Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סובארו ג'סטי ובימים האחרונים העברתי את הרכב טסט.



לפני הטסט עשיתי אישור בלמים והחלפת 4 צמיגים.

בבדיקת הבלמים נאמר לי שישנה גומיה נוזלת ( ימנית - במרכז הרכב ממש מתחת לפילטר השמן , מעל לאגזוז )

לאחר החלפת הגומייה ואישור הבלמים הרכב התחיל לעשות רעשים מוזרים -

כמובן שחזרתי למוסך שהחליף את הגומיה ת ולאחר 4 נסיונות כושלים לתיקון ואיתור הבעיה ( סובארו ג'סטי ...מסובך מאוד...!) החליט המוסכניק החביב שהבלמים לא בסדר ( בלמים תקינים לחלוטין הוחלפו לפני שנה , הרכב נוסע 7k בשנה).

לאחר 3 שעות של ויכוחים המצב הגיע לכך שאני לא מעניין אותו יותר ולא איכפת לו שהוא גרם נזק לרכב ( וגם לא ידע לאת את הנזק שעשה ) ופשוט סילק אותי מהמוסך כי הוא לא צריך עבודה....הוא מסודר עם מכון הרישוי.... ( המשך לסיפור באמנון לוי....)

לאחר שזרקתי 200 שקל מיותרים ונגרם נזק לרכב פניתי למכונאי פרטי , הוא שמע את הבעיה אך לא מצא מה היא!

במכון הרישוי - שמעו את הרעשים, אך גם שם לא מצאו מהיכן היא והרכב עבר טסט כי הכל תקין!

מאחר והרכב הוא "מאוד מסובך" החלטתי לאתר לבד את החלק המרעיש הסידרתי (או לפחות לנסות... ) ולכן אני זקוק לעזרה.

 

התעלומה :

ג'סטי 1.2 שנת 90 ידני.

רעש תלוי סל"ד , מאוד דומה לנקישות של ציריה אך קורה גם בנסיע ישרה.

בנסיעה ישרה - כשהרכב קר יש רעש , לאחר נסיעה של כמה דקות אין רעש ( רק בנסיעה ישרה! )

בפניה שמאלה - תמיד יש רעש ללא קשר אם הרכב קר או חם.

 

אני מבקש כיווני חקירה , כך שאוכל להפנות את המכונאי הפרטי שלי ( עליו אני באמת סומך בנושא האמינות, אם כי לא בנושא הדיאגנוסטיקה ).

 

מעיין חיכוך בנקודה מסויימת.

×
×
  • תוכן חדש...