשמה.

חוסר ההכשרה של הנהג? לא עלינו.

נסיעה במצב שלא ראוי{ברקסים מתים/צמיגים/לחץ אוויר}? בעיה של בעל הרכב.

 

במקום להתמקד בנושא החשוב הוא הולך סחור-סחור.

ואני בטוח שעכשיו אני אנהג זהיר יותר,

כהליסינג שלפניי יעשה עבירת תנועה, אני אמור תוך כדי נהיגה, לזכור את מספר הרכב, להתקרב לרכב כדי לראות את ה-1234* ואחר כך להסביר לאיזה סטודנט תפרן, איפה אני נמצא, מי נוסע לפניי, מה הוא עשה ומתי, דרך הדיבורית, ועוד על חשבוני.

לא הבנתי למה אתה מתנפל על החוק.

נהג שנוהג בפרעות צריך לדווח עליו, מה הקשר בין זה לבין תשתיות?

 

צריך הרבה רכבי משטרה סמויים שיעקבו אחרי הרכב שהתלוננו עליו, יבדקו אם אכן הנהג נוהג בפרעות, ועל סמך המעקב לקבוע את עונשו.

חוק מצוין!

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

cartom אני חושב שהמסקנה שלך קצת שגויה, אמנם באמת ישנם הרבה נהגי ליסינג שנוהגים כמו זקן עיוור אך לדעתי הסיבה היא שונה,

 

הרבה מהאנשים הללו קיבלו אוטו מהעבודה כהטבה, במידה ומקום העבודה היה נותן הסעות+אחזקת רכב במקום, אז סביר להניח שלא כל בעלי רכב הליס היו רוכשים רכב אחר במקום. אצל הרבה אנשים זהו רכב שני או נהגים שממש סובלים כשהם נוהגים (ורואים את זה בנהיגה שלהם), אותם אנשים לא היו עולים לכביש כלל, בדיוק כמו לפני 10-15 שנה.

 

פשוט לדעתי נתנו רכבים לכל דורש ולא דורש (אלא שזו הדרך הנורמלית היחידה להגיע לעבודה) כשהם לא ממש שולטים/יכולים לשלוט בכלי עליו הם נוהגים. זה לא שהם (או כולם) שמים ז** אלא זו היכולת שלהם.

 

דוגמה טובה היא השכנה שלי, שיש לה רכב מהחברה ובכל יום אי זוגי אני רואה מכה/שיפשוף חדש/ה על האוטו, אני מבטיח לך שאם היא לא הייתה מקבלת אוטו מהעבודה היא לא הייתה מחזיקה רכב פרטי בחיים.

 

חברה שרוצה בטובת העובדים (ולדעתי אפשר להרחיב את זה לכלל הנהגים) יעבירו לעובדיהם קורס נהיגה נכונה ורמת הסיכון שהם יוצרים בכביש תרד.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

איזה דבר מטומטם

הרי אנחנו חיים בישראל ואני כבר רואה איך אנשים ינסו "לסגור חשבונות" על כך שילשינו על אנשים סתם בלי שום סיבה.

Toyota Yaris TS

 

פורסם

התשתית גרועה זה נכון אבל הרוב הגדול מתאונות הדרכים לא נגרמות בגלל תשתית לקויה. הנהג צריך לדעת להתאים את הנהיגה שלו לתנאי הדרך. אם הדרך דפוקה/מסוכנת/אספלט פגום, תמיד אפשר להוריד מהירות, להפעיל עירנות גבוהה יותר, ואפילו להסתובב ולנסוע בדרך חלופית.

מה שכן נכון זה שאדם הנוהג ברכב לא שלו, נוטה לנהוג בצורה פחות זהירה. זה משהו שכל אחד מאיתנו שם לב אליו בנסיעה יומיומית. אדם הנוהג ברכב חברה חושב לו בראש - הרכב לא שלי, מה איכפת לי? אם אני אקבל קנס אז הבוס שלי יכסה את זה או מה זה עוד מכה או שפשוף, מה איכפת לי שהפנס לא עובד, הוישרים יבשים, והצמיגים גמורים? בכל המחשבות האלה מתפספסת המחשבה על בטיחות אישית ובטיחות כל הסובבים על הכביש. זה ידוע ממזמן, מה ששלך ומה שעולה לך כסף - חשוב לך, ומה שלא שלך - לא שווה את המחשבה.

פורסם

במקום לשחק את המשחק החקיקה השבועית של גלעד, אפשר לשחק בואו נשחק 1 נגד 120, וצריכים לנחש מהו החוק הבא שיחוקק.

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

מה שכן נכון זה שאדם הנוהג ברכב לא שלו, נוטה לנהוג בצורה פחות זהירה. זה משהו שכל אחד מאיתנו שם לב אליו בנסיעה יומיומית. אדם הנוהג ברכב חברה חושב לו בראש - הרכב לא שלי, מה איכפת לי? אם אני אקבל קנס אז הבוס שלי יכסה את זה או מה זה עוד מכה או שפשוף, מה איכפת לי שהפנס לא עובד, הוישרים יבשים, והצמיגים גמורים? בכל המחשבות האלה מתפספסת המחשבה על בטיחות אישית ובטיחות כל הסובבים על הכביש. זה ידוע ממזמן, מה ששלך ומה שעולה לך כסף - חשוב לך, ומה שלא שלך - לא שווה את המחשבה.

