Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביצועים?

במה בדיוק?

ולפני כמה זמן שפכת את החומר לרכב? עברה שנה מאז והביצועים אותם ביצועים?

בשביל כבוד, צריך לעבוד!

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
שמעתי על המוצר הזה לפני כמה שנים ,

עוד לפני שיצא לשיווק ארצי.

אני יודע שבחור בשם יפים (עבד בזמנו בחברת "תעבורה") ברמלה.

הוא היה מייבא את החומר הזה .

מסיפור של חבר (אז) החומר הוכנס למנוע גמור וזה העריך לו את חיי המנוע.

 

אני אישית לא הייתי מנסה את החומר הזה במנוע שיש לו ביצועים טובים.

 

ירון מאיר

 

שלום לכולם,

אני שמח לראות את שמי בפורום הזה.

נכון, אני הבאתי את XADO לישראל והשתמשתי בחומר בחברת "תעבורה" עד לשלו, שיצרן החומר התחיל בטריקים שיווקיים בלי להתחשב לתוצאות. אני הראשון שהפסקתי להשתמש ב-XADO לאחר מספר בעיות שגיליתי בחומר. מישהו רוצא לקנות XADO בזול יכול לפנות למחסן חב' "תעבורה" ולקבל חומר במחיר זול מאוד, כי "תעבורה" הפסיקה להשתמש וליבא את החומר מזמן.

 

בברכבה

יפים אוסיצ'נסקי

מהנדס רכב

פורסם

אני לא משתמש בקסאדו, לדעתי ג'ל מייצב מחזק של לוראל ייתן תוצאות טובות פי אלף גם בנפח וגם ביציבות של התסרוקת למנוע.

HFturbo

פורסם
שלום לכולם,

אני שמח לראות את שמי בפורום הזה.

נכון, אני הבאתי את XADO לישראל והשתמשתי בחומר בחברת "תעבורה" עד לשלו, שיצרן החומר התחיל בטריקים שיווקיים בלי להתחשב לתוצאות. אני הראשון שהפסקתי להשתמש ב-XADO לאחר מספר בעיות שגיליתי בחומר. מישהו רוצא לקנות XADO בזול יכול לפנות למחסן חב' "תעבורה" ולקבל חומר במחיר זול מאוד, כי "תעבורה" הפסיקה להשתמש וליבא את החומר מזמן.

 

בברכבה

יפים אוסיצ'נסקי

מהנדס רכב

 

בונדי , זאביק וצ'אץ האחרונים שיאמינו בכישופים. נשמע מוזר.

פורסם

שלום לכולם,

משיחה שערכתי עם מהנדס של אחד מיבואני הרכב (מהנדס ותיק ומנוסה) הרעיון העומד בבסיס המוצר הינו חומר אשר מוכנס למנוע/לתמסורת רגילה ויוצר שכבה מטלו-קרמית על הצילינדר - דהיינו שכבה מיקרונית של חומר קרמי (חומר קרמי עמיד מצויין בשחיקה וטמפ. גבוהה) על המתכת. פעולה זו מתרחשת רק במקומות בהם קיים מגע (שחיקה) בין מתכות - למשל בין הצילינדר לרינג (במבט במיקרוסקופ, לא כל היקף הרינג נוגע בהיקף הצילינדר עקב אפיצויות ייצור ושחיקה בלתי אחידה לאורך הזמן - אלא גבשושיות הנוגעות אחת בשניה). פעולה זו אינה מתרחשת בתמסורת אוטומטית מכיוון שאין מגע מכני אלא דרך נוזל ולכן החומר אינו מתאים לשימוש זה. להבנתי מדובר בפעולה תלת שלבית - הכנסת החומר - נסיעה - החלפת שמןן והכנסת חומר ושוב. כמהנדס מכונות המתמצא בתחום הפעולה נשמעת הגיונית וסבירה, אך לא הייתי מנסה אם המנוע/גיר רגיל במצב טוב. אם מתחילות בעיות שווה לנסות - מה כבר יש להפסיד ?

סתם שתדעו

יובל

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם

יש לי ניסיון אישי עם החומר.

 

המוסך שלי (מוסך גז חיש בפ"ת) היה מפיץ של החומר (ייתכן שעדיין, לא זוכר).

 

השתמשתי ברכב דאז של הורי, טויטה פריוויה 95 עם 270K ק"מ. השיפור בביצועים היה מורגש וכן השיפור בצריכת הדלק. השתמשתי הן בתוסף לשמן מנוע והן בתוסף לשמו גיר. השיפור בצריכה היה שיפור של כ- 20% (מממוצע של 5.5 קמ"ל לממוצע של 6.5).

 

השתמשתי בתוסף גם ברכב של דוד שלי, פולו קלאסיק 97 עם כ230K ק"מ והשיפור היה דומה, כ20%.

 

מאז נעשתי "חסיד" של התוסף, אך יש לציין כי ברכבים בעלי קילומטרז' נמוך (ניסיתי על יאריס וורסו 2001 עם 150K ק"מ) השיפור לא היה משמעותי.

אני מזמין באי.ביי במחירים הרבה יותר סבירים מאשר בארץ.

פורסם

גם אני השתמשתי בתוסף הנ''ל ברובר 25 שהייתה לי , לדעתי התוסף הזה מה שנקרא למל''ם - לא מזיק , לא מועיל . אצלי לא הבחנתי בשיפור מהותי , אולי שיפור פסיכולוגי ....

×
×
  • תוכן חדש...