Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זליגת זרם מהרדיו דיסק


speedseeker
שימו לב! השרשור הזה בן 6072 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשאני מחבר את הקונקטור של הרדיו דיסק, גם כאשר הוא כבוי ישנה זליגה של זרם.



בהנחה שלא חיברתי נכון את החוטים של הרדיו דיסק באיזה חוטים טעיתי?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהנחה שלא חיברתי נכון את החוטים של הרדיו דיסק באיזה חוטים טעיתי?

 

יכול להיות שטעית בכולם , ואולי רק בחוט אחד ,

ויכול להיות שבכלל לא טעית בחוטים ויש בעייה בר"ד .

ZZR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשבדקו את האוטו בחשמלייה הוא בדק במצבר זליגה ואני חיברתי וניתקתי את הרדיו דיסק (קונקטור).

לא אני התקנתי אני אקח את זה למי שהתקין לי את הרדיו דיסק, אני יודע להתקין הכל חוץ מהחיווט של הרדיו.

הרדיו דיסק עובד מצוין והבעיה היחידה היא הזליגת זרם איך אפשר להסביר את זה?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר ראשון איזה רכב יש לך ?

דבר שני, אני לא יודע איזה חשמלאי אמר לך מה אבל תעשה ככה

1) תבדוק לאן ה+ הקבוע שלך מגיע (חוט אדום)

א)מגיע לבית פיוזים? יופי. תבדוק מאיפה הוא מגיע לבית פיוזים יכול להיות שמכו לך מתח מאיזה מנורה או מתח מהמזגן

או מאיפהשהו ומישם חיברו לבית פיוזים ובגלל זה הרדיו דיסק לא מקבל מספיק מתח בהתחשב בכך שהצרכן שממנו הוא

לוקח את המתח הוא +קובע זאת אומרת עובד תמיד ולא אחרי סוויץ'.

ב)תבדוק אם אולי המתח של הר"ד לקוח ישירות מ+ קבוע אחר או מאחרי שוויץ אחר כמו בתשובה א' - גונב מתח

2)מינוס - חייב להיות מינוס טוב ואל תחבר על איזה חוט חום או שחור שתמצא שהוא מינוס זה יכול להיות לא טוב

3) במידה והמינוס היה על חוט שים סוית מינוס במידה ואין לך איך להשיג ואתה מאזור המרכז אשמח לעזור בנושא אני

עובד בתחום יש לי מספיק :)

4) במידה ויש לך מינוס חזק עם ספוית תבדוק שהוא מחובר על איזה בורג צבוע וכל הגוף של הרכב צבוע לכן המינוס לא חזק

מספיק וגורם והפר מתחים נמוך בין + ל- ולכן הר"ד יהיה חלש

5) במידה ויש לך דיבורית ברכב כדאי שתבדוק שאיזה מתקין חאפר לא לקחת לך מהר"ד מתח לדיברית מה שקורה אצל הרבה

מתקינים חאפרים כמו בחברות הסלולר שלא יודעים מה זה חשמל ברכב.

6) תנסה להריץ + קבוע ישירות מהמצבר עם פיוז של 5A בתוך בית פיוז קטן ולמשוף ישירות מהסוויץ' + אחרי סוויץ' כנ"

בקשר לבית פיוז ופיוז 5A.

במידה וכל זה לא עובד אז תשלח את הר"ד לבדיקה או אם תרצה לבוא אלי שאני יבדוק לך אתה מוזמן :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6072 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...