Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליאו ספורט 2002


Guest shady2006
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6774 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

התעניינתי בקליאו ספורט ומצאתי אחת במחיר מחירון.

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=577453

הרכב יד רביעית והוא החזיק אותה שנה. אין ספר טיפולים והוא לא עשה פולי מנוע. הוא מוכר מכיוון לשטענתו לאישתו רכב חדש והוא כמאט לא נוסע - נסע רק 7000 ק"מ מאז שקנה.

הרכב נראה סביר מבחוץ אבל בהגה ובמקום של כרית אויר הנוסע יש קילופים.

המוכר אמר שזה ככה בכל קליאו בגלל השמש.

אני לא יודע איך זה אמור להיות ברכב הספציפי אבל הקלאץ קשה מאוד, ידית ההילוכים כבדה ומרגישה חסרת תחושה והבלמים מאוד רגישים.

המוכר מוכן ללכת לכל מוסך שאבחר.

 

מה אתם אומרים, כדאי להמשיך לבדיקה?

 

נ.ב: הרכב עבר 85K

 

תודה.

פורסם

שלום גם לך.

 

קליאו ספורט במחיר מחירון עם נתונים יפים יחסית - צריכה להדליק אצל הקונה נורה אדומה מהבהבת חזק :?

הרכב הנ"ל מופיע כבר מספר שבועות ואולי אפילו חודשים באתר הנ"ל עם אותם הנתונים.

יש אפילו חבר כאן בפורום, אם אני לא טועה, שבדק וראה אותה בעבר.

 

מזאת אומרת נראה סביר מבחוץ?

 

לגבי ההגה. מחלה ידועה של הקליאו ספורט. הינך מוזמן לעשות חיפוש בנושא ולמצוא גם פיתרונות.

אם באמצע ההגה, במיקום כרית האוויר, ישנם קילופים/חור- תבדוק את תקינותה של הכרית והמערכת עצמה.

קלאץ אמור להיות דיי קשה ברכב הזה. אל תשכח שמדובר ברכב ספורטיבי עם קלאץ קצר מאוד יחסית. גם בנושא הזה אתה מוזמן לעשות חיפוש.

יש קושי בהעברת הילוכים? תבדוק את מצב הגיר. הגיר הוא חלק רגיש ברכב הזה ואם לא טופל נכון ועבר התעללות- תזהר מן העניין.

הבלמים? אחת הנקודות היותר מוצלחות ברכב.

 

שוב, אני יחזור על דברייה מלמעלה- במחיר שכזה לרכב הזה אתה צריך לפתוח 10 עיניים!

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

יש לך מושג מי מהפורום בדק אותה?

ומה לגבי היד הגבוהה?

 

תודה על התגובה המהירה :-P

 

עריכה:

היא נראית בסדר מבחוץ, כמה כיפופים קטנים ולא מבריקה...חוץ מזה, איך אמורה להרגיש ידית ההילוכים?

פורסם

הרכב עומד למכירה לפחות 4, חודשים כשאני דיברתי איתו הוא סרב לנסות להשיג את היסטוריית הטיפולים של הרכב שנקנה

מחבר של אח שלו או קרוב משפחה (לא ממש זוכר) באופן כללי הבחור לא היה נשמע לי לעניין בטלפון לכן לא הלכתי אפילו לראות

את הרכב.

עם קצת סבלנות וחיבור לווריד ליד 2 תמצא את מבוקשך.

פורסם

העניין הוא שהרכב הנ"ל רוצה מחירון ואחרים (שמורים יותר) רוצים הרבה מעל.

התקציב שלי הוא +- המחירון.

 

בהנחה שאין שאסי, אם הוא יוריד כמה אלפים מהמחירון כדאי לקחת ולתקן או שאני לא אצא מהמוסך?

פורסם
העניין הוא שהרכב הנ"ל רוצה מחירון ואחרים (שמורים יותר) רוצים הרבה מעל.

התקציב שלי הוא +- המחירון.

 

בהנחה שאין שאסי, אם הוא יוריד כמה אלפים מהמחירון כדאי לקחת ולתקן או שאני לא אצא מהמוסך?

 

מי שמשלם בזול בסופו של דבר משלם ביוקר.

 

בהנחה שהשלדה באמת לא קיבלה מכה,

תבדוק מתי הרכב עשה טיימינג ופולי בפעם האחרונה.

תבדוק תושבות מנוע וגיר, ובכלל את הגיר עצמו לפי תיאוריך.

תבדוק את מצב הבלומים והקפיצים.

תבדוק את עניין הבלמים, אם הם תקינים.

תבדוק את נושא המזגן, למרות שמדחס בקליאו הוא לא חלק יקר כל-כך.

שוב פעם, דברים מסביב כגון מצב צמיגים, נזילות למניהן, פסלטיקה וכד'.

 

חשוב שתבדוק אם הרכב עשה טיפולים באופן סדיר (ומומלץ גם היכן), ומתי ומה נעשה בכל טיפול מטיפוליו האחרונים.

 

 

 

 

בהנחה שחלק מן הכתוב למלעה לא במצב תקין- הרכב יעלה לך הרבה הרבה מעל מחירון.

קח נקודה למחשבה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לאלעזר, הרכב שלו הוא מהדגם החדש וזה מעל התקציב, אבל תודה בכל מקרה.

 

הרכב עבר 85K ק"מ ולכן כנראה לא עבר טיימינג. חוץ מזה אין ספר טיפולים.

לגבי שאר הדברים, אני לא יודע איך לבדוק, פניתי למוסך שאני מכיר והוא לא מכיר/מתעסק על קליאו ספורט והמליץ לי ללכת למכון בדיקה. יש איזשהו מוסך רנו מומלץ שיכול לבדוק לי את כל הדברים?

