Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

מזה מספר שבועות אבי מתלונן שהרכב שלו מסוג ס. לאנסר 95' אוטו' מתחמם בעמידה, ונעלמים מים ממיכל העיבוי.

בהתחלה חששתי שמא יש סדק במיכל עצמו ורק בלחץ המים נוזלים ומתאדים, או שאולי יש חור באחד הצינורות או שחס וחלילה יש בעיה בראש מנוע. לאחר בדיקה במכון רדיאטורים שללתי את השתיים הראשונות. יש לציין שהראדיאטור בן שנה והרכב עבר טיפול כולל החלפת נוזל קירור לפני שלושה חודשים, והוונטה עובדת.

עכשיו אני מוטרד, אין סימני מים בפקק מילוי שמן( אין שמן במים וההפך), האוטו לא מעשן גם לא בטורים גבוהים, אך הוא מתחמם, אולי יש בעיה בראש מנוע?

אולי התרמוסטט תקוע ולכן הוונטה לא עובדת בזמן?

אשמח לעצה.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

גם אם הרדיאטור בן שנה זה לא אומר שהוא נקי לגמרי

 

כדאי לעשות ניקוי לרדיאטור ומשם להמשיך

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

מה קורה בזמן נסיעה? הרכב גם מתחמם או שרק בעמידה? האם התופעה קשורה במקרה למזגן?

האם ניסית להשאיר את המנוע מונע (כאשר הוא חם) ואז לחפש נזילות?

פורסם

שלוש בדיקות חשובות מאוד להמשך:

1- האם הוחלף טרמוסטט בעת החלפת רדיאטור ?

2- האם בוצע ניקוז אוויר כנדרש ? (אם לא בוצע ויש בועות הרכב עלול להתחמם).

3- מתי הוחלפה משאבת מים ברכב ? אם משאבת המים תיתפס לך יהיה לך נזק לא קטן וכדאי לבדוק את זה ברצינות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

כאשר הוחלף נוזל קירור אז גם בוצע ניקוז אויר מהמערכת.

הרכב מתחמם רק בעמידה ולכן החשש שלי הוא בתזמון הוונטה בגלל תרמוסטט תקוע\ תקול.

אפשרות נוספת היא במשאבת מים תקולה.

המנוע מתחמם יותר מהר כשהמזגן עובד.

ברצוני לציין שטרם יצא לי לנסוע לאבי ולבדוק נזילות כשהמנוע עובד. אבא שלי נסע למכון רדיאטורים ושם אמרו לו שהם לא רואים בעיה במערכת הקירור.

אני מתכוון לנסוע אחרי החג למוסך שבו אני מטפל ולעשות טיימינג כי הגיע הזמן, (145K ) ןלדאוג שיבדקו גם את המשאבה.

משם נתקדם...

תודה לעונים, אם למישהו יש עוד רעיונות אני אשמח.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

ממליץ לך ,שאם הרכב התחמם מעבר לחצי בצורה משמעותית לא להמשיך לנסוע איתו אלא לגרור למוסך.

אם הרכב יתחמם בצורה קיצונית אתה עלול לעוות את ראש המנוע והנזק יהיה גדול .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

המים שנעלמים ממיכל עיבוי שאינו בלחץ (פקק פלסטיק רגיל) בעבודת מנוע (עמידה או נסיעה), כשאין נזילות במערכת, מצביעים כמעט חד-משמעית על אטם ראש מנוע פרוץ ו\או עיוות במשטח הראש.

 

אם ביצעת בדיקת מע' קירור בלחץ, ואין נזילות - זאת התשובה.

 

אם אני טועה ויש לך מערכת עם מיכל עיבוי בלחץ (פקק עם קפיץ וגומי בתוכו) - תחליף את הפקק, ותבדוק עוד פעם - אם זה ממשיך, התשובה תהיה אותה תשובה.

אם הרכב הוא אוטומט - תבדוק את המים ברדיאטור, האם יש ריח דלק \ שמן? אם כן, קולר שמן פרוץ. אם לא - עדיין אותה תשובה.

פורסם
המים שנעלמים ממיכל עיבוי שאינו בלחץ (פקק פלסטיק רגיל) בעבודת מנוע (עמידה או נסיעה), כשאין נזילות במערכת, מצביעים כמעט חד-משמעית על אטם ראש מנוע פרוץ ו\או עיוות במשטח הראש.

אם ביצעת בדיקת מע' קירור בלחץ, ואין נזילות - זאת התשובה.

 

לפי פותח השרשור אין זכר לשום סימן המרמז על פריצת אטם ראש מנוע ולא ברור לפחות לי מאיפה הגעת למסקנה הזו ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

שלום!

