Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שאתה מאבד את כל המידע שיש לך על ערימת הדיסקים הגריאטרים שיש לך במחשב, עשה לעצמך טובה קנה דיסק חדש עם 3 שנות אחריות והעבר אליו את כל המידע. אין כאן מצב של הדקה ה90 אלא כבר עברת את הדקה ה100.



פורסם

האם המשמעות של החלפת הדיסקים היא שאני צריך להתקין מחדש את כל המחשב?

או שאפשר לעשות קופי פייסט לדיסק החדש?

המון תודה על כל העזרה.

עוד שתי שאלות:

א. האם מחשב כמו שלי (ציינתי בהודעה הראשונה) תומך בSATA 2? הוא תומך באחד מהם, אני לא יודע איזה.

ב. האם דיסק קשיח כמו זה הוא קניה טובה?

פורסם

אפשר להעתיק את הכונן בCopy Paste לכונן החדש רק אם הוא אינו כונן system. כלומר, רק אם מערכת ההפעלה שלך יושבת על כונן פיזי אחר.

אחרת - צריך תוכנת ghost שתשכפל את הדיסק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ועוד שאלה אחת:

לאור רכיבי הלוח אם המפורטים כאן, באיזה סוג של SATA הוא תומך?

והאם התכנה של נורטון V10 2006 סימנטק תתאים לצורך ההעתקה של הדיסק?

 

 

 

 

  1. AMD Athlon™64 / Sempron socket 754 platform
  2. Supports New Generation PCI-ExpressX16 Graphics interface
  3. Supports DDR400 memory architecture
  4. Integrated Serial-ATA Interface with RAID 0,1 function
  5. Enhances network security with NVIDIA Firewall
  6. Integrated Gigabit LAN Ethernet controller
  7. Integrated high quality 8 channel Audio Codec

פורסם

אני לא מכיר מספיק את הפרוטוקול של SATA כדי לענות לך.

לגבי הכונן - אני מאוד לא מרוצה מהכוננים של WD שקניתי לאחרונה. בשנתיים האחרונות התפגרו לי אישית שלושה כוננים של WD, אחד במסגרת האחריות והשאר לא. שלא נדבר על כמה כונני WD חדשים יחסית הייתי מחליף בעבודה הקודמת שלי. אני לא יודע להגיד אם שאר הכוננים טובים יותר או פחות, לדעתי כולם אותו דראק ואני מקפיד לקנות את הכונן הזול ביותר שאפשר למצוא בשוק, מתוך ידיעה שהוא מתפגר לי כל שנה-שנתיים.

לגבי הghost - אני תמיד עבדתי עם norton ghost והיא עשתה יופי של עבודה. אם החבילה שתיארת כוללת אותה - הרווחת. אם לא, אתה יודע איפה אפשר לחפש ולמצוא. אגב, שים לב שאתה משתמש בגרסא חדשה יחסית שתומכת בSATA.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...