Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לקחתי היום כריזמה 98 לבדיקה

הרכב יד 2 עם 105 אלף קילומטר+ספר טיפולים מוסך מורשה

לפני הבדיקה ראיתי שהוחלף ראש מנוע(עקב חום) והטורים היו גבוהים

הריג'קטים בבדיקה

1-4 (מנוע מע'קירור\דלק\הצתה) -רעש מע' תזמון ושסתומים,סימני עבודות מנוע,נזילות שמן,תושבות מנוע פגומות,שריפת שמן,רצועה פגומה,תצרוכת דלק גבוהה,לתאם מנוע,טורים גבוהים דרוש תיקון.

 

6-סרן קדמי ומע' הגוי-נקישות במתלה+ רעשים ודפיקות דרוש תיקון

 

7-גיר-החלפת הילוכים לקוייה- דרוש טיפול גיר

8-הרכב פולט זיהום

 

מזגן לא מקרר למרות שמולא גז לפני כחודש(כנראה דליפת גז)

 

לקחנו את הרכב למוסך מורשה במקום שהיא מטפלת לבדוק עלויות

 

בעל המוסך אשר מכיר את הרכב טען:

1-יש להחליף חיישן בקרת סרק- בין 3 ל3.5 אלף חדש(טען שקשה למצוא משופץ או מפרוק)

2- טיפול גיר- כ-750 ש''ח

3-שאלתי אותו לגבי הסיבה להחלפת ראש מנוע-הוא טען שהמנוע התחמם מאוד עקב הטרמוסטט שהתקלקל והמנוע עבר טראומה עקב כך(יש סיכון כלשהוא למרות שבבדיקה ביצועי המנוע היו טובים).

4- 2 תושבות- 1000 ש''ח

5-לגבי המזגן, הבחור של המזגנים לא היה אך הוא טען שכנראה יש דליפה

חוץ מזה הוא טען שהרכב טופל בקפדנות.

 

המוכרת מוכנה לבוא לקראתי בצורה נדיבה

האם כדאי להתרחק? או להשקיע בטיפולים.

האם ניתן למצוא חיישן סרק מפירוק משומש?

 

תודה רבה מראש לעונים

פורסם

1.יותר מידיי ליקויים רציניים(תיאום מנוע, תושבות מנוע, גיר, מזגן ,מערכת פליטה וכו').

2.בעל המוסך אינו אובייקטיבי ביחס לרכב, קבל חו"ד ממקום אחר.

3.בקשר למזגן , תיקונו יכול להיות עסק לא זול בכלל.

4.החלפת ראש מנוע, אולי תגרום בהמשך לצרות.

שורה תחתונה:כריזמה אינו רכב נדיר, חפש אקסמפלר אחר.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

חסרים פרטים חשובים -

מצב הרכב מבחינת שילדה ומרכב .

מצב המנוע - מבחינת לחצים נמדדים . נפילות לחץ .

לגבי הגיר - לא רשמתה אם אוטומט .פה אפשר לדעת תשובה .רק אחרי טיפול .

שאר הבעיות נורמליות ביותר .לרכב בשנתון הזה . להוריד מחיר ולתקן .

( הבעיות הן - לחץ מנוע ( קומפרסיה - ונפילת לחץ ) שילדה . וגיר - אם אוטומט )

בהצלחה - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
חסרים פרטים חשובים -

מצב הרכב מבחינת שילדה ומרכב .

מצב המנוע - מבחינת לחצים נמדדים . נפילות לחץ .

לגבי הגיר - לא רשמתה אם אוטומט .פה אפשר לדעת תשובה .רק אחרי טיפול .

שאר הבעיות נורמליות ביותר .לרכב בשנתון הזה . להוריד מחיר ולתקן .

( הבעיות הן - לחץ מנוע ( קומפרסיה - ונפילת לחץ ) שילדה . וגיר - אם אוטומט )

בהצלחה - אייל .

 

 

לגבי שילדה-נקייה

גיר אוטומט

לחצי מנוע היו תקינים

מרכב-תיקון מכסה מנוע,כנף שמאלי,פגיעת פח קדמי(מולחם)

 

הבעיה שהטרידה זה המנוע שהתחמם מאוד בעבר והחיישן שעולה 3500 ש''ח,שעשיתי סיבוב על הרכב (לפני הבדיקה)

ראיתי שהטורים גבוהים(1.4) והרכב לא סחב בעליות קטנות(למרות שהיינו 3 ברכב), כנראה שהחלפת חיישן תסדר את זה.

פורסם

למה להכניס ראש בריא למיטה חולה ?

 

דווקא כריזמה יש הרבה , והרבה מהן עם ק"מ ממש נמוך.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

לגבי החישן - יש חליפיים איכותיים של " בוש - דנסו "

לגבי חוסר משיכה - נראה לי בעיה בגיר (אחרי הטיפול תדע את מצבו )

תן לבעלי הרכב לסדר את התקלות .

בהצלחה - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...