Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אקדים ואומר שאני חושב שלא... :?

 

בכל מקרה כמה דברים חביבים יצאו ממנה :

לאחר שתדלקתי את הקיא (דלקן, דלקן), החלטתי לצאת לסיבוב לילי לאוורר קצת

את הפיז'ו ולאוורר גם את הראש (רק היא יודעת לעשות את זה).

נכנסתי לתדלק בתחנה הקבועה שלי (אלון רישון) בעודי חושב שהנה שוב

יעבור לי תדלוק רגוע, כמו בכל לילה כזה. כעת חשכו עיניי...

 

המוני בית ישראל החליטו לפנק את הרכב שלהם ב-23:00 :

ניקו את הזגוגיות, הבריקו מראות, ליטפו את הפח ומה לא...

וואלה, מצאתם לכם זמן.

בתחנה הנ"ל נגמר ה-95 ( :shock: ) והם פשוט מכרו 98 במחיר של 95,

קרי 4.43 ש"ח. לא עזרה העובדה שהפיז'ו לא ממש מרגישה הבדל, אבל

נו מילא... :roll:

רוצו מהר לפני שייגמר :wink:

 

כספר כבר קיבל את מספר הטלפון של הוולקן 2.0 94' 3 דלתות שתדלקה

באותו הרגע (ג'ינג'י, מוכר?) ונראתה פשוט חדשה... :shock:

 

נוכחות משטרתית דלילה על הכבישים (פרט לניידת מפטרלת על כביש הסופרלנד) סגרה לילה טוב.

תמיד טוב לסגור לילה לפני לימודים עם ניחוח דלק בנחיריים. :twisted:

ומה אתם אומרים? השביתה טובה לעעעובדים או סתם עוד טחינת מים?

 

 

חוצמזה, קבלו כמה מדריכים לקראת השביתה הבאה עלינו לטובה/לרעה

מחר ב-6:00 בבוקר:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2809761,00.html

 

http://images.maariv.co.il/channels/1/ART/577/019.html

 

http://news.walla.co.il/?w=//460427

 

אל תשכחו לתדלק. :D

MCS 2008

פורסם

ב1:00 יצאתי לסיבוב לילי, לאוורר את הפולו , לנשום אדים של דלק, לילה לפני לימודים, אותו סיפור....

 

לאחר שבנסיון הראשון בתחנת דלק של דלק בדרך נמיר נכשלתי , נגמר ה95 וה98

 

או כמו שהמתדלק אמר : " נייט 95 ו 98" :lol:

 

הלכתי לתחנה השנואה עליי מכל : סונול גלילות שם מצאתי ישועה...

 

עקרות בית בלנטיסים הסתערו על המשאבות ,אך עדיין מצאתי אחת פנוייה

ובלב כבד מילאתי את הנוזל המעפן של סונול גלילות...

שיהיה...

 

לפחות גיליתי שצריכת הדלק השתפרה ל 1:13 מ 1:11 בלי שעשיתי כלום 8)

 

 

אגב, גם ממני כספר קיבל היום מספר של וולקן :lol:

אולי לפחות לו ייצא משהו מהשביתה... :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אצלנו בבני ציון נגמר ה 95 וה 98 לפניי עשר בלילה! אנשים מטורפים, אגב גם הסולר נגמר.

 

הייתם צריכים לראות ילדים מפונקים עם רכבי ליסינג של ההורים שנדפקה להם היציאה :lol::lol:

 

אגב אצלנו גם נמכר 98 במחיר 95 עד שהוא גם נגמר :lol:

 

יחיה 96!!

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
אצלנו בבני ציון נגמר ה 95 וה 98 לפניי עשר בלילה! אנשים מטורפים, אגב גם הסולר נגמר.

 

הייתם צריכים לראות ילדים מפונקים עם רכבי ליסינג של ההורים שנדפקה להם היציאה :lol::lol:

 

אגב אצלנו גם נמכר 98 במחיר 95 עד שהוא גם נגמר :lol:

 

יחיה 96!!

 

 

עשר בלילה אתה אומר? אני הלכתי בערך בשש בערב ולא נשאר כלום חוץ מסולר ו96

אתה רואה את כל האנשים כמו שהם נכנסים מהר לתחנה ככה הם גם יוצאים מהר (מאוכזבים קצת)

8)

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם

אתמול ב-23:00 מילאתי כרגיל ללא כל בעיה.

