Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה שאלות בקשר לחיווט.


DANIII
שימו לב! השרשור הזה בן 6102 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המגברים שיש לי KICKER KX300.2 RMS בשביל המידים של דוטק אובשן. בי אמפ.

סוליד אודיו F2 45 רמס לערוץ בשביל טווטרים של דוטק אובשן.

מונו של סיירה 300 רמס ב4 אום 500 ב 2אום בשביל סאב P2.

 

המתקין שלי אמר שאני צריך את החיווט הזה.

1.כבל 4 גייג סטינגר + כבל 4 גייג - מהמצבר של- עד למגבר של- ולא למרכ הרכב (הוא אמר שזה כדי למנוע רעש).

אזיקונים + פיוז של 80 אמפר האם צריך פיוז גם על ה-.

2.חיווט לרמקולים של 2.5 גייג של סטינגר להכל גם לסאב המרחק הוא 30 ס"מ בין הסאב למגבר. והרימוט.

3 . 3 כבלי RCA איכותיים של רוקפורד או סטינגר.

שאלות

האם החיווט הזה מספיק לי (בעיקר לרמקולים) ? האם הטענה שלו בקשר ל - מהצבר נכונה? האם אני צריך שני מפצלים ל3 בשביל ה+ וה-?באיזה וריאציה הכי טוב לחבר את המערכת 4 גייג שמתפצל ל3 של 8 (תקף גם לגבי ה+ ו- נכון? )או ש 4 שמגיע למנו ומפצל ממנו 2 של 8 או ש מהוא אחר.הרימוט גם אמור להתפצל ל3?

.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המינוס חייב להיות קצר ביותר ככל שניתן ומחובר למרכב הרכב, כמובן שיש לעשות זאת באופן שחיוט המינוס הזה לא יקביל לחיוט אר סי איי, כי אז יכנסו רעשים (ויש עוד אופציות לא מעטות לרעשים).

 

התקנה ראויה תכלול מינוסים קצרים ככל שניתן ומחוברים ומעוגנים למרכב הרכב באחת מהנקודות הנכונות, בכל אופן, קרוב ככל שניתן למגברים עצמם.

 

ניתן לוותר על מפצלים מתח , באם החיבורים יעשו בהלחמות ראויות בהם הבדיל "נשאב" לתוך סיבי החוטים המולחמים ולא בשיטת "הדבקה" עת ההלחמה, לא כולם יודעים להלחים נכון, בפועל חלק מהמתקינים "מורחים" בדיל.

 

להריץ חיוט 4 גיג' זה מצויין, ניתן לפצל ממנו לשלושה של 8 גייג' ככל שיש 3 מגברים, ניתן להתקין נתיכים מתאימים לכל חוט מייד לאחר הפיצול, זאת לפי הערך הכללי הנומינלי של צריכת המגבר הרלוונטי לאותו הקו. אין בעיה לפצל את ה"רמוט" , למקפידים ניתנת האפשרות להוסיף ממסר מיני ריליי הגברה, חשוב שתהיה דיודה בין חיבורי הסליל (ישנים כאלה ממסרים עם דיודה פנימית), מנסיוני, ממסר מיניריליי כמעט תמיד מיותר.

 

אין מניעה להתקין מפצל מתח, זה מעולה, יש לוודא שהחיבור יעשה לאחר שסיבי ראש החוט מולחמים טרם החיבור, כך שבזמן חיבור קצה החוט למפצל/למגבר, בורג החיזוק לא ישחית את הסיבים או חלקם עת ההידוק.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוסיף על תשובתו של דני.

 

1. כבל המינוס אינו צריך פיוז.

2. אתה מתכוון ל-2.5 ס"מ לא גייג, לרימוט אין צורך ב2.5 ס"מ.

 

תשובות:

- אין בעיה לפצל את ה + ל-3 המגברים, בנוסף אני ממליץ לחבר פיוז בנפרד לכל מגבר(לאחר הפיצול).

- לכל מגבר תחבר מינוס נפרד וכמה שיותר קצר, אין בעיה שכולם יהיו מחוברים לאותה נקודה במרכב הרכב(כלומר 3 חיבורי מינוס לנקודת מרכב אחת), רק לא לפצל נקודה אחת ל-3 המגברים.

- אין בעיה לפצל את הרימוט ל-3 המגברים.

 

מקווה שהבנת, בהצלחה

יותם

זה נכון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6102 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...