Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפני כמה חודשים בררתי בשביל הבורה שלי. נאמר לי חד וחלק - מיותר לגמרי! מה שכן, כדאי להרכיב קולר גיר חיצוני. בהצלחה!

פורסם

ארחיב ואומר

הייתי מחליף את הכדאי בחובה !

 

בקשר לזה שאמרו לך שמיותר, זה פשוט דרך נעימה יותר להתחמק מהעבודה שאף בעל מקצוע לא רוצה לקחת עליה אחריות בגלל העבר המפוקפק

פורסם
גם אני בתוך הסלט של הגיר ולא גיבשתי החלטה מה לעשות..

 

מחזיק בבורה שנת 2002 שכרגע עברה 95K, חשבתי לגשת למוסך לקנות שמן בעצמי וכן לעשות את ההחלפה...

אבל די חושש שבאמת הגיר יתחיל לעשות בעיות לאחר ההחלפה!

ומצד שני חושש שהגיר יעשה בעיות אם אני לא יחליף את השמן בזמן!

 

מבקש את עזרתכם בקבלת ההחלטה....

לפני שנתיים רון נתן תשובה מוסמכת וברורה ואם בכל זאת רוצים חידוד אז הנה:

אין כל צורך בהחלפת הנוזל באופן יזום. אם בכל זאת רוצים לעשות זאת, התיבה לא "תתפגר", כל עוד משתמשים בנוזל המתאים ועושים עבודה מקצועית ונכונה.

פורסם
לפני כמה חודשים בררתי בשביל הבורה שלי. נאמר לי חד וחלק - מיותר לגמרי! מה שכן, כדאי להרכיב קולר גיר חיצוני. בהצלחה!

 

מי שאמר לך זאת הוא כנראה מוסכניק שעובד בצ'מפיון או אחד שאינו חפץ להסתבך ולגלות שלאחר החלפת הנוזל הלקוח מתחיל להתלונן על בעיות בתיבה שהיו קיימות כבר קודם להחלפה.

 

בתיבה תקינה החלפת הנוזל רק תתרום לאורך חיי התיבה.

 

הייצרן אינו אוסר החלפת נוזל ATF להיפך הוא מסביר שהחלפת הנוזל רק תשמור על אורך חיי התיבה.

 

גם אני בתוך הסלט של הגיר ולא גיבשתי החלטה מה לעשות..

 

מחזיק בבורה שנת 2002 שכרגע עברה 95K, חשבתי לגשת למוסך לקנות שמן בעצמי וכן לעשות את ההחלפה...

אבל די חושש שבאמת הגיר יתחיל לעשות בעיות לאחר ההחלפה!

ומצד שני חושש שהגיר יעשה בעיות אם אני לא יחליף את השמן בזמן!

 

מבקש את עזרתכם בקבלת ההחלטה....

 

אינך יכול להחליף את נוזל בעצמך מכיוון שיש צורך לנטר את טמפ' השמן בזמן בדיקת מפלס השמן ותצטרך כלי מיוחד לשם מילוי שמן חדש.

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כבעלים של סקודה אוקטביה 1,9 TDI שנת 2002 שהגיר שלה שופץ בימים אלו ביררתי במספר מכונים מוכרים ומכובדים בצפון לגבי סוגיית החלפת שמן גיר.

בכולם נמסר לי שאין שום איסור להחליף את נוזל ה ATF ואפילו מומלץ לשמירת אורך חייה של התיבה.

פורסם

חד משמעית:זהו שמן FOR LIFE ע"פ היצרן. נכון שהכי טוב לגיר זה החלפות כל 50000-60000 ק"מ.אבל לצערי הנסיון מזה כעשר שנים לימד אותנו להיזהר ולהזהיר את הלקוחות מפני בעיות שעלולות להיווצר לאחר ההחלפה.

הציטוט מספר הרכב הוא מהימים שהיבואן ביקש להחליף כל 60000 ק"מ בגלל תנאי מזג אויר קשים יותר אצלנו. ולאחר אין ספור תקלות שהופיעו לאחר ההחלפות חזרו להוראות המקוריות של היצרן. החל מ 2006 יש להחליף רק בתיב"ה ה-DSG 6 הלוכים כל 60000 ק"מ.

פורסם
חד משמעית:זהו שמן FOR LIFE ע"פ היצרן. נכון שהכי טוב לגיר זה החלפות כל 50000-60000 ק"מ.אבל לצערי הנסיון מזה כעשר שנים לימד אותנו להיזהר ולהזהיר את הלקוחות מפני בעיות שעלולות להיווצר לאחר ההחלפה.

הציטוט מספר הרכב הוא מהימים שהיבואן ביקש להחליף כל 60000 ק"מ בגלל תנאי מזג אויר קשים יותר אצלנו. ולאחר אין ספור תקלות שהופיעו לאחר ההחלפות חזרו להוראות המקוריות של היצרן. החל מ 2006 יש להחליף רק בתיב"ה ה-DSG 6 הלוכים כל 60000 ק"מ.

 

יש בידך מסמך המאשר את הכתוב ?

 

אני חושב שאתב טועה, ההוראות החדשות לתיבות מסוג 01M-AG4 החל משנת 2006 להחליף נוזל ATF כול 60K במדינות שבהם קיים אקלים חם כגון: ישראל,סוריה,לבנון,אירן..

 

החלפת שמן בתיבות DSG מטיפוס 02E היא כול 30K או 60K (תלוי במספר השילדה מכיוון שקיימים הבדלים בין תיבות שהותקנו במהלך השנים)

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...