Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סמל למרצדס ב100 אירו! (לא אני מוכר)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

MB190E, אז אתה קונה בחנויות-אינטרנט הלא נכונות.

יש מספיק חנויות, סוכנויות ואנשים פרטיים בחו"ל שמוכרים סמלים שכאלה (חדשים, בשקית, עם קבלה ומספר סידורי והכל) ומוכנים לעשות משלוח רגיל.

 

המלצה: חפש בגוגל.

יש שם מספיק סוכנויות וחנויות שמוכרות ציוד שכזה ומוכנות לשלוח במגוון דרכים ולא רק דרך UPS היקרנים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לפני כשנה בערך אימי קנתה רדיו עם סמל של מרצדס,והוא עלה לה 25 שקל. הרדיו נקנה בב"ש בכולבו מיכה.

נראה לי שזה פיתרון זול לבעיה. אני ממליץ לתכנן בניה של סמל מוברג. יש תמונות

 

טוב שלא הצעת לו להשיג סמל של אוטובוס של אגד :)

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

עוד לא הבנתי מה הבעייה לקנות סמל בארץ.

 

אפשר להשיג ביותר זול מאשר בחו"ל. חפש חנות באיזור רחוב שונצינו פינת יצחק שדה בתל אביב.

 

אסף

פורסם

הסמל הקודם שהיה לי על הרכב היה סמל מתברג (אחרי שהשחיתו שני סמלים קודמים ראינו את הפטנט הזה והתלהבנו) , אם אני זוכר נכון אבא שלי קנה אותו בכפר יאסיף בסביבות ה-150 שקל .

זה שימש אותנו שנתיים עד שהסמל ששקוע על המכסה מנוע נמחק והכוכב על הסמל העומד נחלש והתחלנו להדביק אותו.

אני לא יודע איזה דגם יש לם ואם זה אותו סמל כמו שיש לי אבל את הסמל שיש לי כיום קניתי לפני פחות משנה בחברה ב-170 או ב-200 שקל אני לא זוכר בדיוק.

 

הסמל המתברג נמצא אצלי עוד אני אצלם ויעלה תמונות מחר.

פורסם
המלצה: חפש בגוגל.

יש שם מספיק סוכנויות וחנויות שמוכרות ציוד שכזה ומוכנות לשלוח במגוון דרכים ולא רק דרך UPS היקרנים.

 

*אופס* כמובן שהתכוונתי לחפש ב eBay.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לאחרונה נעלמו לי שני הסמלים מהרכב והחלטתי לחפש באינטרנט פיתרון לבעיה שמסתבר שהיא בעיה גלובלית.

 

למי שכבר קנה מחו"ל באינטרנט יודע שהתעריף של משלוח לארץ הוא בסביבות ה50$ מינימום מארה"ב ומאירופה מסתבר שזה 34 אירו.

 

תוסיפו לזה את מחיר הטובין שעומד על 50$ לסמל מארה"ב שלא עובר את התקינה האירופית המחמירה.

 

או סמל מקורי שבעבודת יד גרמנית הוסב לסמל חסין גניבות במחיר הפעוט של 99 אירו!!! איך? פשוט על ידי כך שהסמל הולך עם בעלי הרכב כשהרכב חונה.

 

טוב ליהודים או לא טוב? את זה אני משאיר לכם להחליט...

 

עכשיו נשאר רק למצוא פיתרון לבעיית הסמל האחורי... כנראה שאותו צריך להשחית על מנת שלא יהיה אטרקטיבי בעיניים חמדניות.

 

דרך אגב, בחיפושים גם מצאתי סמלים מצופים זהב 24 קראט! לא חבל?!

 

 

היה סמל קידמי כזה לאבא שלי בשנות ה70 ויום אחד הוא שכח להבריג אותו החוצה , והלך הסמל....

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

תודה על כל ההצעות.

 

מצאתי באמת עוד מקום בגרמניה שלוקח 10 אירו על משלוח ואז כולל משלוח זה בערך 100. לגבי ההצעות לקנייה של סמלים תחליפיים, הסמלים המתפרקים מגרמניה עשויים מהחלק המקורי ועומדים בדרישות הטסט הגרמני. ברור שתמיד אפשר לשים חלקים תחליפיים אבל זה כבר נושא אחר.

 

www.kuehlerstern.de

 

(והם באמת מפרסמים גם באיביי)

 

אם וכאשר אני אקנה... (בכל זאת 600 ש"ח חברים...) אני אחזור אליכם עם ביקורת.

 

דרך אגב לגבי "הלך הסמל" קראתי ביקורת בפורום בגרמניה שאם מאבדים את הסמל, סמל בלבד עולה "רק" 25 אירו ואין צורך לקנות את כל המנגנון.

190 תמיד בלב, אבל כבר לא בחניה.

פורסם

דוד שלי היה בתאילנד לפני כמה חודשים

הוא קנה 4 סמלים מקוריים עוד עם השקית עליהם במחיר זול

הוא הסביר לי שזה חלק מהמשלוחים שנגנבים ומגיעים לתאילנד

הוא מוכר כל סמל עכשיו במחיר של 250 שקל...

 

רוצה...צור קשר בפרטי

הוא גר בקריית גת

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...