 

תודה

פורסם
לאלעזר, הרכב שלו הוא מהדגם החדש וזה מעל התקציב, אבל תודה בכל מקרה.

 

הרכב עבר 85K ק"מ ולכן כנראה לא עבר טיימינג. חוץ מזה אין ספר טיפולים.

לגבי שאר הדברים, אני לא יודע איך לבדוק, פניתי למוסך שאני מכיר והוא לא מכיר/מתעסק על קליאו ספורט והמליץ לי ללכת למכון בדיקה. יש איזשהו מוסך רנו מומלץ שיכול לבדוק לי את כל הדברים?

 

תודה

 

אז ככה.

 

אין קשר בין מס' הק"מ שהרכב עבר לחלק מן הטיפולים שהוא עבר או צריך לעבור.

רובם הגדול של הטיפולים נקבעים לפי מס' ק"מ או לפי מספר שנים (עקב בלאי).

 

טיפול טיימינג מתבצע בקליאו ספורט אחת ל-120,000 ק"מ או 5 שנים, ומכיוון שהרכב (סביר להניח) נמצא כבר

כ-5 שנים בכבישי ארצנו- הוא צריך לעשות את הטיפול. בטיפול הזה מחליפים גם את פולי המנוע ועוד כמה חלקים. לא כל יום מוציאים את המנוע :wink:

 

 

רכב כזה, ללא ספר טיפולים, מצריך 2 סוגים של בדיקות. לדעתי לפחות.

הראשונה היא במכון רכב מורשה ולא איזה חאפר כגון "המומחה". מ.מ.מ, קומפיוטסט ודומיו יעשו את העבודה.

מומלץ לשאול כמה שיותר שאלות בכמה שיותר נושאים על הרכב ולהתעמק ככל האפשר במה שאתה רוצה לדעת.

השניה צריכה להתבצע במוסך מורשה של החברה שמכיר את דגם הרכב. המרכזי בראשל"צ או מנור בפ"ת יכולים לעשות

עבודה טובה. בדוק איזה חלקים הם הינם בעלי בלאי גבוה ומה צריך להחליף. עשה גם בדיקת דיאגנוסטיקה שתהיה מדוייקת יותר במוסכי החברה.

 

 

 

ספר הטיפולים החסר ועצם זה שהרכב מופיע מספר חודשים בלוח הרכב- הם הדברים המחשידים ביותר בעצם הרכישה של רכב זה.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

להזכירכם אני בדקתי אותה וזה היה לפני כ4 חודשים (!!!) הרכב במצב קטסטרופלי. עכשיו שיש בבעלותי קליאו ספורט במצב דנדש כמה חודשים אני יכול להשוות את נסיעת המבחן שלי לרכב המוזכר ולהמליץ לכולם להתרחק כמו מאש. במידה מישהו אכן יקנה אותו שיוריד אותו הרבה מתחת למחירון (אני בזמנו הורדתי 3 אלף מהמחירון וזה רק בפגישה ראשונה עם הבחור) ויתכונן להשקיע כסף רב בישור קו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

שים לב, תבדוק עם עצמך שוב אם אתה מסוגל מבחינה כלכלית לרכוש רכב ספורטיבי שמבחינת תחזוקה עולה יותר מרכבים אחרים, אתה תוכל למצוא את עצמך מקלל את הרגע שקנית את הרכב.

בנוגע לאוטו, שמעת מה הבחור שהלך לראות אותה אמר, לדעתי להתרחק.

פורסם

טוב, אני כנראה ארד מהרכב הזה...

אגב, הוא אמר שהוא החליף צמיגים, ובולמים.

אבל סתם לידע כללי, כמה לפי דעתכם צריך להשקיע בו?

 

ושוב פעם, תודה על העזרה!

פורסם
טוב, אני כנראה ארד מהרכב הזה...

אגב, הוא אמר שהוא החליף צמיגים, ובולמים.

אבל סתם לידע כללי, כמה לפי דעתכם צריך להשקיע בו?

 

ושוב פעם, תודה על העזרה!

עשית בשכל.

בדרך כלל הרכבים הטובים לא נשארים יותר מכמה ימים..

כמה חודשים זה הרבה מאוד זמן בשוק הזה

פורסם
התקציב שלי הוא +- המחירון.

 

אל תקנה קליאו ספורט אם זה התקציב שלך. מ-2 סיבות:

א) רכבים שמורים ומטופלים ימכרו הרבה מעל המחירון.

ב) רכבים לא שמורים ולא מטופלים ימכרו באיזור המחירון. רכבים כאלה לא מומלצים למי שאין בצד לפחות עשירייה להשקיע באחזקת הרכב לפחות בשנה הראשונה. קח בחשבון שלא עשו טיימינג - 8K ש"ח בחברה (תוכל להוזיל לאיזור ה-5-6K ש"ח אם תביא חלק מהחלקים מחו"ל). בולמים החליפו וזה כבר טוב. מה מצב הברקסים? קח בחשבון שלהחליף ברקסים מאחורה זה לפחות 2-2.5K ש"ח בחברה (ברקסים מקדימה המחיר עוד יחסית שפוי). מה עם קלאץ'? קח בחשבון שזה פחות או יותר הק"מ שבו צריך להחליף. מתדלק 95? לא הייתי נוגע ברכב, תשאל את ליאור (wiking מהפורום) מה היו התוצאות של הקליאו האחרונה שהוא לקח לבדיקה שתדלקה בדלק 95.

לסיכום, הקליאו היא רכב ספורט מהנה מאוד, חסכוני בדלק, זול לביטוח, דיי אמין אבל קצת יקר לאחזקה. הרכב ממש לא מומלץ למי שאין לו כסף מיותר לאחזקה של הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...