אפילו לא היה תור

 

כנראה ששמועות השביתה לא הגיעו לצפון

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם

אז זהו, שגם אמא שלי נלחצה וכל זה, ואני לא זז.... למה לעמוד בטור? בסוף יישאר 96 בכל מקרה... 8) אבל האמת... אם היה דראגון ב-96, הוא על בטוח היה נגמר גם!!!!!! :wink:

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

הוולוו העתיקה שלי שותה 96 ו- :lol:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הכל חרטא ברטא.

 

מה שהיה אתמול זה סתם היסטריה המונית.

 

מילאתי היום דלק, שום תור, יותר מזה, המתדלק אמר לי שממש ממש לא חסר דלק... כ"כ צפוי.

 

ולחשוב שיש אנשים שאשכרה עמדו בתור של מעל שעה בשביל לתדלק... :lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

האם יורשה לי להפוך את השרשור הנ"ל לרציני בהשמעת דעות

בעד ונגד השביתה?

 

לי אישית כבר נמאס לשמוע על שביתות, ואני חושב שזה רק דופק את המדינה

עוד יותר... :mad:

 

אינטרסנטים :evil:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

סתם הכל רעש וצילצולים זה ממש מזכיר לי את החרדה של המים שהייתה, מדהים היה לראות

איך עם ישראל דהר לקנות בקבוקי מים :roflmao:

 

אנחנו בתור עם הכי פחדנים בעולם אומרים משהו קטן וכולם ישר חייבים לבצע את זה באותו רגע.

 

 

 

בסוף תיראו לא יהיה שביתה ולא נעליים :hihi:

פורסם
האם יורשה לי להפוך את השרשור הנ"ל לרציני בהשמעת דעות

בעד ונגד השביתה?

 

לי אישית כבר נמאס לשמוע על שביתות, ואני חושב שזה רק דופק את המדינה

עוד יותר... :mad:

 

אינטרסנטים :evil:

 

 

נכון ולא נכון!

 

אם אתה בן 60 והיית צריך לקבל פנסיה בגיל 65 (שגם זה מאוד מאוחר!) ובמקום זה אדון נתניהו הגה רעיון כביר לממן את "הוצאות הממשלה" (או לסגור את המינוס שהיא נכנסה אליו), ודוחה לך את הפנסיה לגיל 67 (בשנתיים!) אז זה בהחלט היה מזעזע את עולמך. אתה תתחיל לחשוב אם תחיה עד אז, ואם כן תתחיל "לחיות" רק בגיל 67 הרי עד אז רק תעבוד...

 

ומצד שני לא יכול להיות שממשלה לא מסוגלת להשתלט על המדינה שלה, וכל גוף עם כוח יכול לזעזע מדינה שלמה.

 

ממשלתנו אגואיסטית, דואגת שהעשירים יתעשרו על חשבון העניים ומעמד הבניים שמקסימום יספגו את הכל וישכחו (זה הרי ברור שזה מה שיקרה...).

Finger's gonna kill me.

פורסם

אייל, יש לי דה-ז'ה-וו מההודעה שלך. :wink:

הלכתי לתחנה השנואה עליי מכל : סונול גלילות שם מצאתי ישועה...

למה בדיוק ? מה רע שם?

הדלק שם מצויין, מתחושה של מספר מכוניות שונות.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
האם יורשה לי להפוך את השרשור הנ"ל לרציני בהשמעת דעות

בעד ונגד השביתה?

 

לי אישית כבר נמאס לשמוע על שביתות, ואני חושב שזה רק דופק את המדינה

עוד יותר... :mad:

 

אינטרסנטים :evil:

 

 

נכון ולא נכון!

 

אם אתה בן 60 והיית צריך לקבל פנסיה בגיל 65 (שגם זה מאוד מאוחר!) ובמקום זה אדון נתניהו הגה רעיון כביר לממן את "הוצאות הממשלה" (או לסגור את המינוס שהיא נכנסה אליו), ודוחה לך את הפנסיה לגיל 67 (בשנתיים!)

העליה היא בהדרגה לא שאם מישהו עוד חודש בן 65 ועכשיו משנים ל67 הוא יצא רק עוד שנתיים הוא יצא בחודש מאוחר יותר אלה שעכשיו בני 55-60 הם אלה שיצאו ב67...

×
×
  • תוכן חדש...