 

נכון באופן עקרוני, אבל:

קנסות - אתה טועה אם אתה חושב שבעל רכב ליסינג לא משלם קנסות - גם חניה וגם כל קנס שניתן בעת ששוטר עצר אותו יחייב אותו בתשלום הקנס + נקודות - וזה נאמר מניסיון...

מכות ושיפשופים - אתה טועה אם אתה חושב שבעל רכב ליסינג לא משלם. כאשר הוא מחזיר את הרכב, חברת הליסינג בודקת כל שריטה / מכה / סמל שחסר.....זה נכון שהם לא מצפים שהאוטו יחזור כמו חדש אליהם, אבל עם יש שריטה עמוקה / מכה / סמל חסר הם מחייבים את הנהג בהרבה כסף, הרבה יותר ממה שהוא היה משלם עם הוא היה מתקן לבד אצל איזה חאפר. בנוסף לכך יש את העניין של ההשתתפות העצמית, עם יש מספר מכות במקומות שונים ברכב, אותו בעל ליסינג לא יכול לומר לחברת הליסינג "תתקנו את הכל ואני ישלם את ההשתתפות העצמית", כי הם דורשים להפעיל את ההשתתפות העצמית על כל מקור נזק בנפרד...מה שיכול להגיע לסכום גדול מאוד.

מה שעושים בד"כ וזה מה שאני עשיתי כאשר החזרתי את רכב הליסינג הראשון שלי הוא שמתקנים לבד לפני שזה מגיע לידיים שלהם והם קורעים אותך במחיר. אצלי זה הסתכם (מיצובישי לנסר 2004) בשני סמלים מקוריים 170שח + פחחות עכב מעיכה 500שח, לכל שאר השריטות הקטנות (היו הרבה) הם בכלל לא התייחסו.

אביזרי בטיחות - אני מניח שזה עניין של מודעות. אצלי יש מודעות גבוהה אז הקפדתי, נכון לא יכולתי לדרוש שישימו לי צמיגי גודייר אבל שהצמיגים היו בלויים דרשתי וקיבלתי החלפה של 4 צמיגים גם כאשר הרכב עבר רק 50K קמ. ווישרים דרשתי שיחליפו כל טיפול (15K).

 

שורה תחתונה -

רכב פרטי שומרים עליו יותר

רכב ליסינג שומרים עליו פחות אבל עדיין תשלם אם תזלזל

וזה עדיין לא אומר שבעלי הליסינג כולם בני ז#$%^, כולם נוסעים כמו ח*&$% על הכבישים וכולם שמים ז*& על העולם ועל הבטיחות.

שימו לב כל הנ"ל רלוונתי לרכבי ליסינג (הרוב הגדול) ולא לרכבי חברה.

 

גילוי נאות - אני נוסע ברכב ליסינג לעוד מספר חודשים (עד אשר משתחרר לי כסף:wink:) ואז מפסיק עם המנהג הזה כי זה כבר לא משתלם לי כלכלית.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
והפעם, אלו כל אותם נהגי הליסינג,

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3517230,00.html

 

 

ואני מצטט: "מחקרים רבים הוכיחו שנהג הנוסע ברכב שאינו שלו, נוטה לנהוג בצורה פחות זהירה ובטיחותית."

וגם: "אנו יודעים מניסיון רב, שבמקומות בהם היתה מודעות של נהגים לכך שמדווחים על נהיגה פרועה, יש בהחלט שינוי בתרבות הנהיגה."

 

אני אתן למקלדת לדבר במקומי, @!#$%^%&^*)&)%^$#

 

כמה טימטום יכול להגיע ממפגר אחד?

התשתית? לא אשמה.

חוסר ההכשרה של הנהג? לא עלינו.

נסיעה במצב שלא ראוי{ברקסים מתים/צמיגים/לחץ אוויר}? בעיה של בעל הרכב.

 

במקום להתמקד בנושא החשוב הוא הולך סחור-סחור.

ואני בטוח שעכשיו אני אנהג זהיר יותר,

כהליסינג שלפניי יעשה עבירת תנועה, אני אמור תוך כדי נהיגה, לזכור את מספר הרכב, להתקרב לרכב כדי לראות את ה-1234* ואחר כך להסביר לאיזה סטודנט תפרן, איפה אני נמצא, מי נוסע לפניי, מה הוא עשה ומתי, דרך הדיבורית, ועוד על חשבוני.

 

רק לי נראה שאילה שמכנים עובדי ציבור "מפגרים". "טימטום","אנאלפבתים תאבי כח משועממים "(לשוטרים) , הם עצמם לא העתיד הורוד של מדינת ישראל ? "סטודנט תפרן" - מה צריך להביע ? שבן של בעל בסטה בשוק שאבא קנה לו STI יותר טוב מאחד שעובד כמוקדן לילה תו"כ הלימודים ?

×
×
  • תוכן חדש...