Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6745 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה ממש ישן אבל מדהים אותי כל פעם מחדש. אפילו את לוחית הרישוי הם עשו מלגו...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אתם בטוחים שזה אמיתי?!

גם אני יכול לקחת רכב ולעשות כזה דבר בפוטושופ.

 

לדעתי זה לא אמיתי.

להרכיב בעיה אבל לא ממש, על מה בדיוק שמו את הכל?! למה לא עשו את הגלגלים מלגו?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

מה זה כאן, טוקבקים של YNET?

"זה פוטושופ, זה לא יכול להיות, בלה בלה בלה"

 

מותר להפעיל את השכל לפעמים, ולהריץ בדיקות באמצעות גוגל

במקום לשנן "פוטושופ" כמו מנטרה.

 

בניית דגמים גדולים במיוחד מלגו זה ענף שלם, וותיק ביותר.

הספיקו לבנות מלגו כל מה שאתם רוצים כמעט, ובוודאי שגם מכוניות.

ואם אני אעלה תמונות מהביקור ב"לגולנד" המקורי שבדנמרק מ-1982, גם אז יזעקו "פוטושופ"?!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

"לא יכול להיות!"

 

"האימפרזה שלי לוקחת אותו בלי מלח!"

 

"אבל אין לזה VTEC!"

 

"שהאחרון יכבה את האור בנתב"ג!, יאללה, טסנו מפה!"

 

 

 

אלו טוקבקים של YNET... זאת תמונה כבר ישנה. אנשים לא מבינים מה אפשר לעשות מלגו. יש לזה פוטנציאל מטורף.

פורסם

בוקר טוב לכולם!

 

זו לא עריכת מחשב, הינה הסבר:

קישור

 

The Volvo XC90 made of LEGO bricks was built by LEGO Master Model Builders, members of an elite team of talented artists who design, create and maintain the thousands of LEGO brick models



I :inlove: MY Mitsubishi

פורסם

לא יודע, עדיין קשה לי להאמין שהכל לגו

יותר נראה לי שלקחו אוטו קיים ועליו שמו את הלגו

הרי יש לו גלגלים אמיתיים, איך ה'אוטו' לא מתדרדר?! ואיך מעבירים ממקום למקום?

נראה תמוהה משהו

Toyota Yaris TS

 

×
×
  • תוכן חדש...