Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה סקרים יש בזמן האחרון :? נו טוב...נוסיף עוד אחד :p

 

מעניין אותי מהי רמת הנהיגה או הכרת רכב (או איך שתקראו לזה) פה בפורום.

כמה אחוז אתם חושבים שאתם מנצלים מהרכב שלכם?

ניצול אני מתכוון להכל...הכרת התנהגותו של הרכב , התגובות של הרכב , האצות של הרכב וכו'..?

 

יכול להיות שרשור מעניין.

פורסם

מכונית: אימפרזה GT 99, הגדלה ל 2200, קיט נוס רטוב, מגדש T5.

מידת ניצול: בין 95% ל 100%, תלוי איך אני מרגיש באותו היום.

 

יכול להיות שרשור מעניין.

 

וברצינות: השירשור הזה הוא פתח לאינסוף שטויות מרוכזות. אתה נהנה מהאוטו? טוב לך איתו? אז יאללה - לך ותנהג.

 

אף אחד לא יכול להעריך באמת כמה הוא ממצה מהאוטו, בטח ובטח כשלרוב המשתתפים אין 6 מכוניות בבית להשוות בינהן.

 

שירשור חסר פואנטה עם נטייה חמורה לאוף-טופיק, לדעתי.

פורסם

באמת! מבחינת כלאחד מאיתנו אנחנו מנצלים את המירב..

בכל מקרה, בהערכה גסה אני אישית מנצל כ-80-90% או קרוב לזה מלמטה...

מבחינת העומס עליה, המהירות והכוח, ההיגוי והאיבזור...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

0.5%

 

נהג חדש על

 

בלי ידע ושום נסיון.. לא יכול לנצל שום אוטו.

:roll:

פורסם

אני אישית לא יודע כמה אני מנצל , אבל אני יודע שהאוטו יכול לתת

יותר , הרבה יותר ולא בתחום ההאצה כי פשוט אין מה לנצל בתחום הזה וכל אחד יכול

לדעת להאיץ 100 אחוז עם החלפות הילוכים מהירות

זה לא העניין , אני משער שאני לא עובר את ה 50 אחוז מבחינת

וכך גם רוב חברי הפורום...

גם שאתם חושבים שאתם יודעים לנצל את האוטו , אתם חושבים לא נכון...

פורסם

זה ויכוח מעניין.. אני נהג חדש, וברשותי כלי רכב בסיסי וחלש (75 כ"ס, שום דבר מיוחד).. כנהג חדש יש לי הרבה מאוד שעות על הכביש, אם לא על הרכב שלי, אז על רכב אחר, ובסה"כ עברתי מספר קילומטרים לא קטן בשביל נהג עם ותק של שנה אחת בלבד... יש אנשים שלא עוברים את זה גם בחמש שנים, ואני לא צוחק, יש כאלה שלא נוהגים, או כמעט לא נוהגים, ולכן לדעתי המובן - נהג חדש לא יכול לנצל את רכבו - אינו קיים.

 

באשר לניצול הרכב, לפי דעתי, לא ניתן להפיק האצה מהירה בהרבה מההאצה שלי, אם כי זה בטוח אפשרי... ניתן ללא ספק לקבל יותר אחזיה (החלפת צמיגים, קורס....), ומבחינת הכוח - אין לאן... הרכב לא מסוגל ליותר ממה שהוא מפיק כרגע... מבחינת פרקטיות באופן כללי, שימוש למטען, נוסעים וכו' - הניצול אצלי כמעט מירבי, לכן אני מעריך שאני מנצל כ-80% מהרכב... סביר להניח שקצת פחות, אבל מעל 50%.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

זה נורא תלוי מה ההגדרה של "מנצל את האוטו"...

מבחינת כח - אני מסכים עם מה שנאמר פה, כל אחד יכול להגיע ל-90% בלי בעיה, לא צריך מיומנויות של נהג-על בשביל ללחוץ על הגז.

 

מבחינת הסעת נוסעים - 30%, בד"כ אני לבד שזה אומר 20% אבל לפעמים עם נוסע/ת ולעיתים נדירות ביותר יותר מזה.

 

מבחינת קילומטרז' - 0%. (15 או 16 אלף בשנה, אבל הדלק חינם... אז בעצם תיאורטית היה ניתן לנסוע אינסוף)

 

ומבחינת נהיגה קרוב למגבלות- אולי 50%, אין לי מספיק מיומנות כדי לקחת את הרכב למגבלות ולצאת משם בשלום באופן עקבי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בגלל שאני מכיר את רועי כל כך טוב, ומבין למה הוא התכוון בשאלה, אז אני אנסח אותה (ברשותו) מחדש:

 

האם אתם חושבים שאתם מסוגלים לנצל את התנהגות הרכב למקסימום?

האם אתם מכירים את התגובות שלו ואת המגבלות שלו ברמה גבוהה דיה?

 

 

אני? מנצל מהראלי אולי 5%. וזה בלי לראות אפילו מישהו שמנצל אותה כמו שצריך.

אולי "מנצל" זו לא המילה. "משתמש" אולי.

 

סהר.

פורסם
בגלל שאני מכיר את רועי כל כך טוב, ומבין למה הוא התכוון בשאלה, אז אני אנסח אותה (ברשותו) מחדש:

 

האם אתם חושבים שאתם מסוגלים לנצל את התנהגות הרכב למקסימום?

האם אתם מכירים את התגובות שלו ואת המגבלות שלו ברמה גבוהה דיה?

 

 

אני? מנצל מהראלי אולי 5%. וזה בלי לראות אפילו מישהו שמנצל אותה כמו שצריך.

אולי "מנצל" זו לא המילה. "משתמש" אולי.

 

סהר.

 

תודה על הניסוח מחדש :wink:

פורסם

מנוע---80-90%

יציבות---98-99%

העמסת נוסעים\מטען---40%

תגובות---90%

בקיצור .מנצל מנצל מנצל :multi:

יש לי מאזדה 121 שנת 94

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם

איך מנצלים לנטיס?

 

אפשר אולי מינית(מישהו אמר לתקוע באגזוז?)

 

ולהודעה שמתחת:דוד אני ידוע בתור מרחיב האגזוזים.(של מכוניות כמובן :wink: )

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

הייתה לי פונטו...

 

ואני אומר הייתה כי הי נוצלה עד כדי כך שהעדפתי למכור ולא לתקן-ללא תאונה רצינית... (לפחות אחת שאני עשיתי) :evil::evil::evil::!::!::!:

Honda Civic 5D, 2009, Black

VW Bora TDI, 2002, White- נגנבה...

×
×
  • תוכן חדש...