רק רציתי לציין שהרכב לא שלי אלא של אבי, ואחי הקטן נוסע עליו רוב הזמן. הבוקר המלצתי לאבי להשבית את הרכב לפחות עד יום ראשון אחרי הטיפול.

הרכב היה אצל חשמלאי ונבדק התרמוסטט ונמצא תקין.

לפי דעתי, ואני לא מכונאי, אין בעיה באטם ראש כי אין סימנים המעידים על כך. האוטו מתחמם רק בעמידה או כשמפעילים מזגן.

המיכל עיבוי בסופר לנסר לא בלחץ אלא פקק פלסטיק רגיל.

אני אהיה יותר חכם ביום ראשון.

תודה לעונים.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

לחבר שלום

על פי תאורך אני מנחש כי מדובר במנוע מאוורר המצנן או במעגל החשמלי ,ממסר ,או חיישן הטמפ

האם המאוורר עובד ?

האם הוא עובד במלוא עוצמתו?

באיזו טמפ' ,על פי שעון הרכב, הוא נכנס לפעולה ?

האם בשעת הפעלת המיזוג שני המאווררים עובדים?

האם מעבה המיזוג בחזית הרכב נוקה חיצונית לאחרונה (מאחורי סורג החזית)?

האם מכסה המצנן הוחלף לחדש?

האם שתי צינורות המים של המצנן חמים באותה המידה ?

יגאל

פורסם

יגאל שלום!

המאורר עובד כרגיל ובעוצמה הנורמלית לפי מיטב זכרוני.

המאוור נכנס לפעולה כשהטמפ' טיפה מתחת לחצי המד.

כאשר מפעילים מזגן שני המאווררים עובדים.

שני צינורות המים חמים מאוד כך שאינם סתומים.

לפני שנה בערך החלפנו רדיאטור לחדש תחליפי.

ובקשר למעבה, הוא לא נוקה מאז שהרכב אצל אבי מזה כשנתיים וחצי, נראה לך שזוהי הבעיה?

:?

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

לדבריך - לפעמים חסר נוזל קירור.

אם מערכת הקירור תקינה מבחינת נזילות חיצוניות ( צינורות הגומי . הרדיאטורים

החיצוני . והפנימי הנמצא בתא נוסעים .משאבת המים ללא סימני נזילה )

כנראה שיש נזילה ואיבוד נוזל פנימית . מראש המנוע לתא השריפה - בעיית ראש מנוע .

לפני כל החלטה - בדוק את מערכת הקירור במוסך לרדיאטורים או מוסך מורשה טוב .

יש להם ציוד יעודי להרמת ובדיקת הלחץ .הם יגלו היכן הדליפה .

אפשר והנזילה מאחד הצינורות באיזור המפלט ומתאדה או ברדיאטור הקידמי .

וגם שם יש אפשרות לאידוי מהיר ללא סימנים .

וכמובן האפשרות האחרונה - בעיה באטם ראש המנוע .

חג שמח - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

היי

משהו פה לא מסתדר לי:

הרכב מתחמם רק בעמידה ,ועם מזגן בעמידה.

 

הרכב היה אצל מכון רדיאטורים = הכל תקין, כלומר הרדיאטור תקין,הצינורות תקינים,אין נזילות,טרמוסטט תקין.

הרכב היה אצל חשמלאי = הכל תקין, יוניטים תקינים,פעולת מאווררים תקינה.

 

לפי דעתי מישהו פה חאפר,כי אין עוד דברים .

 

שמן מנוע בדקת מלא?

 

המאווררים נכנסים לפעולה?

 

אני הייתי מחליף את הרדיאטור.

 

הניקוי שעשית לפני שנה והחלפת הנוזלים לפני שלושה חודשים=לא בהכרח מעיד שהרדיאטור תקין,לפי דעתי הבעייה היא ברדיאטור שלך.

פורסם

שלום.

לתשומת לבך בעיה ידועה במיצובשי שהטרמוסטט נמתפס ועושה צרות צרורות.

החלף אותו !

בנוסף לדעתי אתה כצת מיתבלבל בין החלקים. יש טרמוסטט ויש טרמוסויץ ואלו שתי חלקים שונים.

הטרמוסטט הוא ברז מים שעובד על טמפ' ומורכב בתוך בית הטרמוסטט [פלנצ' מים] היכן שמיתחבר צינור המים העליון מהראדיאטור למנוע.

טרמוסויץ הוא מתג חשמלי טרמי שמפעיל את המאורר על הראדיאטור.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...