Jump to content

יפים

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יפים

  1. שלום לכולם, אני שמח לראות את שמי בפורום הזה. נכון, אני הבאתי את XADO לישראל והשתמשתי בחומר בחברת "תעבורה" עד לשלו, שיצרן החומר התחיל בטריקים שיווקיים בלי להתחשב לתוצאות. אני הראשון שהפסקתי להשתמש ב-XADO לאחר מספר בעיות שגיליתי בחומר. מישהו רוצא לקנות XADO בזול יכול לפנות למחסן חב' "תעבורה" ולקבל חומר במחיר זול מאוד, כי "תעבורה" הפסיקה להשתמש וליבא את החומר מזמן. בברכבה יפים אוסיצ'נסקי מהנדס רכב
×
×
  • תוכן חדש...